bolletje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goeie morgen Superkanjers. Aicha proficiat meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 aicha van harte hier wel beter dan eerst maar zo slap als een vaatdoek ben nu al versleten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Aicha, van harte gefeliciteerd een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Frummels, ik duik mijn badje in! Tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goedemorgen frummers, Ik vlieg meteen weer weg, maar AR ik doe mee met het dagpact. Fijne dag en rij voorzichtig! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 goeiemorgen mensen hier is de mist aan het optrekken gelukkig. even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goeeeeedemorgen deze morgen! Lig nog lekker in m,n warme holletje, manlief heeft koffie op bed gebracht en m,n laptop klaargezet! Heb het zo slecht nog niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 dan kom ik bij jou liggen hoor ya want aan diesel en igor heb ik echt helemaal niks en het gaat stinken ook hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 gezellig snoep!!! Laptop erbij,TV aan en lekker niksen!! Belletje naast het bed om manlief te bellen als we iets nodig hebben!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Snoep is beter hoor Ya, ze stelt zich nog een beetje aan slapjanusje hup Snoep, dat bed uit, lakens wassen en in de benen dan sterk je het snelst weer aan; genoeg is genoeg. Ik stap lekker op de fiets zo (zouden meer mensen moeten doen,.... Snoep:sun:) dag dag fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Net nieuwe App op m,n telefoon gezet,kan je gratis bellen met degene die dat ook hebben! Handig!! viber heet het,ff googlen! Werkt perfect en FREE!!!!!! Zeer handig met pubers in da house! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 nee jane... ik ga lekker na ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Jane is gewoon beetje jaloers snoep:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 denk het ook ya maar lig niet meer in bed hoor...gisteren al niet meer bed is verschoont maar op de fiets moet ik echt niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goedemorgen allemaal, wil jullie allen even een fijne dag wensen, en beterschap voor de zieken onder ons, ik ga naar de bouwmarkt, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 alleen gaby of weer met badkamerman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Ik nog wel:D Maar badje loopt......dan even naar de AMEH om wat schoencadeautjes te halen,ze hebben er leuke DS computerachtige spelletjes van chocolade voor de jongens en voor de kleine dame chocolade in de vorm van een pump. Nice toch! Die Sint weet wel wat leuk is hoor! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 ik ga met mijn vader, badkamerman gaat niet mee vandaag, haha ben nu bonnen met 20% korting aan het scoren bij iedereen, scheelt weer he, (beter dan drank scoren ) nu echt weg......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Jopie:heart: Dat heb je heel mooi neergezet en zeker waar! We zitten hier niet voor niets met z,n allen, sommigen staan aan het begin en anderen zijn al een stuk verder! Degene die al verder zijn kunnen anderen helpen met hun eigen ervaringen met het ADB worden! Deel ervaringen en help elkaar zeg ik. Respecteer een ieder,de stoppers onder ons,de minderaars en degenen die nog aant het worstelen zijn en af en toe nog uitglijden! Met z,n allen komen we er wel! De een wat eerder dan de ander maar who cares!! Mooi Jopie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Helemaal mee eens Jop. Ikzelf hoop dat ik nooit iemand ga veroordelen maar misschien heb ik hetzelf niet in de gate. Zal er zeker altijd allert op zijn om het niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goedemorgen allemaal. Ik ga eerst eens hardlopen. Succes allemaal vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Jopie en allen, ik kon gisteravond niet in slaap komen, een beetje veel zielsroerselen. Wat jij schrijft Jopie, daar heb ik ook over nagedacht. Ik blijf het lastig vinden, het is en blijft virtueel. ik kan iemand niet in de ogen kijken of zien hoe het met iemand gaat. Marjo, daar ben ik zeer van onder de indruk, laat ik zeggen, ik vind het diep triest. Hoe kan ik iemand dan nog bereiken? Of iemand onder invloed is kan ik niet beoordelen, soms heb ik een vermoeden. Ik blijf het lastig vinden dat op de man of vrouw af te vragen. Het zou zomaar kunnen dat ik er helemaal naast zit of, ik ben ook alcoholist, er komt ontkenning. Het maakt mij op zich niet zoveel uit of iemand mindert of stopt. Wat ik mij wel afvraag is, hoe ik bij een vermoeden dat iemand onder invloed is, moet reageren. Wat mezelf betreft, ook ik was hardnekkig, 3 jaar nodig hebben om uiteindelijk weer de drive te vinden niet meer te drinken, dat is een lange tijd. Daarmee wil ik ook aangeven dat mij het ook niet van de éne op de andere dag gelukt is te stoppen. Ik kijk zeker niet neer op iemand die nog drinkt, een ieder is daar vrij in. Maar zoals ik al schreef, soms vind ik het lastig. Zo ook de draad van gisteren waar Madelief schreef niet naar een meeting te durven komen omdat zij een minderaar is. Op de vraag van Witje, hoeveel dagen Madelief niet drinkt per week, komt dan helaas geen antwoord. Is dat dan uit géne, het niet durven delen? Tot zover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Jopie Dank je. Het is voor mij een opsteker. Niet alleen voor mij denk ik. Ook ik maak er soms nog een zooitje van.... Regelmatig. Dus ik ben nog niet helemaal ADB. Jammer maar waar. Daarom mijn posting gisteren. Misschien helpt het me juist om de mensen hier in het echt te zien. Maar ik durf het eigenlijk niet. Ja 1 op 1 wel, dat heb ik ook wel gedaan. En inderdaad, we wonen niet allemaal in dezelfde regio, dat is ook best moeilijk. Nu heb ik wel een auto onder mn kont, maar niet iedereen heeft zo'n ding op 4 wielen. Komt nog bij dat niet iedereen het geld ervoor heeft om te reizen etc.... Maar kan het niet begin volgend jaar ergens? De komende maand kost al zoveel centjes voor bijna iedereen. Nou genoeg geschreven voor even, even make-upje erop en haartjes doen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 meetings blijft voor mij ook moeilijk, waarom?? Geen idee....toch het idee van privacy denk ik? Stel dat m,n buurman er ineens staat of die moeder van school? Tja denk je dan,we komen er allemaal voor hetzelfde dus waarom schamen? Zo virtueel heb ik heel veel aan het forum maar zelf gewoon niet of misschien nog niet de behoefte aan een meeting. Wie weet duurt het even voordat ik zover ben of misschien wel nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 een meeting lijkt me aan de ene kant heel leuk maar ook eng maar als er op een meeting drank wordt geschonken dan zou ik echt niet komen..zou dat echt heel raar vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden