Spring naar bijdragen

dinsdag 13 december

Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 413
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal!

Net thuis en snel weer jullie berichtjes lezen, leuk weer, ik word er vrolijk van!

Had ik ook wel nodig, net terug uit Amsterdam, verzopen, belangrijk tentamen, ICT-storing, heb het gelukkig wel handmatig mogen doen, maar weet nu niet of ik geslaagd ben...Maar dit keer tentamen gedaan ZONDER gisteren twee flessen genuttigd te hebben en dan gaat het allemaal toch wel wat makkelijker, hahaha!

Ben aan het minderen nu (met alcohol), maar om ff op jullie berichtjes in te gaan : verleden week gestopt met roken en de oxazepam. Gaat goed! Tja, in ieder geval iets...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeee, dat wordt een latertje! Maar ja, die uitdaging ga je aan en dan voel je je morgen super! Durf jij op je werk in te loggen? Ik zou wel graag willen, denk overdag veel aan dit forum, maar durf niet..Ben bang dat het gezien wordt in mijn Geschiedenis...Hoe gaat het met je zoon overigens??? En bedankt voor je complimentje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks!

Nee. durven kijken zou ik ook niet

maar ja, zo'n held ben ik dan ook niet..

FF naar de keuken, de hongerige wolven komen zo...

Heeft iemand de laatste tijd iets gehoord van Jootje? Maak me zorgen om haar...na een aantal PB-tjes niks meer van haar gehoord...Misschien als we nu met z'n allen héél hard JOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTJJJJJEEEEEE roepen dat ze ons hoort.....

Oh, één van de hongerige wolven is al thuisgekomen, moet nu gaan, laterzzzzzz....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nancy vaak zie je dat mensen zich gaan terug trekken als het niet zo goed gaat, maar ook bijna net zo vaak zie je dat deze mensen toch weer terug komen dus zal Jootje dat ook wel doen meis. Geen zorgen.:)

Goedesavonds mensen. Morgen niet werken omdat we maar een ambulance hebben.:( Nou ja dan kan ik morgen doorgaan met poetsen, en jullie in de gate houden:P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: nancy
Heeeee, dat wordt een latertje! Maar ja, die uitdaging ga je aan en dan voel je je morgen super! Durf jij op je werk in te loggen? Ik zou wel graag willen, denk overdag veel aan dit forum, maar durf niet..Ben bang dat het gezien wordt in mijn Geschiedenis...Hoe gaat het met je zoon overigens??? En bedankt voor je complimentje!quote>

Compliment: graag gedaan hoor! :heart:

Ben nog bezig, maar de letters en getallen gaan me ondertussen duizelen,
dus ga zo ook hier afsluiten.

Tja, als de netwerkbeheerder mijn geschiedenis wil bekijken...

Verder maak ik me geen zorgen.
1. Ik laat zien dat ik aan mezelf werk,
2. Hij/zij heeft vast ook wel iets, maar doet er misschien wel niets aan,
3. Of wel, en dan is het herkenbaar.
4. Laat ik nu de "baas" zijn hier :), dus
5. Als ze een betere kunnen vinden, dan hoor ik het wel... :D

Ik schreef het al eerder:
Ik ben de schaamte voorbij
Ik functioneer goed
Kom maar op!!

De vechtlustige.................
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...