Mai Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 De douche is vrij. Koffie is op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hai Marjo........de koffie op lekker begin van de dag dan........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 goede morgen frummels en geen nieuwe koffie gezet????? nou doe ik het wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hai Igor, ook een goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 sha wat ben je d'r vroeg bij. je bent toch nog vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik had mijn wekker gezet omdat zoon naar stage moet ben al tig keer naar boven geweest, tig bakken koffie op en eindelijk is hij er nu net 15 minuten uit werd er niet echt vrolijker van... denk dat ik straks nog even lekker met een boek erin kruip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 sha, hoe oud is hij? misschien voor sinterklaas een wekker in de schoen . dat ging vroeger bij ons thuis ook zo, je kon nog lekker blijven liggen tot mams riep dat het echt hoog tijd werd. toen ik op mezelf ging wonen heb ik me geloof ik 1x verslapen in al die tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hij zet ook een wekker alleen slaapt hij erdoor heen en ik wil niet dat hij vandaag te laat komt het was ook eenmalig vandaag onderhand ben ik wel klaar wakker maar toch nog even met een lekker boek onder de warme dekens fijne ochtend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goede morgen allemaal, Dagpact: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Getver, droomde dat ik deze ochtend gedronken had en niet naar mijn werk was gegaan en toen was ik het wachtwoord van mijn telefoon kwijt en kon ik niet bellen dat ik niet meer kon komen vandaag en toen werd ik gelukkig wakker. De werkelijkheid valt weer alles mee vandaag. Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 dat is schrikken hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik ben blij dat ik niet kon bellen. Dat was waarschijnlijk helemaal een ramp geworden. Mooie dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik ga doesjen en aankleden en werken fijne dag tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 goedemorgen, nou zou gaan trainen vandaag, maar na algemeen beraad met mijzelf ben ik tot de conclusie gekomen dat morgen ook geen probleem is hi. nog even dagje chill en genieten van het relaxen en de rust in mijn hoofd, dus zowel een fysieke als mentale "vrije" dag. hoe is het met jullie? lekker geslapen? gisteren tot laat en diep in het donker met die ouwe zo een "geil" huisje opgezet waar het hout onder kan liggen. hout ligt nu droog, die ouwe blij en ik een trauma ha zo krantje enzo en alles in slow motion geen haast, niets moet alles mag iedereen fijne dag en maak er wat van groetjes toineneman;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goeiemorgen allemaal. Albert heb je mijn update ontvangen? En dan zeg ik ook weer truste allemaal, want kom zjuust van mijn nachtdienst af. Fijne dag allemaal, ik hoop dat ie niet zo rot was als de mijne gisteren. Kat kwijt en mijn halve huis gesloopt om dan tot de conclusie te komen dat ie al die tijd gewoon jou aan het observeren was achter je rug om. I Cats Houdoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ja Spud :heart:update ontvangen, maar nog geen tijd gehad te reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 ben weg nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Yah goeie moggeuh allemaal, hoop voor ieder1 een rustige dag, behalve dan voor An, begint nu wel tijd te worden hoor, HEEE dochter van An !!! Zo'n lief oud dametje een beetje laten wachten op haar eerste klein kindje ;-) LOL Nou An hoop ook voor jou snel en goed achter de rug is , Fijne dag dus allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Koffie staat door te lopen luitjes... Ook goedemorgen Pfff, die uren die ik vorige nacht te kort heb geslapen heb ik nu wel weer ingehaald geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoDagpact:AlbertPrimulaquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goedemorgen lieve Frummels!! Ik zeg hoi en dag, moet naar de kapper. Ja ja ik heb ook al grijze haartjes! Tot later!!!! Dan lees ik ook terug. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: Primula Originally posted by: AlbertRemmoDagpact:AlbertPrimulaquote> Goedemorgen!Snel, snel, moet naar werkTot in de namiddag.An??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goeie morgen leive Frummeltjes:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Wakker worden lukt nog niet erg. Nog maar een extra kopje koffie. Tis maar goed dat ik een late dienst heb, kan ik nog even rustig aan doen. Madelief lekker naar de kapper, Prima'tje snel naar het werk, AR ook en Sowhat onderweg met lekker vers brood , Bol en Bor ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden