niwi Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 wat ik er eigenlijk mee bedoel, Diesel... ik kan het verleden, mijn drankverleden dan, niet als ballast mee blijven zeulen.... het is er...ik kan het nooit meer veranderen... het is mijn verleden...dus dan maar zo goed mogelijk gebruiken ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ja hoor Soothe, ruk jij je maar helemaal los hoor :-) Vermaak je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 en als ik mijn verleden vergeet, ben ik verdoemd om het weer te beleven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 1 vreselijke goedemiddag!!! even lezen zo terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 goeie middag, ik zal me weer eens melden en heb te vertellen dat het niet drinken nog steeds goed gaat en dus met mij ook wel goed gaat, heb alles een beejte op de rit en geen rede tot klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ha die MarQ!!! Goed om te lezen!! Hier een bos van mij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hee MarQ klinkt goed joh, dat zijn altijd goeie berichten tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 ooo hee Hannah , hee kan je al die napperds wel zien , maarrreeeuuuhhhhh.....hee ik ben er ook hoor. Ken ik wel een lelijkerd zijn maar toch, was er wel hoor :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 He Diesel!!! Ik val niet op knapperds!!! Dat komt ook voor hoor!! Enne Hannah, ik rook me suf nu, tot ik vrijdag de uitslag krijg van mijn longfoto's.... Kan toch niets meer veranderen aan het feit, of er nu wel of niet iets is. Maar de wil om te stoppen is aan het groeien en groeien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hannah, goeie opmerking!! Jij in een spagaat nu thuis?? Sterkte in elk geval!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 madelief had je klachten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 gooedemiddag allemaal! Deesss knapperd! Ben trots op je! 1 jaar alweer!! TOPPERTJEEE!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 en alle anderen ook natuurlijk! Ook jij Hannah:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 nee helaas Han, kom net m,n bed weer uitrollen. Een kater is er niks bij! ppfffff:( Ik klaag niet,ik zit het maar uit maar fijn is anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ya beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Manlief komt zo thuis dus laat ik me lekker verwennen! En nu de bank weer op! pfffff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Goeiedag Hannah! Heb je nog wat koffie en versgebakken croissants over. Of is het weer een slappe bak en hap. En ga eens opzij uit die douche Soothe gestopt met roken? Ik val van verbazing.... Gisteren een valse start Vandaag een echte start? Zet um op. Desi, mooi gedaan een jaar, geniet van je feestje volgende week, zal wel ontroerend worden. Borretje goed gedaan gisteren :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Had misschien toch naar de AA moeten gaan,nu mis ik een penning volgende week:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Krijg je hier wel kadootjes Yala. Heus wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik ga aan de macaroni met kaas en uien, heeeerlijk 's ochtends. Met een flinke homp currysaus erop. Nog een glaasje jus d'orange, versgeperst natuurlijk voor de vitamientjes. Zo he, wat een stoom komt er uit die zevenkoppige douche. Nog lekker even in mijn badjas daarna. Nu moet ik rennen. Oh nee, niet in badjas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ja Hannah dat benne (*niet lekkere) zure pruimen gevoel achterlatende dingen he. Sterkte ermee, ff rustig houden nu voor jezelf, sterkte meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Is natuuuurlijk al gebeurd. Doe ik 's ochtends als eerste. Met de elektrische. Zooooeeeeemmmmmmm............... Fijne dag Hannah, werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik ga weer ff plat, heb een lastige kabouter met een hamertje in m,n hoofd!! Fijne avond allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: Desimadelief had je klachten dan?quote> Hoi Desi, Jij gaat echt goed he?? Super!!!! Ja ik heb een vlekje op mijn long.De longarts wilde er even wat tijd overheen laten gaan om te kijken of het groter is geworden.Vrijdagmiddag krijg ik de uitslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Yalala, Madelief en alle andere zieken: sterkte, wat duurt het lang hè? Ik heb het al een paar weken, maar niet zo erg als jullie, meer hoofdpijn en het gevoel door een bus overreden te zijn. Laten we hopen dat dit virus deze winter blijft en niet verandert, dan zijn we daarvoor immuum. Gisteravond na een vergadering 2 blikjes bier gedronken, zomaar, had genoeg van al die thee en sap. Ben eigenlijk geen bierliefhebber en had dan ook genoeg na 2. Er stond nog 1 in de koelkast, die staat er nog. Wat ik eigenlijk wil, daar ben ik nog niet uit. In ieder geval dat bingedrinken niet meer een 's morgens hersteldrinken. Dat is werkelijk vreselijk. Ik ben er heel goed in om dat te verbergen. Denk dat ik ernaar streef door de week (bijna) niets te drinken. Het lijkt mss dat ik sinds ik me hier heb aangemeld niet veel ben opgeschoten, maar nu ik dit zo schrijf, is dat toch wel zo. Het automatisme van elke dag drinken is er af en daar hoef ik ook niet tegen te vechten, want is een beetje gewoon geworden. Het gekke was dat ik in het weekend wel had gedronken, maar het niet roken wel heb volgehouden, dat is me nooit eerder gelukt. Hoef jullie niet uit te leggen hoe dat komt en het verband tussen beide verslavingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden