haddock Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Gidday, lijsters. Goed dat je er weer bent, wijffie. Ik ben weer pleitte, druk. Doeoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: JaapSchoffelen voor gevorderden, cursusboek 1les 1schoffel alles om.les 2schoffel om de planten heen die u wilt laten staan.quote> Sallemachtig, ik denk: ik begin rustig met les 1. Nu zie ik les 2, maar nu staat er niks meer....?Nou ja, volgend jaar beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ruimt lekker op zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 schoffelen...zaaien...oogsten... etenswaar maken..etc. ben er maar druk mee hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 De winter is voor de theorie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: nancyMaar je hebt gelijk, ben liever in de buitenlucht dan achter de pc, alleen de laatste tijd niet...zal het weer daar wat mee te maken hebben??? Ik ga maar ff wat te eten maken, de hongerige wolven komen zo thuis....Laterzzzzquote> ik heb wel buiten lucht maar een balkonnetje...valt weinig te schoffelen he?..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: BamBamRuimt lekker op zo!quote> ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Heel beschaafd meisje indeed. Goed gedaan meisie. Je ken wel naar het strand en lekker tegen de wind in vloeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Lenie, ik reageerde op het schoffeltuinhandboek van Jaap. Ruimt lekker op als je alles wegschoffelt. Snappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: jopie Originally posted by: Lenieach meis..dat heb ik allemaal al gehad........ik heb al gezegt...ga lekker bij je Pa wonen want daar is het altijd zo leuk.maarja dat doet ie niet want daar moet ie zich wel aan de regels houden anders heeft ie hem te pakken.ik duim maar heel hard dat het snel over is.,, sjuchtq]ik heb een ideeze mogen bungeejumpen op onze kostenlaten we ze daarna gewoon daar hangengoedendag allende eerste dag is voorbijen ik leef nogen passagiers en voetgangers ook nogwel de eerste meter al verkeerd geredenmaar dat merkte ik snel genoegiedereen begon te gillen achter mijde kop is eraf7 kleuren bagger in mijn broek, zweet onder mijn okselsen pijn tussen de schouderbladen...wat kan het leven toch zwaar zijn....zou nu wel even willen vloeken van opluchtingmaar da doek nie, want ik ben een beschaafd meisje. quote> whoehahaharuilen...jij thuis ziten en ik touren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Aicha, ik ben onlangs weer gestopt met roken. Nu anderhalve week. Ik begin meestal na een paar maanden weer. Ik heb jaaaren niet gerookt en de laatste vier jaar op en af. Maar goed, het begin is er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: BamBamLenie, ik reageerde op het schoffeltuinhandboek van Jaap.Ruimt lekker op als je alles wegschoffelt. Snappie?quote> je moet juist bij schoffelen ( als je de ruimte hebt...hihihihi)maar snap je wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 euh...neuh... wil alleen rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Nou Joop, over het ruilen van probs... Mijn MEM zegt altijd: Als ieder z'n boeltje op straat gooit, weet jij niet hoe snel je je eigen sores erweer uithaalt. En mijn MEM heeft ALTIJD gelijk. Dus. Enne nog wat: van ruilen komt huilen:( Dus. Eetsmakelijk en stop je wel ff wat stenen in je zak. Anders ben ik bang dat je van de weg weg waait:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Gratis?? Nee, bedankt voor dit kerstcadeautje, ik pas even, dit jaar geen kerstcadeaus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: jopiestrak plan, lenieen dan ook ruilen van de problemenik die van jou, bam die van mij, jane die van bamkomt aaaaaaaaaaaaalles helemaal goedimmers....voor anderen weten we altijd precies wat er moet gebeurennietwaar?eerst wat etendan de wind ingoed idee bammerdebambamquote> nee hoor...ik weet het voor anderen niet.weet alleen dat ik weer wil werken/ rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hou je hoofd koel Kirk. Kalmte alleen kan je redden. Wat ist mien jong. hebben ze er nog een bultje bijgegooid, op je toch al niet kleine stapel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hallo, goedenavond allen! Vandaag zo druk gehad dat ik nog niets heb gelezen. Nu staat mijn griekse taart in de oven. Dus we eten pas om een uur of 7. Ik moet nog bijlezen, maar weet niet of dat allemaal gaat lukken. Kerstkaarten, zo'n 100 stuks schrijven, dit ivm de bezuinigingen. Plus dat ik een folder moest maken en boodschappen en en en.......... Dus ik ga als ik niet omval van de slaap alles teruglezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hee Kirk, Een "leerplafond"??? Zoiets als het glazen plafond bij vrouwen? Of ga ik nu te snel....... Alsof jij er nog wat bij kon hebben... Trouwens wie niet hier. Ik gun hier niemand er nog een probleem bij....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 "Madelief" Kerstkaarten, zo'n 100 stuks schrijven, dit ivm de bezuinigingen. *proest*.... ik doe alles vrititueel.... maar "men"weet het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hmm, ik stuur dit jaar weer echte kaarten. Voor het eerst in jaaaaaren. Geen idee waar dat vandaan komt, maar had er gewoon zin in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: Lenie"Madelief"Kerstkaarten, zo'n 100 stuks schrijven, dit ivm de bezuinigingen. *proest*.... ik doe alles vrititueel....maar "men"weet hetquote> Lenie,Normaal werden ze gedrukt bij een bedrijf.Nu moeten we op sommige dingen bezuinigen.Vandaar.Wij kunnen het niet maken naar bedrijven om het virtueel te doen.Dus ik zal wel weer de blaren op mijn vingers schrijven, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 ai...schrijfse Lief... ik heb gewoon het geld er niet voor... en zolang ik nog internet heb doe ik het maar zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hoi allemaal. Nou Beertje, problemen erbij hoef ik echt niet. Maar gisteren was het echt vreselijk gesteld met deze dame. Heel de dag lopen huilen en uiteindelijk aan de zuip gegaan. Ik heb hier ook nog lopen gillen volgens mij dus ik doe nu heel stilletjes, want ik weet niet hoe erg het was uiteindelijk. Ik wou dat ik mezelf een handvat kon geven dat ik inzie dat het goed is wat ik heb gedaan, namelijk van mijn man afgaan. Het is echt verschrikkelijk. Het was niet goed meer, maar dit is ook niet leuk. Het was een time-out maar hij komt echt niet terug. Mijn zus gesproken, die was heel lief. Mijn neef tevens een tijdje geleden een minnaar, was niet zo lief. Dat kon er ook nog wel bij. Kortom een topdag! Groetjes, de emo muts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Lieve Jeanet, Öok al heb je het gevoel dat je er goed aan gedaan hebt om van je man af te gaan, toch komt er denk ik ook een rouwproces, en misschien toch ook het gevoel dat je er nu alleen voor staat. Misschien overvalt je het gevoel van eenzaamheid ook. Je zou jezelf een beetje tijd moeten geven om ook te wennen aan de nieuwe situatie want dat is toch niet niks waar je nu in zit. Had het huilen gisteren te maken met je nieuwe situatie? Jammer dat je gedronken hebt lieverd maar de wereld vergaat niet hé. Kom op pak jezelf bij je lurven (die zitten tussen je kladden en je vodden) en ga er weer tegenaan. Je hebt nog zo'n lang leven voor je, je zou er niet aan moeten denken om de rest van je leven zo te moeten doorgaan hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden