zoermuis Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Bah, slavendrijver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Jan, je kan landen in het AZ stadion, even het weiland overlopen en je bent er!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: DesiBah, slavendrijverquote> :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D that's me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Desi wat leuk, dan zal je het wel goed gedaan hebben joh :-) Nou je dit zegt zit ik opeens te denken dat ik er ooit ook 1 hebt gekregen van een Indiaanse maat van mij uit Canada, die was voor mij om me te ondersteunen voor als ik dat nodig zou hebben, nou das stom dat ik daar nu opeens opkomt, nooit meer aan gedacht zeg, das stom. Nou hem toch maar eens gaan opzoeken, zo zie je maar hoe je daar opkomt zeg, thnx Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: ShahireMadelief tegen wie heb jij het nu?Thera is een dame, zie maar bij wie is wie!Of er gaat met mij is iets goed mis!!!quote> Ja Sha dat wist ik, maar Goeiemorgen is een heer met een dameshoofd, vandaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik was helemaal niet van plan om hier te komen, zag Thera haar berichtje dus ik ga er weer van tussen, dingen doen met 2 koekenpannen in het AZ stadion staan om Jan te laten landen fijne middag allen hoop trouwens dat Thera het vandaag hier nog kan vinden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hahaha Madelief, ik snap em Was toch goedenavond??? (Ja!!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 iemand nog iets leuks te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: ShahireHahaha Madelief, ik snap em Was toch goedenavond??? (Ja!!!!)quote> Ha ha ha!!! ja klopt, ik ging even de mist in..."raap mezelf even vanonder de tafel van het lachen" maar het is duidelijk nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 joh akelei wat maken twee blikjes nu uit, als je maar niet los gaat en alles in de hand houdt, vind ik dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Nee Toine, jij wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Jammer Akelei. Vandaag er maar weer tegenaanB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Akelei, het zal nu de teleurstelling voor jezelf zijn misschien juist een les om het dus niet meer te doen en waarom haal je het bier niet weg maakt de verleiding als je voorbij loopt ook kleiner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 nee toine, jij wel? begrijp niet wat je bedoeld shahire? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Toine wat ga je eten vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Toine, je vroeg of iemand nog iets leuks had te vertellen ik antwoorde met: nee, jij wel? maar nu ben ik echt weg, merk dat ik blijf hangen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 goedemiddag, frummers....is de douche al vrij ? Desi, nog gefeliciteerd met je eerste jaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Akelei, bij mij heeft de visite gewoon pech pas als ik heel zeker weet dat er iemand komt en wat drinkt haal ik 2 tot 4 biertje in huis, eerder niet meer en mijn visite weet trouwens wel van mijn probleem dus dat scheelt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 @ Desi, Hoi Desi met de penning. Mijn hond heeft ook een mooie penning. Desi toen ik in een grijs verleden bij de AA liep, bestond er ok een 24 uurs penning, bestaat dat niet meer? Beetje blikkerig ding. Jij hebt vast een mooie vergulde wat zal je trots zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Dank je Niwi. Zie dat bij jou het stoppen met roken ook nog altijd geldt. Goed joh. (Bij mij ook bijna een half jaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 ja hoor, Desi....stoppen met drinken trouwens ook toch het volharden daarin... het is eigenlijk wel lekker om niet meer geestelijk en lichamelijk afhankelijk te zijn van bepaald produkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Helaas ben ik nu verslaafd aan kofffie en dropjes. We blijven verslavingsgevoelig zegt men. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 ik heb ook een aan verslaving neigende natuur blijkbaar... maar vandaag neem ik dat eerste dropje niet.... hoewel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: DesiHelaas ben ik nu verslaafd aan kofffie en dropjes. We blijven verslavingsgevoelig zegt men.quote> Klopt voor mij, hier verslaafd aan de koffie nu!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Dan moeten we maar een KDB draadje openen. Koffie de baas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden