lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Bor ik dacht dat je om 15.56 op Beertje reageerde met danke Bol maar de B bij mij staat voor Bemoeial dus:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Miss Beertje wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Mrs for U:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 beetje respect voor de ouderdom graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 tot morgen borr en alle anderen ga aan de kippenlevers.. zijn redelijk groot, dus hielden ook wel van een glaasje hi:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hoi allemaal! Net thuis en snel weer jullie berichtjes lezen, leuk weer, ik word er vrolijk van! Had ik ook wel nodig, net terug uit Amsterdam, verzopen, belangrijk tentamen, ICT-storing, heb het gelukkig wel handmatig mogen doen, maar weet nu niet of ik geslaagd ben...Maar dit keer tentamen gedaan ZONDER gisteren twee flessen genuttigd te hebben en dan gaat het allemaal toch wel wat makkelijker, hahaha! Ben aan het minderen nu (met alcohol), maar om ff op jullie berichtjes in te gaan : verleden week gestopt met roken en de oxazepam. Gaat goed! Tja, in ieder geval iets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Good for you Nance! En nu hopen dat je geslaagd bent! Ben nog steeds op het werk, bezig met een lastig dossier dat morgen af moet. *zucht* Maar ja, het is ook een uitdaging En lukken zal het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Heeeee, dat wordt een latertje! Maar ja, die uitdaging ga je aan en dan voel je je morgen super! Durf jij op je werk in te loggen? Ik zou wel graag willen, denk overdag veel aan dit forum, maar durf niet..Ben bang dat het gezien wordt in mijn Geschiedenis...Hoe gaat het met je zoon overigens??? En bedankt voor je complimentje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Bijna goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hoi Marjo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik kan vroeger niet terug geven Aan mijn zoon die ik net sprak Hij mist de gezelligheid Zit in een nieuw (kak) dorp Maar hij redt het Want ik ben er Altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hoi Nancy! Goed bezig zo te lezen! En hij heeft zijn fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Wat cryptisch.......ennuuuhhh, kakdorp, Blaricum of zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goed, van die fiets, heeft ie alleen vandaag niet veel aan gehad, behalve als hij meewind had natuurlijk! Láágvliegen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hihi.. Nee joh! Die heb je in Friesland ook hoor Zo vlak onder de rook van Leeuwarden Even emo-momentje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Nou, eigenlijk ben ik helemaal niet zo goed bezig want die alcohol is mijn grootste probleem...maar ja, ik ga gewoon verder vanaf hier...en vanaaf proberen niks te nemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 emo-momentje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Vliegen kan die! Breek me de bek niet open.. Laatst nog in Harns Zó die kademuur op Met de zee vlak onder hem Durfde ik eigenlijk wel te kijken? Shock moment. Lekker je eigen weg volgen Nance Doen waar je je goed bij voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Thanks! Nee. durven kijken zou ik ook niet maar ja, zo'n held ben ik dan ook niet.. FF naar de keuken, de hongerige wolven komen zo... Heeft iemand de laatste tijd iets gehoord van Jootje? Maak me zorgen om haar...na een aantal PB-tjes niks meer van haar gehoord...Misschien als we nu met z'n allen héél hard JOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTJJJJJEEEEEE roepen dat ze ons hoort..... Oh, één van de hongerige wolven is al thuisgekomen, moet nu gaan, laterzzzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Nancy vaak zie je dat mensen zich gaan terug trekken als het niet zo goed gaat, maar ook bijna net zo vaak zie je dat deze mensen toch weer terug komen dus zal Jootje dat ook wel doen meis. Geen zorgen. Goedesavonds mensen. Morgen niet werken omdat we maar een ambulance hebben. Nou ja dan kan ik morgen doorgaan met poetsen, en jullie in de gate houden:P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Wijffie, Ik wil je graag mijn excuses aanbieden Voor mijn onbeholpen taalgebruik eerder Eigenlijk zat ik te wachten tot we tegelijk on-line zouden zijn Daarom nu zo Ik hoop dat het niet verzuipt Sorry, ik ben niet zo van de PB's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: nancyHeeeee, dat wordt een latertje! Maar ja, die uitdaging ga je aan en dan voel je je morgen super! Durf jij op je werk in te loggen? Ik zou wel graag willen, denk overdag veel aan dit forum, maar durf niet..Ben bang dat het gezien wordt in mijn Geschiedenis...Hoe gaat het met je zoon overigens??? En bedankt voor je complimentje!quote> Compliment: graag gedaan hoor! Ben nog bezig, maar de letters en getallen gaan me ondertussen duizelen, dus ga zo ook hier afsluiten.Tja, als de netwerkbeheerder mijn geschiedenis wil bekijken...Verder maak ik me geen zorgen.1. Ik laat zien dat ik aan mezelf werk,2. Hij/zij heeft vast ook wel iets, maar doet er misschien wel niets aan,3. Of wel, en dan is het herkenbaar.4. Laat ik nu de "baas" zijn hier , dus5. Als ze een betere kunnen vinden, dan hoor ik het wel... Ik schreef het al eerder:Ik ben de schaamte voorbijIk functioneer goedKom maar op!!De vechtlustige................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Zo luitjes, hier weer gegeten. Volgens de nieuwe rage, flexitarisch. Ik probeer met mijn tijd mee te gaan. Dus vanaf heden ben ik flexitarier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Dus je eet wat er voor handen is Tina? Bevalt mij ook goed Met zned een uitschieter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden