Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Geen probleem niets menselijks is mij vreemd, heb een enorme pisbui gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik heb totaal geen probleem met Bor of wie dan ook, iedereen heeft zijn eigen situatie. Geen begrip? oke dan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 @Jopie wat kan je daar mee dan? Soms kan je jezelf niet koest houden en opgekropte emotie is al helemaal niet goed, dus als je het er niet uit kan of mag laten ontplof je gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Tine, hoe gaat het? Moet ik me 'zorgen' maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Welkom Smikkie, Nee het is redelijk onder controlle, 3 dagen brak wil ik echt niet. Ik wil minderen niet stoppen. Maar heb enorme moeite met zoete broodjes bakken, het is gewoon keihard waar wij met z'n allen mee bezig zijn. Lichamelijke problemen, psychische problemen, verlies van eigenwaarde en familie leden dus, mag je daar af en toe even totaal van flippen ? Ik denk van wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Smikkie, Gretsch welkom, bij je aanmelding hier had je een doel voor ogen, succes er mee. Jopie is het over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Smikkie, welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: SmikkieIk snap je helemaal Gretsch.Soms is het ook allemaal teveel.Vorig jaar overleed mn vader en dat was natuurlijk voor mij een reden om weer geheel door te slaan in de drank. Nogmaals snap je volledig. Heeft het me geholpen? Ja...de roes...maar de rest..nee idd die brakke dagen, verschrikkelijk.Hou je goed! Je bent hier niet alleen in.quote> Thnx:) Ben veel familieleden verloren door de drank, en zelfs de enige die niet dronk drinkt nu meer dan de rest. Genen? wss wel. Ik vind dat je elkaar hier gewoon keihard de waarheid mag zeggen want we zitten allemaal in het zelfde schuitje of je nu net begonnen bent of al 10 jaar droog staat, het is een lifetime issue. Graag jullie mening. it's all for love zou MJ zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goede avond luitjes, Ik wip even snel binnen. Smikkie: welkom! Gretsch: sterkte. Enne: was Geertegeert niet pas jarig: gefeliciteerd! Hier : druk en loopt niet zo soepeltjes. o.a. afronden werk valt me zwaar. Maar daarover later misschien meer. Alb: weer opgeknapt? Soothe: las ik nu dat je een poging waagt om te stoppen met roken? Cold turkey of met hulpmiddelen? Toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ach, dat doet me plezier Jopie. Dat platonische van ons... Maar vooral jij en die prachtmeid, das pas echt geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hoi Primula, de koude kalkoen. Maar eerst effe waarmaken. Pfff Je hoort. Wilde je meedoen met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Welkom hier Smikkie en je mag jullie door wij vervangen:D ook jij bent een vechter door hier te komen dus blijf schrijven in onze strijd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Priem, het laatste stukje, houd vol hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 a je hebt gelijk de roes heeft mijn gezin kapot gemaakt en dat voelt zo rauwdrukkend en radeloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Welkom Smikkie! Ik hoop dat je hier steun kunt ondervinden, goede eerste stap heb je al gezet! En natúúrlijk ga jij ook 40 worden, je moest eens weten hoe leuk dat wel is, hahaha!:angry: Groetjes, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: SootheWilde je meedoen met mij.quote> Daar vraag je me wat..?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Heel wat hè. Weet je wat, ik ben ook een wankel riet. Mocht het goed gaan, dan stap je later in. Alles natuurlijk geheel vrijblijvend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Tina: doe ik hoor! En jij: Werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Help! ik wordt over anderhalve maand 40. Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Priem, komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Soothe: met drinken begon ik pas laat (53 e) Maar roken? Als sinds ik het huis uit ging (17e) Is wat he? En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Effe dimme Jaap, als ik dat lees voel ik me echt een ouwe... Je bent een jonge god. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Soothe en nu stoppen met roken, niet voor mij, voor jezelf. Pak jezelf bij de kladden. Actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Jaap, een prachtige leeftijd, dan begint het leven pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden