Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 december

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah, het wordt al wat drukker in onze

huiskamer zie ik!

Madelief: ik wens je goed moed!

Echt naar voor je dat je in de prak zit.

Ik heb het heel druk gehad met mijn

werk de afgelopen week.

Vandaag vrij.

Ik was gisteren om 3 uur zo moe toen ik

thuis kwam. Dacht eerst maar even te gaan liggen.

In slaap gevallen en..

vanmorgen half zeven opgestaan.

(Wel even eruit voor een boterham en water)

Nu ga ik mijn eigen huiskamer aan de slag.

Tot later hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal!:rose:

Ik zet er even een :rose:netje bij, het is nog zo donker.

Heerlijk die storm, ik ga straks lekker uitwaaien, boodschappen doen op de fiets,

en even kijken of ik mijn zoon zover kan krijgen dat hij vanmiddag uit school vandaan even met mij naar het strand wil.

Madelief, sterkte.

Ik sluit me aan bij het dagpact;

DAGPACT:

Albert

Rosa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat al weer een jaar geleden Bor???? Wat gaat het toch allemaal snel zeg. Ikzelf heb ervaren dat omgaan met gevoelens me ook veel makkelijker afgaat, echt. Je schrikt je in het begin echt kapot want we zijn zolang gewend om onder verdoving te (voelen). Maar ik ben er alleen sterker uit gekomen. en jij die het toch echt veel erger voor je kiezen gehad hebt dan ik, moet echt een wereldwijfie worden.

Ja het is de 24e van deze maand ook weer een jaar geleden dat J. is gestorven.

Verder heb ik net gebeld om het hondje van de D.A. toch maar te kopen. Ik zou willen dat ze dan vandaag nog hierheen gebracht wordt omdat het daar zo'n gestress is voor haar. Nu maar kijken of ze dat willen doen, anders zit ze er nog tot woensdag en ik wil ze daar zo gauw mogelijk vandaan hebben. Het kan want ik heb e200,-- van de deur afgekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YIHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Iemand heeft mij deze ochtend zo blij gemaakt dat ik het wel van de daken kan schreeuwen. :D

Tijgerkat heeft hoogstwaarschijnlijk een plekje gevonden. :D Nu mijn "Makker" (kitten van zaterdag) nog. Maar daar heb ik ook een goed gevoel over.

Wen er maar alvast aan, binnenkort kan ik niet anders meer praten als over dieren. Welke nog een plekje zoekt. :D

Acohol gerelateerd? Voor mij zekers wel!

Dierenhulpverlening vind niet plaats tussen vaste tijden, elk moment kun je ermee geconfronteerd worden en dat is voor mij de stimulans, om is stevig na te denken over mezelf van "gecontroleerde" drinker (dit tussen aanhalingstekens omdat het toch altijd weer fout gaat) om te zetten in onthouding van het ding dat mij zoveel jaren een fijn gevoel gaf maar me ook inzicht gaf dat op die momenten mijn leven stilstond.

Ik wil die stilstand niet meer, maar dat wilde ik al heel lang en al heel lang ga ik toch steeds voor de bijl.

Ik hoop met de liefde die ik voor dieren heb, en de onverwachte doping van vrijwilliger van iemand, eindelijk eens ruggegraat te krijgen zodat ik de knoop kan doorhakken. Dat ik eindelijk doe wat ik eigenlijk wil, mezelf vrijvoelen.

Sinds mijn auto in de prak rijden, drink ik geen druppel meer als ik nog moet rijden. Maar over het geheel gezien drink ik er niet minder om. En daar ben ik zwaar ontevreden over, over mijn leven want dat staat dan stil, omdat ik de dingen niet doe die ik wil.

Ben nu wel heel erg euforisch omdat ik wellicht een plekje heb gevonden voor een super lieve kat (ik weet in bijna elke kat wel een leuke karaktertrek te vinden, daarom vind ik ze ook zo leuk)

Met dat gevoel ga ik nu slapen,

Weer een beest bijna geholpen en een 2de gaat ook wel lukken. Goed ding om zo van de nachtdienst je bed in te duiken. (Nachtdienst is voor mij piekertijd, de dingen overdenken en plannen maken om ze te bestrijden, zodat ik rustiger mijn bed in duik) Deze keer was het een bericht van iemand anders. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna nog een Yihaaaaa! :D

Moet nog even wakker blijven, mij mums heeft misschien de ideale persoon voor mijn Makker! :D

(iemand met een zwaar gemoedt, Makker geeft mij al zoveel positiviteit terwijl ik ook in een dip zat) (thuiskomen, geeft hij een geheel nieuwe dementie :D:heart:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa ik ben nog steeds bezig met het schilderij en vandaag probeer ik het borstgedeelte en de haren te gaan doen. Het gaat lukken hoor.:)

Nou Spudtie voor mijn gevoel kun je nooit genoeg praten over dieren hoor dus laat maar rustig komen.

Heerlijk gevoel hé om een baasje te hebben gevonden voor je superkat, en ik weet wat je voelt.

Als ik bij ons een dier verkoop ben ik ook altijd zielsgelukkig. En zeker kan het alc. gerelateerd zijn. Je zorgen maken om je dier kan veel trek veroorzaken.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggel Hannah,

Ja hoor ik moet gewoon betalen. Ik krijg e25,-- korting maar moet dan nog e70,-- betalen.

Ja dat was vroeger heel anders maar nu draait het allemaal maar om twee dingen, en dat is geld, en katten. Honden vogels en alles wat niet kat is doen er bij ons voor velen niet zo toe. Raar maar waar. Och en als ik het diertje nog lang kan hebben en ze het hier goed doet dan is het mij wel waard hoor, maar inderdaad als je 11 jaar werkt bij de d.a. zou het niet verkeerd zijn als ze eens wat terug doen. Dat was anders toen Wilma de leiding nog had. Zeker weten dat ik het diertje zo mee gekregen had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...