Spring naar bijdragen

Maandag 24 oktober 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

Yah Lenie, is geweldig ik ben dol op Harrie :-) Gave gozer, zijn maatje Koos trouwens ook maar ken ik weer nie personlijk, wel zijn werk gelukkig :-) Tjah zit me zo te bedenken dat ik dus nie zo gauw meer zoals vroeger door ken zakken ummhhh/

Ach maar wel een leuk stukje Jekkers :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey die Haddock weet je wel dat er een film van jou gemaakt is samen met Kuifje? Alleen je hebt daar een soort kruising van een hikpikkeeshazewindcollie. Nou ja nu weet ik ook hoe je eruit ziet.:)

Lieve mensen voor zover ik heb gelezen heeft iedereen het adb. gehouden dus voor iedereen een stevige:sun:

Ik ga zo plat en me voorbereiden op het bezoek aan de h.arts. tot morgen weer.:heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik heb niets bijgelezen sinds de vorige keer, maar wilde me weer even melden.

Nog steeds zwaar verkouden en slapjes, dus dit is de eerste keer dat ik even achter de pc zit.

Vandaag weer begonnen aan mijn 4 dagen alc.vrij. Ik heb, balend, mijn mandalatekenen en zijdeschilderen afgezegd; vorige week geen fysiotherapie want híj was op vakantie, deze keer ook niet want nu ben ík ziek. Dat wordt dus een leuk weekje.

Qua drank is het tussentijds goed gegaan.

Nu, ik duik maar weer eens in mijn bed. Tot de volgende keer,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Shahire
Jaap, moet je niet te werk? Of is het al voorbij nu?quote>

Nee hoor, ik werk lekker langzaam, dan kan ik nog heel lang blijven. Ik begin de mentaliteit van het bedrijf al aardig onder de knie te krijgen.

Ik wil er wel fris bijlopen, dus welterusten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...