Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Uhh, dat ze nog loopt en leeft en zo he (Pfff, voordat je het weet schrijf je hier hele rare dingen) (Of, kan het heel anders uitgelegd worden...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: Beertje Originally posted by: jeannetWoehaB)quote> Woeha Voor allen Lenie, alweer overeind? (De moderator ligt zelf in een stuip nu, denk ik....)Soothe, dat was mijn mening ook. Dusss.....Enne 63, Jopie Dat was de leeftijd waarop de vriendin van mijn vader marathons ging lopen (en uitliep...). En nog steeds.... (best wel belangrijk om even te melden, dacht ik zo )quote> denk het niet...hij/ zij heeft een normaal hollands iets verwijderd bij mij...kreeg een waarschuwing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: haddock Originally posted by: Soothequote> Hahaha, Soothe, calm down, mind your dicky ticker....quote> Huh? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Kerstkaarten? Is 't alweer zover dan? De boot moet nog uit 't water!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Gestrekt, in een stuip, het van Soothe. Straks kan ik jullie nog reanimeren! Nota bene. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: Lenie Originally posted by: Beertje Originally posted by: jeannetWoehaB)quote> Woeha Voor allen Lenie, alweer overeind? (De moderator ligt zelf in een stuip nu, denk ik....)Soothe, dat was mijn mening ook. Dusss.....Enne 63, Jopie Dat was de leeftijd waarop de vriendin van mijn vader marathons ging lopen (en uitliep...). En nog steeds.... (best wel belangrijk om even te melden, dacht ik zo )quote> denk het niet...hij/ zij heeft een normaal hollands iets verwijderd bij mij...kreeg een waarschuwing!quote> Echt?!Nou, zal mijn mailbox dan maar eens checken........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Woef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Een boot hoort toch ook in het water:P Of moet ie ook droog staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ligt eraan hoe lang je de houdbaarheidsdatum wilt behouden. Denk ik..... Net zoiets als bij mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 voor Soothe verwijderd....te prive, naam stond erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: jeannetEen boot hoort toch ook in het water:POf moet ie ook droog staan?quote> Ja, ik droog, dan die boot ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Dag allemaal, Eindelijk bijgelezen. Dat "kerstkaarten" de kerstsfeer hier kunnen verzieken is voor mij weer wat geleerd. Inderdaad hou status e.d. buiten het forum en kijk naar wat je bindt. Vandaag heb ik het weer droog gehouden, ondanks dat ik een scheut wijn bij het suddervlees heb gedaan (sorry stoppers, ik ben een minderaar). Niet in de verleiding gekomen om een slok uit de fles te nemen. Ik leer het vast! Nu ga ik weer afhaken en nog even bankhangen. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Als ik hier ruim vier jaar heb overleefd, zou ik dan nu de geest geven. Het is waarachtig niet te hopen. Hartje klopt rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Pffff, pieper, ben weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: Soothe zou ik dan nu de geest geven.quote> That's the spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Lenie. Ben een beetje uitdelerig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Trusten, Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Dus wel last van je geefklier:-) Das mooi. Dat behoeft geen behandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Trusten kanjers ik ga doesjen en daarna in een schoon bed. mmmmmm heerlijk. tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Welterusten Lytse en Bolletje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Leni, wat voor naam? Gelukkig niet m'n gifklieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ga mijn mandje ook maar weer eens opzoeken. Heb het vandaag droog gehouden om maar even te melden voor het pact van vandaag. Voor allen een goede nacht met sweet dreams. Liefs voor iedereen en met name voor mijn maatje Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Lieve mensen, het is weer gezellig hier, maar om 21 uur vielen mijn luikjes al bijna dicht. Nu word ik weer wakker van het lachen, maarruh, morgen volle dag. Ik ga afwassen, tandjes poetsen, dan nog even om het hoekje kijken hier..... En dan, finaal (nou ja, voor vandaag dan he), trusten zeggen straks.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Trusten Boll en Aicha Good night, and don't let the bed bugs bite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: jopiewij stuurden geen kerstkaartenmaar een nieuwjaarsbriefdaarin stond zo ons wel en weevan het afgelope jaaren een goede wens voor het komendeviel erg goedmaar niet geschikt voor vage kennissen atuurlijkquote> Mijn tante uit Engeland doet dat ook altijd, even het jaar samenvatten in 1 A4 tje,het hele gezin komt altijd aan bod. Het schijnt daar heel gewoon te zijn,heb ik me laten vertellen.Ze zien mij aankomen met zo'n brief. Eerst niet meer drinken en dan nogreflectief worden ook.Laat ik daar nog maar een jaartje mee wachten. Niet te grotestappen nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden