Madelief Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Jaap! Aicha, ja als een roosje!!! En jij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Doei Yvonne maak er ook wat van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goeie morgen lieve kanjers, Hebben jullie gisteren de telegraaf gelezen? Daar stond de d.a.Helmond in. En ook een of andere doos die zich nu weer ineens kattenfluisteraar noemt. die loopt al 11 jaar bij ons rond hoor. Een paar maanden geleden was ze hondenfluisteraar, daarvoor was ze boekjesmaaktster, daarvoor was ze al bijna dierenarts. en wat heel belangrijk is is dat alle kittens die zij mee neemt, blijven leven en tot geweldig gezonde katten uitgroeien. Jaja en dan moet je nagaan dat we in onze kantine bij haar ons eten kunnen bestellen. Maar Wilma staat er ook in en das leuk. Wel met een hele oude foto maar ze staat er. Zo nu ff heeeeerlijk een bakske leut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Madelief ben gisteren op de bank in slaap gevallen al vrij vroeg en om 6 uur wakker. Dus ik mag niet mopperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Morgen Bol! Ga nog een emmer thee halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Originally posted by: JaapDagpact:RosaAichaJaapAlbertquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goede morgen allemaal, maak er een fijne dag van. we kunnen ook genieten van dit weer als we binnen zijn met kaarsjes aan toch? ik ga werken tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goedemorgen allemaal, Ik sluit me graag aan bij het Dagpact: Rosa Aicha Jaap Albert Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Nondeju, ik weet niet hoe het bij jullie is maar het stormt hier echt... hele boot schudt. Vanmorgen de chiwaf vliegend aan de lijn gehad! Allemaal een fijne dag gewenst. Blijf nog even ingelogd maar ga wel even douchen. Aicha, volgens mij ga je hartstikke goed, he? Heb zelf ook nog last van ontwenning, vooral rare dromen:huh: Maar, vandaag 3 weken ADB! We kunnen het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goedemorgen! Pfffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Ans steengoed zeg 3 weken droog. Dat gaat de goeie kant op meid. En valt het al met al mee? mijn chiwaf. wil helemaal niet naar buiten. Gaat absoluut geen plasje doen in de regen. Dan maar een krant bij de achterdeur hoor ik kan ze niet dwingen. Ze rent met een rotvaart naar buiten maar nog veel harder weer naar binnen, de deugniet. Want o wat vind ze natte pootjes vervelend zeg. Waait nu niet alles binnen om met die wind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 goede morgen frummels hier veel regen en harde wind. nog steeds donker. ben de dagen aan het aftellen hoor dat het weer langer licht wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 goeiemorgen mensen de katten blijven hier ook in het open raam zitten Bol, brrrrr wachten gewoon tot het droog is denk ik. gauw die keuken uit denk ik dan maar, ze hebben grppt gelijk. ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Morning Jane, goed geslapen? Nou mijn katten hebben niet zoveel moeite met dit weer of het nat worden. Die rennen er dwars doorheen. Die doen niet zo flauw, maar dat huppeltruttie hier krijgt het al koud als ze er aan denkt om naar buiten te moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 ;)mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goedemorgen allen die inmiddels aan de koffie zitten. Ans: Hartstikke goed van je meid en ja die rare dromen daar heb ik ook last van. Gaat vanzelf weer over. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Ik heb weer eens prima geslapen gelukkig, toch heel wat waard he. Ans: :light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart: 3 weken al weer en nog steeds humor!, gaat lekker dus, volhouden meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goedemorgen Frummers! Hoe staat het Leven? Hier erg koud, brrrr.... geen zin om m'n warme bedje uit te gaan, maar zal toch moeten, want moet zo werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Oogjes al helemaal open toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Hi Bol, Thanks! Ja het gaat goed. Ben bezig met de online behandeling van Tactive en het helpt me echt bepaalde mechanieken te begrijpen, hoe alcohol werkt. Dus als ik trek heb dan kan ik het goed in perspectief plaatsen. En die trek verdwijnt na een poosje weer. Alleen die dromen mometeel, wordt gewoon doodmoe wakker... Mijn chietje wil eigenlijk ook niet naar buiten hoor, maar als ie eenmaal loopt dan is het leed geleden. Hou de wandelingetjes wel kort en binnen droog ik hem af met de handdoek, vindt ie heerlijk! Ik moet er van tussen, ben al laat! Voel me 's ochtends altijd net dat konijn uit Alice in Wonderland! Haast, haast, haast. Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig hebben:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Aicha, ik ben zelden tegelijk met jou hier ook ff een bos hoor meid, ik vind je zo moedig bezig. :present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 overwinteren in een warm land, mmm inene lijkt me dat wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Sweet Lady Jane; zie nog net op tijd je mooie slinger, een opsteker voor vandaag, dank je! En jij ook bedankt Aicha! Hoop idd dat die dromen vanzelf leuker worden. Voor allebei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Tasseke!!!!!:heart::heart::heart: hoe is het met jou meis? Long time no read:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 lees je hopelijk na de volley fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden