lady jane Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 k.. is in dit verband knoflook, toch? voor je een waarschuwing krijgt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 oh nee kaas natuurlijk sorry Han toch gevloekt nu:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 ja, we moeten een beetje lief zijn voor elkaar dus niet vloeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 voel me wel moe en slap maar het gaat wel beter met me. Moet koken zo dus kom straks weer langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goed zo Krik, fijn om te horen dat je je wat beter voelt, en fijn dat je hier weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ik ga ook maar weer eens koken vanavond. beetje plat. Gebakken aardappelen met broccoli lijkt me wel wat. Hopelijk hebben ze dat in aanbieding. Geen vlees vandaag, misschien wel vis. En anders wat noten. Cashew nootjes smaken heel goed bij broccoli vind ik. En dan een kaassaus van blauwe schimmelkaas erbij. En wat tomaten voor de garnering Rood kleurt zo mooi op een bord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Krik dag 2 toch? Ik vond het heel erg wennen. Beetje leeg gevoel. Wezenloos. Langzaamaan gaat dat wel over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 *Scheldcannonade van onwelvoeg'lijke woorden hier!* Wat een *, zeg! G'loeiend!!! In twintig minuten tijd totaal doorweekt! Man, wat werkt dit op m'n humeur! Sjachie van hier tot VY Canis Majoris! En in deez' emotionele toestand moet 'k nog koken ook! Bah! I-K B-A-A-L!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Haal dat van dat weer maar weg, want volgens mij mag dat niet hier. Het is overigens wel dat soort weer.... Gunn, mss dat je het gemist hebt, maar ik heb je recept van gisteren mooi overgenomen en dat gaan we morgen dus eten hier, Zie, er wordt wel naar je geluisterd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Even lekker warm douchen, droge kleren aan. Verwarming een graadje hoger. Lekker binnen blijven verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Eten al klaar, Jaap?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Nee ik wacht tot het droog is. Moet nog boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goede avond luitjes, Ja, wat een weer he? Ben vanmorgen lopend naar de huisarts gegaan. Minder erg dan ik dacht gelukkig, krijg wel vervolgonderzoeken. Bol, Lytse, Nan en Tien: dank voor de reacties gisteren. Sterkte voor degenen die dat nodig hebben. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Drk Jaap, 0,49 en ik dacht de Ldl ook, maar die zie ik hier niet zo gauw ik google vaker ff bij aanbiedingenbroccoli en dan krijg je mooi een rijtjke supers voorgeschoteld. 10 kg aard. bijv. €1,= gister met buuf gedeeld, uitgerekend C... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Krik, toch de weg terug kunnen vinden:D adda girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ik kom zo af en toe ben druk bezig met koken en ik ben erg moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Hoort erbij , Krik, ik ook! Maar wat goed dat je er weer bent, blijven komen, he????? Helpt hoor, echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Tot morgen Priemetje en ik hoop dat je goed slaapt meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Dag lieve vrouwe Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Okay, haren g'droogd ('k heb lang haar, btw) en g'makkelijke kleding (sportbroek, sweater) aang'trokken. 'k zit nu op de bank. AUB, spoor me aan! Geen zin om te koken, noch trek in eten. Zal 'k een Ovomaltine maken? Of word 'k daar nog lamlendiger van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Dat heet slappe pak Gunn, wat jij aan hebt; heb ik pas vernomen. Ik zou een blikkie soep opennen heb je toch iets warms en pittigs (lepel sambal erin) van Ovomaltine alleen kun je niet opknappen. Hier spreekt een kenner;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Wat wil je zelf maken Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ik heb m ook gescoord Han, moest er 2 biebs voor af, want bij de ene was ie inene gereserveerd; dat was jij natuurlijk; ik kreeg m dus niet mee en moest naar de volgende buitenwijk. Nu hoef ik niet meer te spinnen van mezelf dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Hallo frummers. Eerste dagje weer gewerkt maar lekker rustig aan kunnen doen. Heb nog overheerlijke spaghettisaus over, dus straks weer met salade (inclusief knoflook - is overal goed voor of tegen:-)), heerlijk. De film 2012 neem ik op, ik ga Wie is de Mol kijken. Lekker weer 10 of 11 weken Mollenvangen. De dijken worden hier door de waterschappen bewaakt, dus ook dat in de gaten houden. Mijn kliko's heb ik maar in de garage gezet, 1 was er al tegen de auto van de buuv gewaaid. De storm is nog niet voorbij dus afwachten maar. Liefs, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden