nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 O jee, en soup-a-cup dus ook niet, wist ik niet!!!!! O jee, en nu, krijg ik een ban?? Of moet ik het ook snel gaan veranderen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Heb 't snel veranderd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Heb net een recept opgezocht voor varkenshaas. Heb ik nog liggen van de kerst. En als ik 'um nu niet uit de koelkast haal, lóópt ie binnenkort m'n koelkast uit.. Ga dus maar even koken nu, is dat ook maar weer gebeurd. En vanavond The Voice of Hollandddddd!!!!!!!!!!!!!! Altijd leuk, hoef je niet bij na te denken. Hannah, nog bedankt voor je PB-tje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Nee, ik ken dat boek niet?? Vertel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik hoor het nog wel, ga idd ff koken nu, laterszzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Wat eten we vanavond Han?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 nou........... Zo ongeveer t zelfde als jij. Behalve dan luie huisvrouwen kost want ik haal wat bij de chinees:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 haha jij snapt m direct. Dat is ook altijd wat ik doe. Erg makkelijk nu met de twee dagen die er nog aankomen;) Lui he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 hier ook aanbiedingseten boerenkool 2 = 1 de worst en spekjes had ik nog wel veel pannen vuil, maat ook meteen voor 3 x eten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Nee hoor, Witte, niet l-ui, maar l-ekker! Eten staat op hier, nu wachten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Goedenavond, morgen vertel ik jullie over mijn verjaardag, er zijn ook een paar goede dingen gebeurd. En ik was heel blij met jullie goede wensen, doordat ik naar het forum ben gegaan om te kijken of ik slingers had, werd ik weer rustig en zo was ik helemaal nuchter toen mijn gasten kwamen. Dat is wel eens anders geweest. Hartelijk dank, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Toine Ik denk dat je wel leest, dus ik wil je even attent maken op de dubbele aflevering van Downton Abbey vanavond, dus op een andere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 wat..... ben je populair bij Tactive Jopie?? Moet niet erger worden met je he:D:D:D Thnx Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Dat huis dat ik wou kopen gaat het waarschijnlijk niet worden. Dan had ik bericht moeten hebben gehad. Het was 'maar' 120.000,- met een tuin. Logisch dat veel mensen het wel willen kopen. (Er zou geloot worden) Nog een paar uurtjes en we zijn van 2011 af. Best jammer, Ik kijk er met een goed gevoel op terug. 2008 tm 2010 zijn voor mij, zie ik nu, een paar mindere jaren geweest. Mijn topjaren waren 1991-1995 en 2002-2006 Kijken of ik weer die kant op kan. Dat zal leuk zijn. Ik ga in ieder geval de goede kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Heerlijk, met veel poedersuiker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Voor jou ook Sasha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hoi Sasha! Voor jou ook, en ik ga het ook proberen! Nee, sorry, ik ga het dóen! Ik heb nu opeens trek in een appelbeignet, ja, morgen ga ik ze ook halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Het vervelende van poedersuiker is dat het onder je neus gaat zitten en dan denken ze al snel dat je er een andere verslaving op na houdt, hahaha!! Nee hoor, geintjuuuu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik heb heeeerlijk gegeten en als toetje, nou zeg maar TOET, slagroom chocolade ijs toe. Nee ik kom niets te kort ook al ben ik alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Wat denk je van zelf bakken Nance? Echt niet moeilijk hoor en veel lekkerder vind ikzelf tenminste. Jaap over dat huis, kun je als je voor een uitzendbureau werkt dan wel een hypotheek krijgen? Ik las dat de banken steeds moeilijker gaan doen om leningen te verstrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 En Akelei jij noemt het gewoon Jopie noemt het polulair kijk daar kun jij wat van opsteken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 woensdag was ik een van de 3J's bij volleyen nu in een ADB forum, ha ha zumme maar gaan zingen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Jane, heb ik nog nooit gedaan, zelf bakken, wel een goed idee... ik ga ff googlen hoe zoiets moet ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Zal ik een voorzetje geven met zingen dan? :moon:Pom pom pom AIA ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden