bolletje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 moghu Toine ja hoor ik heb heerlijk geslapen. Ben gisteren om 21.00 naar bed gegaan en kwam er net met moeite uit. Moet vandaag werken:) Ga jij vandaag nog iets leuks doen buiten werken? Spareribs klinkt wel goed. Made heel veel sterkte vandaag meis, vanav ond weet je het en zal er hopelijk een stuk rust bij je komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 ik had carmen even terug gelezen. balen dat je je baan kwijt bent. maar met problemen wegdrinken wordt je niet zekerder hoor ( ik weet het uit ervaring ) en ook niet knapper. er zal vast wel weer een baan op je pad komen hoor. ervaring is het belangrijkste en gezellige meiden om mee te werken is leuk( volgens mij kun jij ook wel gezellig zijn) maar er zal toch goed gewerkt moeten worden. dus geef niet zo gauw de moed op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 hannah we kunnen vanavond toch allemaal spareribs gaan eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Goedemorgen,Madelief op naar een goede uitslag.Kan je je verjaardag gaan vieren...quote> Hihi, dat je dat hebt onthouden!!!Lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 goeiemorgen mensen even bijlerzen en dan te volleyen dus ook meteen een goeiedag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 ff bijkomen hoor, AR; typisch een mannenopmerking he Madelief:D nou mijn dag begint goed zo, thnx AR Carmen: ook zonder werk kun je een fijn leven hebben, maar er is geen enkele reden waarom je zonder werk zou blijven, dus blijf eraan werken meis, en ja zonder drank natuurlijk, dan heb je meer kans op succes. Sterkte! Madelief, ik duim mee, tot 16.30 uur maar voor als het uitloopt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Carmen! meid, je bent nog een jonge godin! Beetje meer zelfvertrouwen hebben hoor! Oke, het is heel erg dat je je baan kwijt bent, maar je hebt ervaring en je bent nog jong! Kop op hoor! Ik weet niet in welk deel je van dit land woont? Maar plannen is een vak apart en ik kan het weten. Mijn vader moest ook alles inplannen, maar dan, met containers. Ik heb hem wat zien zitten turen waar en wanneer welke container erin en eruit moest, das ook plannen. Maak een goede cv, dat is erg belangrijk! En als jij je oude collega's leuk vond, vonden ze jou ook leuk, dat kan niet anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 goedemorgen allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Moghu Ya. Al weer wat beter? Hoe is het met je meisie? Knapt die ook al weer wat op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Nou Bol,ik heb zowaar het gevoel dat ik wat beter ga vandaag! JOEPIEEE!! eindelijk! Meis heeft me in de maling genomen,was gewoon een dagje schoolziek denk ik want die was s,middags alweer aant draken! Die is dus weer lekker naar school! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Dat denk ik ook Han:D echt een draakje,net als haar moeder! Ach ze heeft gelijk ook met al die mannen in huis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Goedemorgen, Tjee Nina, wat ontzettend sneu voor je moeder, ik hoop van harte dat het meevalt. Madelief, kalmte toegewenst voor vandaag, ik hooop voor je op een goede uitslag. Carmen, ontzettend sneu dat je je baan kwijt bent en daarmee ook je structuur. Ik begrijp dat het lastig is, probeer toch je structuur te behouden. Blijf niet binnen om te drinken, maak een planning voor de dag, hoe lastig dat ook is. Met drank kom je er niet uit, je gaat in een neerwaartse spiraal en komt er niet makkelijk meer bovenop. Ik wens je sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Wat een deugniet Ya. Goeie morgen Hannah en Captain Kirky. Zo ze komen me zo halen. Een daggie lekker zitten naaien en verder helemaal niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Kirky, vond je de auto's mooi? Of vond je het leuk dat de selectie van Twente erin zaten? Ik zou meer op de auto's vallen vermoed ik, ik ben een autogek! Komt niet vaak voor onder de vrouwen, ik weet het. Ik mag graag soms een rondje racen op zandvoort! Heerlijk, gewoon voor de kick! Mijn auto was begrenst, maar dat heb ik eraf laten halen, oeps! Mag niet eigenlijk! Ik ben een zeer rustige rijder in de bebouwde kom, trouwens hier in NL zowiezo. Maar in Duitsland ga ik los, zeker op een vroege zondagochtend, heerlijk! Mooi brede banen en flauwe bochten, dus daar ga ik zeker af en toe 300 km p/u. Ja ik neem echt geen risico's hoor, alleen als het kan en mag. Uiteraard als ik geen druppel alco in mn bloed heb he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Madelief toch!En dan ga jij je zorgen maken over je longen?Wat dubbel.quote> Ja misschien klinkt het dubbel, maar ik weet precies wat mijn auto doet en kan, hij zit me als een jas!En ach iedereen heeft weer zo zijn eigen hobby's toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: jopie Originally posted by: MadeliefIk mag graag soms een rondje racen op zandvoort! Heerlijk, gewoon voor de kick!Mijn auto was begrenst, maar dat heb ik eraf laten halen, oeps! Mag niet eigenlijk!Maar in Duitsland ga ik los, zeker op een vroege zondagochtend, heerlijk!Mooi brede banen en flauwe bochten, dus daar ga ik zeker af en toe 300 km p/u.?quote> madelief, trouwen?????????????quote> Jopie!!!Wie weet ooit???Jij houd ook van auto's??Kirky, je mag geen merken noemen, maar het 1e merk heb ik, maar dan een SL 55 AMG.Ik gebruik hem zo weer als boodschappen wagen.Hij moet wel blijven rijden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 ben er weer vandoor mensen, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 goedemorgen allemaal, bekenden en onbekenden! ik val er zomaar even tussen in. ik zie dat er veel nieuwe mensen zijn, haal hier wat je ervan kunt gebruiken zou ik zeggen. dat heb ik hier ook gedaan. liefs myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: jopiemag ik een keertje meeals je in zandvoort gaat rijden?dat je me gewoon belt vanhe, jetje, stap je even bij me in?zou ik echt super vinden.ik woon naast het circuitkijk erop, vanuit mijn raam quote> Echt waar???????????Nou dat zal ik dan zeker doen!Als je durft dan he?Hihihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: jopie Originally posted by: Hannah1Jopie heeft mij ook al gevraagd.Dat wordt bigamie .Niet zo kieskeurig dus.quote> en bol (cupmaat), en jane (weet ik niet meer), en will (motor)niet kieskeurig inderdaadhoef er alleen maar beter van te worden :)maar goed, zo eerst maar eens aan de slag hieral die leuke fantasietjes zijn mooimaar het leven gaat doorvisite zometeen, en die houdt vast niet van een overvolle kattenbakquote> Mag de visite geen gebruik maken van het normale toilet ?quote> Hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!! Ik lig even onder tafel....van het lachen dan he??Heerlijk! Even keihard lachen...doet me zo goed!Wie heeft er nog een goeie mop voor me??Ik duik nu mn bad in, zonder eendje, want die heeft Will nog steeds, de gluiperd!Maar dit alles houd me wel op de been vandaag!! Thanx Lieve Frummels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Heup gebroken; Maandag operatie, kunstheup (dwz de bol). Kon niet eerder omdat ze bloed verdunners neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Nina, sterkte en beterschap voor je moeder. Erg sneu, niet niks een gebroken heup. Ik hoop dat ze er weer bovenop komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Goedemorgen, Vrolijke stemming hier. Ik merk dat ik met een lach zat te lezen. Vandaag mijn vrije dag. Ik ben wel vroeg op gestaan en ik heb de krant gelezen. Teleurgesteld over de EU besluiten, ook al wist ik dat we niet veel konden verwachten. Boos over de manier waarop er met Mauro omgegaan wordt. Inderdaad er zijn regels, maar op regels zijn altijd uitzonderingen. Ik ben niet in vervelende gevoelens blijven hangen. Ik kan op beide punten geen directe invloed uit oefenen. Het lukte me van vanmorgen heel goed om mijn gedachten te stoppen en gewoon even te zijn. Nu voel ik veel energie voor de rest van de dag. Madelief, ik hoop dat je jezelf wat kunt afleiden en dat je goed nieuws krijgt. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Meis heeft me in de maling genomen,was gewoon een dagje schoolziek denk ik want die was s,middags alweer aant draken! dat Draakje wou je zeker even alleen voorzichzelf. Nog niet eens zo slecht bekeken toch? Tjah dit soort dingen is Draken eigen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ingri, Thanx!! Ja of het nu wel of niet gewaardeerd word door Tictive, het helpt mij wel om ADB te blijven, hoop ik dan he? Dus ik vind dat een grap juist heel goed kan en mag hier. Maar goed, dat is mijn mening. VM!!! Sterkte voor je moeder en voor jou! Geef je ze een dikke knuffel van me? Het is een bijzonder mens! We hebben dezelfde roots he? Even uitleggen, ik heb VM dr moeder nog niet zolang geleden ontmoet. Zo nu snel boodschappen doen, tot later Frummels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden