dhen Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 tsss Jane, wat een brutale apen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ach Diesel, beter je pjoeter dan dat jij alle tekst doorelkaar haalt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hallo dag allemaal, ben weer weg. Ga op mn spijkermatje, hihi en zet die mevrouw op mn kop:"je voeten worden zwaar, je voeten worden zwaaaaarrrrr, conentreer je op de oefening, bla, bla, bla. Slaap lekker, sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hihi Kirky toch. Nee mag vast niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 He, Bammie! Nou, Diesels teksten geven ook reden tot oorkrabben, zeguwehaddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Tjah maar BamBam het kan ook het begin zijn van ........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hahaha. Doei Haddock, werkse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ach Hadd is maar net waar je er jeuk van krijg, zou ook kunnen komen ik verplicht naar the voice elke week moet luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ja had er ook een prijsvraag van kunnen maken, maar dan is de volgende die eerst alles wil lezen nog verder van huis met al die berichtjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Jaja, Diesel, jij lekker de boel veranderen, en denken ze allemaal: waar hep die idioot van 'n Haddock 't over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ach dat was niet de bedoeling dat jij al die eer zou krijgen hoor Hadd, ach dan maar dat ze denken waar hebben die idiooten het over. Nou dan kunnen wij beide weer vreemd kijken zo van: "waar hebben zij het dan weer over" of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ach joh, ik denk helegaar nie meer, de paarduh hebbuh 'n veul grotere kop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 maar de inhoud daarvan heb jij toch in je linker pink ouwetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ik denk bammie, dat ik mijn matje maar een nachtje voor de deur moet leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Pinknagel, meissie, pinknagel. Doe je wel fesichtug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Tuurlijk Had altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goedenavond en gedag weer Lieve Frummers, kom me even snel droog melden en welterusten wensen , morgen een nieuwe opdracht voor het werk, spannend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 slaap lekker Gabs Gabster:heart: en de anderen ook TVOH is bijna afgelopen truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hee allemaal, Teveel bier op en relatie naar de * dus, hoe kom je terug op het oude level, ff helemaal de weg kwijt. SORRY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 He, Gretsch, niets is ooit definitief. Morgen zie je het 4 real. Pitze, lijsters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Zo, lang geleden dat ik zo laat nog op ben. Was een leuke voorstelling, absurd en humoristisch. En ook het napilsen ging me goed af. Geen haar op mijn hoofd die er aan gedacht heeft alcoholische versnaperingen te nemen. Of dat het me bezighield. Voelde me heel natuurlijk. Dat gaat de goede kant op. Gretsch, het is even vervelend. Toch denk ik dat bijna iedereen tegen een steen moet lopen voor je jezelf zo ver krijgt actie te ondernemen. Wat zeg ik meer dan 1. Kijk of je er toch iets uit kan halen. En sorry hoeft niet hoor. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden