Lytse Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 :heart:Hee AR Hoe gaat het? Ik heb nog niet bijgelezen en jij bent al weg voor ik hier kom. Ik hoop dat alles goed met je gaat. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Druk gehad Albert, omdat je zo laat thuis was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: borretjeBorEven zeggen nog, ik ben droog gebleven gister.Ik had de hele dag vreselijke trek, maar we drinken niet he, lieve mensen?Vandaag 3 weken.Lieve Bor, al strompelend komen we er. Gelukkig alweer drie weken voor je.Liefs,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Vandaag begonnen met tuinmeubels schoon te maken, die vervolgens droog opgeslagen worden voor de winter Toen boodschappen gehaald voor de zaak maar had nog het 1 en ander aan lege flessen wat terug moest, dat dus in de wagen geladen en passant nog even tussendoor nieuwe voorbanden om de wagen laten zetten en winterbanden voor een andere wagen afgeleverd Ja dan is de dag te kort:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 ja Lytse het gaat wel goed met me, ik blijf adb hoor zonder problemen tot dusver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hoi Rapilos, ja druk en veel te doen, maar maakt niet uit dan is de dag ook zo om niet waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Volgende week na de proefles maar eten dan Akelei;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Akelei vet tevreten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: MarQgoeie middag,ik zal me weer eens meldenen heb te vertellen dat het niet drinkennog steeds goed gaat en dus met mij ookwel goed gaat, heb alles een beejte op de rit en geen rede tot klagen.MarQ: goede berichten. Leuk dat je het meldt! Je bent goed bezig hoor.Liefs,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Fietsen doe ik zelden, weet nog net dat je kracht met je benen vooruit moet zetten.Ha ha een huisvrouw die niet mee kan doen met de huisvrouwengym omdat ze teveel bloemkool op had.Kool is toch gas geven?quote> HaHaHannah:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Wat een tegenstrijdigheid hier in huis,wordt er niet goed van.1 loopt er boos weg naar ex omdat ik niet met ex morgenavond op een voorlichtingsavond wil zitten.(ja je interesseert je niet eens voor mij! )En de ander wil juist niet omdat hij ziek is en liever hier blijft.Moet nog wel naar FC Twente vanavond met de klas.Maar goed, allebei de deur uit dus.Altijd naar als ze niet goed weg gaan.Hannah ... die pubers!Hou vertrouwen hoor. Diep binnenin zitten nog die goede jongens van je. Als de hormonen stabiel zijn geworden dan komen ze weer tevoorschijn. Ik ken het van mijn broers en heb in een jeugdinrichting gewerkt met moeilijk opvoedbare pubers. Geduld en uitzitten, ook al wil je hen af en toe achter het behang plakken.Sterkte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Bor, thanx! Lytse, ja die is er wel voor velen, dat merk ik ook. We zijn er ook voor jou hoor!!! Zachtjesaan doe ik mijn avondritueel, make-upje is er al af, zo nog tanden schrobben. Dan een piepklein pilletje erin... Even lezen tot ik scheel ga zien van de slaap... Ik kom zo nog even piepen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: borretjeLytse is altijd zo bescheiden aanwezig met haar vriendelijk woord naar iedereen.Dus bij deze speciaal voor Lytse Dank je Bor. Ik word er verlegen van!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Alf al weer weg onbeleefde jongen komt even buurten zonder te groeten:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Slaap lekker allen! Ik duik mn bedstee in! Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 slaap lekker Madelief en de anderen straks ook ik ga nu even chillen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Welterusten Madelief, Veel sterkte en houd vooral de moed erin. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Slaap lekker Made, en Jane rust maar lekker uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Lieve frummers, Allemaal welterusten. Ik ga ook nog even bankhangen en dan bijtijds naar bed, want ik ben ook nog steeds behoorlijk verkouden. Ik heb het droog gehouden. Willen jullie me morgen weer op het dagpact zetten a.u.b. Dat werkte vandaag fantastisch met dank aan Jaap. (Daarna maandag pas weer, want ik ben een minderaar.) Beterschap aan alle zieken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik ben er nog hoor, heb wat geschreven bij de jaarpactdraad in verband met mijn op handen zijnde jubileum nl. 2 jaar droog, over 4 dagen (30 oktober, als de dag van gisteren) Ben net klaar met schrijven, dus niet zo snel Jane, haha. Ik laat het hier echter wel even bij vind het wel weer genoeg, ik doe niets meer met fora of afzonderlijke leden, geen energie meer voor, sorry. Ik kom nog wel eens voorbij (Ben helemaal vergeten hoe je die smileys ook weer maakt...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Lytse , madelief en alle andere weltruste dan voor zo. en wie weet tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v...ture=player_detailpage Hahaha ja ieder levend wezen kan verslaafd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ach Jane daar moet tie voorlopig wel mee vooruit kunnen he ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Even afmelden voor het dagpact. En als je samen met mij wil douchen, moet je morgen vroeg opstaan. Het is nog wat behelpen met de ene sproeier. Maar het nog niet heel koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden