Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 lieve mensen, andere verplichtingen roepen. Ik wens jullie nog een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Dank je Toine, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 ha die jopie, alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Nou en of :present:sa. Sommige mensen kunnen als ze één dag de refu. niet slikken al drinken. Bij mij werkt een halve tablet ongeveer zo'n 10 dagen. Daarna zou ik gewoon kunnen drinken zonder er iets van te merken. Maar het is bij iedereen verschillend. Van de andere kant denk ik dat, als je toch van te voren zou gaan drinken, en je bent in de olie, je erg weinig merkt van het effect van de refu. ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die de volgende dag al kunnen drinken bij het slikken van refu. Dat spul heeft toch z'n tijd nodig om het lichaam uit te gaan en dat kan mijns inzien niet na 24 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 jij ook dank je, jopie:) Lekker weer in je eigen huis. Het is hier zo grauw buiten, zet er even een bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Nee hoor Rosa ik ben niet weg maar bezig met mijn bureau. Als ik 10 min. niet op het forum reageer dan verdwijnt mijn naam ff. maar ik ben er weer hoor, je krijgt bijna altijd antwoord van mensen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Dank voor je antwoord Bolletje, Ik heb nu ook even op internet gekeken. Toch wel geweldig dat zoiets kan helpen. Wil ook nog even zeggen dat ik niet te klagen heb over reacties hoor, ik voel me hier wel gehoord en hoop op den duur ook een steun te zijn voor anderen.:rose: zo, ik ben nu aardig aan het strooien met ed, moet me een beetje inhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: TineMarQ proficiat!Iedereen een fijne dag enne ik drink alweer 3 weken niet!!Mooi het begin is gemaakt!Pff wel zwaar en toch (helaas) voor mij een strijd.Maar gered en het wordt wel beter maar gaat niet zo snel.En vooral niet denken; "ach 1 glas moet toch kunnen"......wat dat gaat niet bij deze dame!!!!!!!!Dag!Tinequote> Tof dat je dit weer gered hebt Tine !!!Daarnaast goed dat je in elk geval weet dat 1 glas niet werkt voor jou, heb je in elk geval duidelijkheid. Sterkte joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 ha Bol, o nou dan gaat tie naar iemand die er wel wat meedoet tenslotte, anders had ik hem miss wel van je over willen nemen. Maar goei en een buro maken is miss toch wat anders dan wat jij deed. Maar goeie meubelmakers zijn er niet veel. knufff meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goedenmorgen Akelei:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ik ga er weer vandoor, even aan de slag. Bolletjes, succes met het in elkaar zetten van je bureau! Ik heb ook al het nodige in elkaar gezet, mijn man heeft 2 linkerhanden. Als het dan eenmaal gelukt is geeft dat veel voldoening. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Yehaaaaa Borrie. Had jou vanochtend al goeie morgen gewenst. Ik dacht waar blijft ze toch. Nou Diez. ik zal vragen dat, als hij hem niet meer wil, jij hem kan krijgen hoor. Wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Rosa! Je word zeker wel gelezen hoor! Mijn ervaring is dat er maar een handjevol mensen terug reageren. Dat overkomt mij dagelijks. Toch leer ik daar ook van. Ik blijf hardnekkig wel reageren op mensen die me negeren. Zo is het hier in het echte leven ook. Ik denk dan, ik doe moeite, alleen al is het maar een vriendelijke glimlach of een goedemiddag etc wensen. Als er iemand weet hoe het voelt om uitgekotst te worden, dan ben ik het wel. Maar eindelijk, eindelijk laat ik me niet meer door dit soort mensen intimideren. Het was een harde maar goede les de afgelopen jaren. Maar ik blijf geloven in het beste in een mens. Daar hou ik me aan vast. Zo en nu verder met ramen zemen!!! Tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 jopie, lekker toch pasta, vind ik altijd heerlijk! madelief neem je de ramen hier ook even mee, binnen en buiten alvast bedankt hi ga verder schilderen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 goeeedemiddag allemaal! Mijn werkdag zit er alweer op! Verder genieten van de dag want mijn mannetje is vandaag jarig! Mijn dag kan niet meer stuk dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goedemorgen allemaal:present: Yajala GEFELICITEERD met je zoontje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 1 goedemiddag!! heb een beetje een bleeeh dag vandaag. ga maar even een stevige wandeling met de honden maken denk ik... even het koppie legen op de dijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 gefeliciteerd Ya!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Thanks meiden! Klein feestje voor de kleine man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: yajalagoeeedemiddag allemaal!Mijn werkdag zit er alweer op!Verder genieten van de dag want mijn kleine mannetje is vandaag jarig! 5 jaar alweer en......vannacht is mijn oppas kindje geboren!!Mijn dag kan niet meer stuk dus!!quote> Yaja!!! Van harte gefeliciteerd met je mannetje!!!Alweer 5 jaar! Geniet ervan!!!!Fijne dag!!! Toine, heb jij ook 408 ramen???Zoniet, kom mij dan even helpen???? Dan zal ik als dank lekker voor je koken! Oke?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 ik heb evne vlug terug gelezen en ja, het is elke dag wel en strijd om niet te drinken zeker nu want ik heb wat ernstig zieken mensen in m'n omgeving wat wel spanning geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Thanks Madelief! Gaan hem lekker verwennen straks! Hij krijgt een nieuwe fiets dus die zal wel helemaal dol worden! Toch altijd wel gezellig een verjaardag in huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: yajalaThanks Madelief!Gaan hem lekker verwennen straks!Hij krijgt een nieuwe fiets dus die zal wel helemaal dol worden! Toch altijd wel gezellig een verjaardag in huis!quote> Yaja!!!Wat leuk!!Kan hij al fietsen? Of moet je er nog achteraan rennen??Ik weet het nog als de dag van gisteren!Zo trots als hij en zij waren toen ze zelf zonder zijwieltjes konden fietsen!Geweldig! Maar ja, dat is zeker al 23 en 24 jaar geleden....Nu zijn ze 25 en 26....Pffff de tijd gaat zo ontzettend snel!Nu rijden ze allebei auto, ook dan ben je nog bezorgd.Tot de dood, het is het mooiste en liefste wat je hebt.Nee ik zeg het niet goed, we hebben ze te leen.Daar moet ik mezelf wel eens op wijzen.Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ya gefeliciteerd een heerlijke leeftijd he 5 de wijde wereld in en straks op de fiets:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Madelief het doet niet fijn aan als je weer schrijft genegeerd te worden. Er zijn veel mensen die niet teruglezen. Voor nieuwe mensen die niet weten hoe het werkt hier geef je een negatiever beeld dan nodig en het is juist zo belangrijk dat mensen hier zich veilg en welkom voelen. Als iemand gelijk met jou ingelogd staat, kan hij toch al uitgelogd zijn. het duurt soms wel 10 min. eer de status in aangepast. En sommigen zijn ingelogd, maar elders actief en lezen niet terug maar reageren op actuele postings of op zichzelf en vertellen alleen maar. Mensen die nieuw zijn zijn extra kwetsbaar, dus mensen vergelijk het met een huiskamer, bekenden stappen soms even makkelijk op andere bekenden af en nieuwelingen hebben drempelvrees. Maar laat je niet afschrikken, we komen voor hetzelfde en willen allemaal gelezen worden. reacties zijn extraatjes:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden