Yvonne Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 luitjes... ik moet weer rennnen fijne dag , laterrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 goedemorgen, frummers.... SOOTHE..!!! geweldig gefeliciteerd met je 4 jaar...!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Von, werkse! Mijn badje is aan het vollopen, dus ik ga er zo lekker induiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Witte als je maar wat voelt hup nog een spuitje erbij hoor O ja en wat een goeie moggeuh dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Moghu Frummeltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 ik ga me nuttig maken. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Heer Soothe een hele grote pluim voor 4 jaar droog. Ga zo voort kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Ja Madelief kunnen we samen een baantje trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Hallo, Ik ben terug van even weggeweest. Ik heb zwaar in de lappenmand gezeten (gelegen) met een vette griep. Nu voor het eerst weer een beetje actief dus: goede morgen en meteen zal ik me voor het dagpact aanmelden. Zal vandaag proberen wat terug te lezen maar oh, wat is dat veel. Hoop van een fijne dag voor eenieder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Originally posted by: DieselJa Madelief kunnen we samen een baantje trekken quote> Nou, dat gaat wel lukken in mijn bad hoor, dus kom maar door!Zit ik hier nog!! Ik moet nu echt in bad en wat gaan doen!! Pffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 even Soothe feliciteren met zijn 4 standvastige jaren door mensen als jij ben en blijf ik hier nog wel even:heart: :light::):musicnote::light::) :light::):musicnote::light::) :light::):musicnote::light::) :light::):musicnote::light::) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Geert das mider zeg, een zware griep. Blij dat het weer wat beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Ja hier in ut Drentse zwemt iedereen vandaag de dag, zelfs de sint terwijl je helemaal niet met kleren het bad in mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Soothe, van harte gefeliciteerd met 4 jaar alcoholvrij. Ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Goeie morgen Sammy. Ook een ouwe rot in het vak????? Ook al heeeeeel lang adb.??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Ben werken kanjers, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Soothe, ouwe co-shoveller, felicitados!!!!! A lifetime! Hier baadt de garage in licht, 3 kreeg ik aan de gang, eentje moest er vervangen. Het armatuur, dat is. De droge elekrisjen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Ola kapitein, jij bent ook van alle markten thuis. Handig zo'n man. Ga goed man, ga goed. SOOTHEEEEEEEEEEEE, gefeliciflapsteerd kerel. 4 jaar, een hele prestatie. Ik ben blij voor je dat je jouw weg gevonden hebt. Blijf komen, blijf eraan werken en dat doe je. Bedankt. Enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 He, Bammie, ouwe trochsetter! 't Stikt hier van de trochsetters! Ik ga weer wat doorprutsen. De marktman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Haha. Ja, trochsetter is my middle name.... Ik heb vrij vandaag, afspraak van vandaag kunnen combineren met die van morgen. Wel lekker want ik voel me zooooooo moe. Kunst is voor mij wel om wel een aantal dingen te doen maar niet teveel. Wat is teveel? Hum, kweenie. De honden liggen alweer zwaar te snurken, een tukje gaat zeker onderdeel uitmaken van het programma, vast en zeker! Een chocoladeletter kopen ook. Fran had ze al gehaald voor vlgd week maar ja... Chocola mét nootjes, onweerstaanbaar:) Dus letter 1 is op. Zal ik dan nu een nieuwe halen of pas eind volgende week. Dan heb ik minder gelegenheid ook die op te eten. Ohohoh, wat een keuzes toch altijd, hihi. Alweer nuchter opgestaan vandaag, Boring? Echt nie, daar geniet ik na vijf jaar nog steeds van. Hoe moe ik me soms ook voel, nuchter opstaan verveelt me nog steeds niet. Heb een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 WOW, wat een hulde zeg. Het klamme zweet breekt me uit. ( ook omdat ik wat grieperig ben hoor.) Lieve mensen, mijn ochtenden verlopen hier een beetje anders. Mede omdat ik niet werk, ben ik doorgaans wat later op. Dan zijn er de gebruikelijk rituelen. Ook een hond die wacht! Dus later meld ik me. Er gaat wel een groot dankjewel naar jullie toe. Fijn om dit met jullie te mogen delen. Leuk te bemerken dat er aan me gedacht is. Waar het Forum al niet goed voor is. Van je familie hoef je het niet te hebben, dus heel mooi deze virtuele explosie van medeleven. Liefs en laters, Mike. En dat na vier jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Goedemorgen, nog net! Even hier en dan snel weer weg.......... Ga lunchen met 4 vriendinnen, dat is heel lang geleden. Heb er zin in! Soothe, gefeliciteerd! Wat een enorme prestatie :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: Zo, mijn eerste slinger hier gemaakt, voor jou! Nu even een net kleedje aantrekken en dan weg. Tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Kirk, fijn dat je niet drinkt. Zal ook niets oplossen. Wil je delen waarom je boos, gefrustreerd etc bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Zuske, ik hoop dat je dit bericht leest. Ik kan geen prv berichten meer sturen, en heb nu geen tijd om hier naar te kijken, maar je krijgt z.s.m. antwoord op je schrijven. ik heb je berichtje in ieder geval gelezen. gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: BamBam''Op basis van geruchten van ouders dat lijkt me meer cafepraat....geruchten...?!?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden