Carmen Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Borretje ik heb je verhaal gelezen en het gaat me aan het hart. Ik vond het heel aangrijpend. Daarom voor jou even ingelogd. Doe het toch niet joh, die paar uurtjes plezier, of plezier is het vast niet meer voor jou, en daarna zolang weer ellende. Ik hoop zo dat je sterk blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Fleurje, heel veel sterkte straks en ik duim voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 An, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben weer eens weg. Moet straks naar de parodontoloog en ben hééééééééél zenuwachtig. Trek in alcohol heb ik helemaal niet...het is waar wat ze zeggen. Hoe langer je niet drinkt hoe minder frequent de trek op komt dagen. Ik heb er meestal nog enkel en alleen last van als ik me heel beroerd voel of er iets heel ergs zou gebeuren maar ik denk dat dat zelfs voor elke doorwinterde stopper het geval zou zijn. Dus hopen dat alles straks wat meevalt. Komt allemaal goed...sterven doe je er niet van uiteindelijk. Flauwvallen zou misschien nog kunnen Teveel, Foei!! Hoe ga je het nu verders aanpakken? Pas goed op jezelf hoor. Voor je het weet zit je terug in die cirkel. Zieken, goed uitzieken, veel thee en citroen Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: ShahireFleurje, heel veel sterkte straks en ik duim voor je quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 af en toe lees ik nog eens stukjes.... maar eigenlijk (de waarheid): ik ben er niet meer bij spijtig maar ja, zo gaat het nu eenmaal teveel aan mijn hoofd teveel met andere dingen bezig en toch... het is nu meer dan een jaar dat ik via deze site, de mensen AdB ben geworden hiervoor dank ik en nu gaat mijn weg verder naar het nieuwe er wachten mij nu nog juist 2 spannende weken in Belgenland realistisch gezien zie ik me de eerste tijd niet meer aanmelden / contact hebben (was al verloren de dag dat ik vertrok - en de maanden dat ik terug was) er is zoveel nieuw dat mijn pad zal doorkruisen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Zonnetje dan wens ik jou het allerbeste zowel in belgenland als ginds ver weg in israel. Fijn dat je de basis van ADBzijn mee kunt nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Akelei:heart: schrijf het op hang het op een gevaarlijke plek en kijk er eerst 3 x naar voor je denkt overstag te moeten gaan. Je hoeft niet dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 zo tandarts geweest, heel gedoe nog, barsten in kies die gelijmd moesten worden enzo, maar goed is gebeurt, niets gevoeld vanwege verdoving, benieuwd of ik wat voel als verdoving is uitgewerkt Ya, de ''schutting'' staat er nog, lelijk ding hoor, want moest inene die vrijdag geplaatst worden, dus heb wat houten planken in palen geslagen en daar weer gronddoek voor, moet nog even bedenken hoe ik het verder wil, merk wel, dat de aanvallen van de buurman me meer doen dan goed is, ik zou het eigenlijk gewoon naast me neer moeten leggen, maar elke keer dat ik in de tuin loop, scheldt hij me uit etc.... ik reageer nergens op, behalve afgelopen zaterdag toen mijn zieke vader, een boom kwam brengen, en hij zijn vreemde gedachtenspinsels tegen mijn vader begon uit te zetten, toen heb ik gezegd; " laat mijn vader met rust'' en tegen mijn vader dat ie zich niet met zulk soort personen moest inlaten, pa helemaal van slag, die snapt dat soort agressie niet, buurman schreeuwen, dat ik die grond eerst heb weggegeven en dat het diep triest is dat ik het terug eis, en dat ik de rest van mijn leven achterom moet kijken terwijl ik juist vooruit wil kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Gabs juist om die man te "laten" is het van belang dat jij wat steviger in jezelf komt te staan. En dat gaat steeds beter. Je kunt informeren naar bamboe om tegen die schutting te planten, goedkoop, reuzesnelgroeiend en mooi om te zien. ik weet niet of dit de tijd is om die te planten, maar dat valt te googlen en tel. te informeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Klopt helemaal Jane, ik wil ook niet bang van deze meneer worden, en ach als ik niet reageer, is voor hem de lol er ws snel af, hij heeft niets meer, bamboe, misschien wel goed idee ja, ga eens googlen, bedankt voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 oeps, das dan wel weer handig om te weten akelei. Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 zo ben wat vroeg vandaag, maar de macaroni is naar binnen gewerkt, pfoeh had honger (trek). jullie nog iets te melden? hier saai rot weer bahhh. ksdfa;sflkadsfjasflksjfaskfl;ajfa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goedemiddag frummers, ben maar even thuis, dus gauw gedag hier. Ikke mee in het dagpact, sowieso. Veel werk te doen, maar kom af en toe nog ff piepen. Bor, gaat het een beetje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: borretjeDeze Bor heeft gewoon een hele, hele slechte dag.Kan gebeuren.Laat me maar. Ik heb genoeg gelezen ondertussen.Ik drink toch niet.Thnx:heart:quote> BORRIE - SUPERWOMAN - K-Dag en N-Drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 An - geweldig! Van Harte gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Desi heeft zich aangemeld voor het Jaarpact!!! Lijst vernieuwd, dacht die ie klopte zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Psies Akelei, je had dezelfde gedachte als ik, want kan me voorstelln dat buurman daar echt over kan gaan zeiken. Wij willen het uit onze uin heben want is moeilijk in te tomen. Als je de wortels er allemaal uit wilt halen dan kost dat enorm veel werk, met worteldoek heb ik geen ervaring. Maar er zijn ontzettend veel soorte en erg leuke en mooie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: borretjeLieve, lieve Jan!!Ik heb het weer gered hoor.Morgen 3 weekjes, ja, ja..Hoe maakt niet uit..(bleeccchh..)Feit is zo, joehoe!!quote> Wist je zelf dat je zo'n deurrrrrrrzetterrrrrr bent?Het is g..sodeju lastig die eerste dagen. Eigenlijk ben je nu een bietje de Rocky Balboain de ring van de recente stoppers, Yess Ennehh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ach wat wil je zoon het liefst Kirk? gaat hij al vaker mee naar stadion, zal wel. Maar miss daar vanaf laten hangen joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Borretje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 wie gaat er nou in hemelsnaam naar fc twente? tot morgen all fijne avond blablabl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Anders het bestuur vragen voor nog wat kaarten voor trainings kamp voor het hele team en hun met hun kleine beentjes naar stadion laten rennen en dan wedstrijd bekijken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: borretjeBen trots op je Dees..Echt; quote> Nog een voor Dees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Zit me soms af te vragen of een donker bruin biertje bij de chinees onder mijn pact valt!?! Dat vindt ik gewoon echt heeeeel lekker. Helaassss pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Sorry Borretje. Ik heb een tijdje heel diep gezeten en kon het niet opbrengen om achter mijn Maccie te kruipen. Lees dat je weer goed op weg bent. Prima meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden