albertina Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Daarom juist Diesel, mij te druk zo op de vroege ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: DieselTrouwens tina dacht jij dan met z'n achte onder 1 douchekop??? met z'n 2e vind ik dat meestal al nix.quote> Ik ook niet, vechten om de waterstraal,nee, die tijd heb ik gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: igor Originally posted by: JaapDagpact AlbertLytse (op verzoek)JaapigorPrimula (ook vast voor morgen!)quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Goedemorgen luitjes, Ik kom alleen even gedag zeggen. Ik ben 2 dagen weg hoor, (dus mij niet missen Fijne dag allemaal en met goede moed (tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 wat gaan jullie vandaag doen? het is behoorlijk zacht buiten en morgen wordt het weer mooi gr toine:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Tjah Tina das ook weer zo, zeker als het dan ook nog winter wordt is dat nog ellendiger, tjah dat soort dingen moet je doen als je net verliefd ofzo bent, anders komt het er nooit meer wat van he ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Priem, geniet van je (klein)kinderen. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 leuk hannah heb ik met die ouwe eergisteren gebouwd, erg makkelijk en ziet er leuk uit. gisteren nog van die shingles op gemaakt soort dakbedekking, heb je in alle kleuren bij de gamma succes hannah groeten toine.. ga trainen grrrrr;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Moggeuh Prim & Toine, tjah wordt vandaag maar hokken schoonmaken en hout hakken voor de houtkachel die nu blijkt te lekken :-(, dus moet een houtkachel gaan maken, begint toch al wel koud te worden al. Maar ik heb dat nog nooit gedaan, dus weer een uitdaging om materiaal te vinden als de binnenkant gescheurd blijkt te zijn. Nou als me dat gaat lukken dat ijzere dametje uit elkaar te halen als eerste dan vind ik dat genoeg voor vandaag, naast al de dieren verzorgd te hebben dan. Maar eerst ff wat geinigs doen met onze 3 puppie, dat Rapalje, is vandaag precies een jaar geleden geboren, dus vorig jaar zaten we , met een pot bier erbij, na een nacht vol puppies (9) rond deze tijd helemaal verliefd rond de werpkist, trost op mama en papa. Wat anders zijn die 3 puppelz nu geworden, want zoveel zijn er nog, met papa en mama erbij 5 vloerkleedjes ;-) en papa pubert net zo vrolijk mee met zijn gebroed :-), ach eigenlijk aan die al een dagtaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 * De wind waait hier door het riet Het regent niet.......Het giet * :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 t is hier ook geen mooi weer hoor! ik doe mee met t dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Misschien ook maar een afdak maken voor de honden buiten dat ze daar ook droog kunnen liggen, dus Toine als je je verveeld altijd welkom hier hoor :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 haha en miss ook naar hier? de thermostaat is stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Moggeuh anders , nou das dan gedeelde smart en vies weer, ach dan nog maar een bakkie en een peuk extra nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 ja t is nog niet zo koud hoor. maar volgende week ben ik in t ziekenhuis en komen er 2 mensen hier logeren dan dus dan moet t wel warm zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Goedemorgen Frummels!! Ben al even wakker hoor! Hier doet de kachel het ook niet goed.... Hij is van slag zeg maar, gelukkig heb ik een openhaard en heel veel hout! Nog steeds niet opgeknapt, snotter de snotter en hoofdpijn. Ik moet nog heel veel teruglezen. Ga ik vandaag echt doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Moghu lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Een hele goeie moggeuh uitslapers ;-), tjah altijd als het kouwer wordt dan iedereen problemen met de verwarmingen lijkt wel Ja Madelief lekker dan een openhaard die je altijd even kan aansteken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Diesel, ja hij staat nu dagelijks aan, heerlijk hoor! Maar nu nog iemand laten kijken naar de thermostaat, die is van slag, we hebben overal vloerverwarming, maar het is nu 17 graden hier.... beetje koud aan mn voetjes hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Borrie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Geweldig gedaan lieve Bor. We gaan goed hé? Op naar de 4 weken. Het gaat echt gemakkelijker worden. Ik hoop dat je dat gauw gaat ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Dagpact; Albert Lytse Jaap Igor Primula Bor Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: MadeliefDiesel, ja hij staat nu dagelijks aan, heerlijk hoor!Maar nu nog iemand laten kijken naar de thermostaat, die is van slag, we hebben overal vloerverwarming, maar het is nu 17 graden hier.... beetje koud aan mn voetjes hihi!quote> Wij alleen vloerverwarming in de woonkamer, ook altijd in het begin ellende mee als hij aangaat. Is ook sneu voor onze sint-Bernard, die vindt dat maar nix , te warm. Maar ik vind het ook heerlijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Goed je erdoorheen geslagen dan Borr, nu beter vandaag dan? Hopenlijk dat je jezelf vandaag dan niet zo dwars hoef te zitten. Hou je haaks hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Goedemorgen allen! Bor gefeliciteerd met e 3 weken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden