Spring naar bijdragen

zondag 11 december 2011

toine

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Bol ook goedenavond.

Het is een hele tijd op en af heel slecht gegaan. Veel gedronken en weer gerookt.

Zo'n renovatie binnen en buiten kant van de flat ging me niet in de koude kleren zitten.

En Bovendien zijn we er nog lang niet. Als enige kennis die ik 10 jaar onder mijn hoede had genomen vanwege cocaine gebruik. Heeft 3 maanden geleden een vriendin gevonden. Omdat zij denkt dat wij een relatie hebben moest hij een ander tlf.nr. nemen en heb ik geen contact meer met hem. Toch liggen er nog veel spullen van mij in zijn huis. Ook dierbare dingen zoals herinneringen van mijn moeder. Toch heb ik de draad gisteren weer opgepakt en sinds gisteren thuis aan het detoxen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha "Tante" ,en de rest natuurlijk ook, een heel goeie avond. Gloof dat het kwa alles wat rustiger hier is dan afgelopen dagen :) Das heel mooi, of zit ieder1 taart te eten bij VM, nou meiz nogmaals gefeliciteerd joh. Nou hier weer de hele dag bezig geweest om de schuur te her indelen, zodat het wat makklijker werkt van de winter, wat meer ruimte dus. Nou al dat gezeul met balken, vriezers, ijskasten en hokken is toch minder leuk op een zondag, maar knapt wel op ;)

Kan er weer genoeg hooi voer etc opgeslagen worden voor het geval dat we dit jaar weer ingesneeuwd komen te zitten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan het detoxen thuis Aich. Poeh dat is denk ik erg zwaar zeg. Ik hoop dat je weer wat meer hier komt meid dan sta je niet voor alles alleen en kun je in ieder geval je zorgen delen.:sun:

Drakie goeie avond. Ja maar je moet toch op zondag rust houden wat is dat nou zeg;)

Ach misschien krijgen we helemaal geen strenke winter en heb jij je vandaag het laplazerus gewerkt. Ga je morgen nu uitslapen? Lekker wamme in bed blijven liggen? doe maar joh dan heb je misschien ook gen pijn in je nek of rug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bolll ook zonder strenge winter moet het toch gebeuren, dus dan maar lekker doen voor de kerstdagen, is toch lekker als alles een beetje overzichtelijk is, een beetje dus he , kan ook overdrijven nietwaar. Ach morgen maar eens kijken, als ik wakker ben kan ik toch niet meer blijven liggen, weet geen houding dan meer te vinden. Dat was het voordeel van drinken, kon ik beter slapen dan nu. Maar goei eens komt de tijd dat ik toch een tijd achter1 kan gaan slapen, ach zal nu wel wat langer duren zo zonder alc. (bijna) meer. Ach dus beter laplazerus werken dan zuipen uiteindelijk, en als ze me toch eerder willen hebben sturen ze wel een arreslee ofzo waar ik dan wel onder zal moeten komen.

Ben ook bezig met de axie "mous haus aus" pfff barst van die kleine dingen zeg, dus "sporten" met de fretten om ze zover te krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol als je opgenomen wordt ga je naar 7 dagen naar huis. Dan kun je weer redelijk functioneren. Ik kon niet meer langer wachten want eerst krijg je voor de opname een intake en vervolgens moet je wachten wanneer je opgenomen kan worden. De intake kon nog wel wel een week duren. Het is op de crisis echt crisis met deze dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...