Madelief Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goedemorgen Frummels! Ik heb niet lekker geslapen. Ga nu maar aan de koffie, jullie ook een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Morgen Madelief en langslapers... Lekker bakkie Madelief, even snel, want moet eigenlijk gelijk door naar de douche. Hier laatste dagje voor het weekend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Gaaaaaaap Ik zit hier met allemaal lekkere zoetigheid uit het kerstpakket. Toch maar even een boterham eten voordat ik aan de Christmas Log ga beginnen En de lichamelijke verzorging natuurlijk, die moet ik ook niet vergeten Kortom, goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goedemorgen Vrijdagmorgen 7 graden en volgens mij windkracht 10 wat ging het tekeer vannacht hoop niet dat er veel mensen straks tegenwind moeten fietsen mij in ieder geval niet gezien om nu buiten te gaan staan roken Yvon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ik heb straks tegenwind, fijn dat je er me nu al attent op maakt, kan ik 5 minuten eerder weg. Daar staat tegenover dat ik 5 minuten eerder thuis ben. Als niet de wind gaat liggen natuurlijk. Of erger, draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Morge Max, lang niet gezien, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hey Max, leuk dat je er bent! Ja Jaap, ik ben heel attent straks zou je nog te laat komen en dat wil je natuurlijk niet hebben en geen nood als de wind draait mag je misschien ook wel weer eerder 5 minuten naar huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Dank jullie wel. Alles gaat goed gelukkig, heb hier gisterochtend ook al een stukje neergezet. Net terug van vakantie waar alles goed is gegaan, (qua niet drinken). Straks om 10:00 naar de brijder (ongeveer 1x in de drie maanden nu) En elke maandag nog steeds naar de praatgroep. Vandaag weer eerste werkdag, drie nachtdiensten en dan weer 4 dgn vrij (mag dus niet klagen;)). Hoe gaat het hier? Zie veel nieuwe namen voorbij komen, maar de "oude garde" is ook nog steeds van de partij gelukkig:) Nu eerst even een bakkie en en sigaret.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 gebruik trouwens nog steeds antabus en blijf ik ook mee doorgaan voorlopig. Vertrouw mezelf nog niet helemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Klink vastberaden, 1x in de 3 maanden dat is te overzien. Ik ga vanavond naar het theater naar een toneelstuk van Wim T. Schippers Van de stem van Ernie, van Sesamstraat. Ook van het kunstwerk pindakaasvloer Ook is hij dus regisseur Ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 "Lekker" dat weer hier Sha, zeker als je je zo met de hond uit moet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 7 maanden alweer Max je gaat goed die moet ik eerst maar zien te halen maar dat ben ik wel van plan even de draad van gisteren nog wat doorgelopen ik las AR, even voor jou een hopelijk komt er nu een rustiger vaarwater voor jullie verder weet ik niet wat ik er over moet zeggen lijkt me eigenlijk wel dat daar geen woorden verder voor zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaap, hou je tijd in de gaten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goeiemorgen allemaal! En maar weer aan het werk! Wat een weer trouwens....Prettige dag iedereen en tot vanavond! Groet, Nance. Met wie het allemaal nog steeds niet wil lukken...Maar gaat wél goed komen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ik ga... ben lekker uitgewaaid met hondje... Luitjes, doe voorzichtig. Later.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Leuk Jaap, alvast veel plezier! Arts van de Brijder laat steeds meer tijd tussen de afspraken zitten, zolang die ziet dat het goed gaat. Kan wel altijd bellen "in geval van nood" Doe nu trouwens ook vrijwilligerswerk bij "Stichting ZOUT" in katwijk. (google gewoon eens als je tijd hebt) Help ik anderen mee en word tegelijk weer met mijn neus op de feiten gedrukt..... Werkt dubbel op zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goedemorgen luitjes, een fijne dag en maak er iets van! Houd het droog samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Dank je Sha!!! Gaat je lukken, gewoon de eerste niet nemen, en voordat je het weet is het zover;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goede morgen allemaal, vannacht beter geslapen 1 dag werken nu en dan weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Gelukkig AR, (goedemorgen trouwens) Hoop voor je dat het komende tijd beter gaat dan wat je de afgelopen periode moest doormaken. Succes de komende tijd man!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hai Nance en Tina, werkse voor de mensen die gaan voor mij is vandaag het weekend begonnen Ar, fijn dat je betere nacht hebt gemaakt Max, ik ga ook per dag om de eerste niet te nemen, ben er nog niet aan toe om het langer te overzien, ondanks dat ik refu slik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ja, ja ik ga al. De klimplanten zwiepen hier tegen het glas. Ik heb er echt zin. Ik ga trouwens op de ligfiets, dus dat is weer sneller eergisteren brak zomaar mijn zadel af Wat reste was een stokje en daar kwam ik niet zo lekker op terecht Kinderen krijgen zit er voorlopig niet meer in Niet dat ik dat van plan was. Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Nonnenfiets Jaap? En alvast veel plezier vanavond in het theater!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden