Spring naar bijdragen

Nieuwe dag, Nieuwe kansen


heleen

Aanbevolen berichten

Originally posted by: AlbertRemmo
Originally posted by: Carmen
Dan wil ik ook een vraag stellen. Denkt iemand hier van mij dat ik iemand van vroeger was onder een andere naam? Ik heb daar over gelezen dat sommigen geen enkele nieuwkomer meer vertrouwen.

Ik denk dat ik dat ook voel, maar ik kan daar helemaal mis in zijn.quote>


Waanzin Carmen, hoe kom je daar bij? negeren we je?quote>


Nee, maar ik lees wel terug en zag ook de ruzies en het gedoe, ik ben toen zelf weer uitgelogd, maar zag ook wel dat sommigen zeiden dat ze niemand meer vertrouwden die nieuw binnen kwamen en nu dat bericht van Bolletje die juist zo lief overkomt.

Maakte me even heel onzeker. Net of je dan geen kans krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Carmenwaar hij geen geld voor vraagt.quote>


Dat is niet helemaal waar... Hij vraagt er wél geld voor. Maar ik heb het ervoor over. En ach, 3 keer is te overzien.

Ooit ben ik 3 keer gratis behandeld door de vriend van een vriendin, hij kon je chakra's weer in orde maken, laten draaien. Ik heb me aldoor best schuldig gevoeld dat ik dat aannam. Later kwam er ook een nare opmerking van zijn kant daarover en nam hij het me kwalijk dat ik daarvan op m'n dinges getrapt was. Voelde me tóch al schuldig. Die man ontwijk ik liever. Ook omdat er later ook nog een hatelijk akkefietje is gebeurd.

Dus ik betaal liever, dan hoef ik me nooit en te nimmer schuldig te voelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan me het wantrouwen wel een beetje voorstellen...

zo ben ik jaren geleden eens gebeld door iemand die

inlichtingen wilde over AA....en heb toen veel over me zelf verteld...

later hoorde ik dat het de zoon van mijn baas was...

en die vent wilde gewoon meer over me weten....

dat vond ik gewoon smerig...en iedere keer als ik weer gebeld werd,

begon het weer....zou het nu toch echt zijn ?...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Zuske
Originally posted by: Carmenwaar hij geen geld voor vraagt.quote>


Dat is niet helemaal waar... Hij vraagt er wél geld voor. Maar ik heb het ervoor over. En ach, 3 keer is te overzien.

Ooit ben ik 3 keer gratis behandeld door de vriend van een vriendin, hij kon je chakra's weer in orde maken, laten draaien. Ik heb me aldoor best schuldig gevoeld dat ik dat aannam. Later kwam er ook een nare opmerking van zijn kant daarover en nam hij het me kwalijk dat ik daarvan op m'n dinges getrapt was. Voelde me tóch al schuldig. Die man ontwijk ik liever. Ook omdat er later ook nog een hatelijk akkefietje is gebeurd.

Dus ik betaal liever, dan hoef ik me nooit en te nimmer schuldig te voelen!

quote>


Ooh ik dacht dat mensen met zo'n gave anderen belangeloos gingen helpen. Ik zou dat wel doen als ik zoiets had. Ik hoop oprecht dat je er iets aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen krijgt een kans Carmen twee jaar geleden ben ik er zelf ook ingetrapt.

en als zoiets aan de hand is ontaard het meestal in een gevecht over en weer.

ik houd me er altijd buiten

als mensen nare dingen gaan zeggen ben ik stil naar die persoon en laat hem of haar hun gang gaan, ik kan dan vetsnel scrollen hoor:D

voel je iets van dat bij jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje

Avond

Ik wantrouw jullie allemaal! Allemaal zeg ik je!!

Behalve Niwi, want diene staat al héééééééééél lang droog

Wolven

Wolven

Het ligt aan de muis

FLEUR!!!!

:D

Zoals het er stond sloeg het nergens op, weet ik veel dat iedereen ineens als een gek gaat typen en dat mijn berichtje pas 2 bladzijdes verder terecht komt.:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Soothe: :D

Had ik ook al gedacht.. al die cliënten, al dat geld. Maar ja, als het wáár is..

En o ja: ik heb het in feite teruggekregen, want omdat ik gedeeltelijk in de WAO zit (werk part-time), kreeg ik een bedrag om uit te geven aan "ziektekosten". Nou, bij deze dus! En wiebelig was ik toch al, na de kijkoperatie. Dat het een stuk erger zou worden wist ik toen niet zeker..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: AlbertRemmo
Iedereen krijgt een kans Carmen twee jaar geleden ben ik er zelf ook ingetrapt.

en als zoiets aan de hand is ontaard het meestal in een gevecht over en weer.

ik houd me er altijd buiten
als mensen nare dingen gaan zeggen ben ik stil naar die persoon en laat hem of haar hun gang gaan, ik kan dan vetsnel scrollen hoor:D

voel je iets van dat bij jou?quote>


Als hier gedoe is dan log ik snel weer uit. Ik heb daar helemaal geen zin in, ik ben al egoistisch genoeg zelf bezig om mijn kop boven water te houden.

Ik kwam op een ongunstig moment denk ik, het is telkens raak. Misschien omdat de blaadjes weer vallen. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JA??!!!

:D

Het kan zelfs ten koste gaan van een oudje Niwi..

Ik vond het zelf niet zo bijster fijn, anderzijds weet ik niet zo goed of iemand me iets maken kan. Misschien wel, misschien niet..

Diegenen die ik vertrouw zijn te vertrouwen denk ik. En zijn ze dat niet, dan is dat ook maar zo.

Dan is de kous af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...