pippie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 He Nance, ik heb nog wel een bakkie voor je hoor. Vers en op de ouderwetse manier gezet. Goed van je Yvon, om toch naar de sportschool te gaan. M'n oren tuiten nog van het roepen van Igor vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Hihi Pip, kun je nagaan hoe diep ik nog in slaap was Maar het gekke is... het werkt echt dus.. zonder die opmerking was ik lekker thuis gebleven.. nu las ik haar en ging me gelijk schuldig voelen ... Dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goedemorgen Pippie @ 05-01-2012 07:24, Een "kleine maand"(10-12-11). Sprak gisteren iemand die 19 jaar droog stond en zonder specifieke (pos. of neg.) reden op een maandagochtend weer door de knieen ging. Motiveerde (*kuch*)me wel......! En daarom zoals ik gisteren al ergens las hier over een jaarpact en dat soort in mijn ogen goed bedoelde utopieën laat ik dan maar aan mij voorbij gaan. Ik doe het dag voor dag en vaak met dezelfde twee opties mbt mijn alcoholverslaving en mijn toekomstvisie; optie 1: - alcohol gebruik afbreken - verbaasd staan - andere levenswijze opbouwen - genieten van resultaat optie 2: -alle kieren aftanken met drank en bidden dat t'werkt... (Ben tot nu toe saai maar trots in me keuze en ik vind mezelf elke dag iets groeien!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Jeee Yvonne, ik doe het je niet na!Goed hoor! Moet wel een hele leuke sportschool zijn... Hier erg slecht weer, vooral véééél wind, word er onrustig van. Hoe kan het dat jij daar geen last van hebt, Pippie, woon je wel in Nederland, haha! En bedankt voor de koffie, nee, geen suiker of melk, gewoon zwart. Zie overigens dat je 2 dagen vóór mij gestopt bent, hoe gaat het nu? Last gehad van wat dan ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Dagpact: Albert Lytse Pippie Smikkie Rumark Jeannet Jootje Nance Coen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Morgen Coen en Nancy. Coen, je gaat hartstikke goed, en hoe je het doet.... maakt niet uit, iedereen heeft zijn/haar eigen manier, inderdaad gewoon trots zijn op... Nancy, het is een heel gewone sportschool, wel aardige mensen die de boel daar begeleiden, maar ja, je moet er gewoon naar toe gaan he? Jezelf een trap onder je jeweetwel geven.. gaan ... en als je er dan eenmaal bent dan is het gewoon lekker. Heb wel altijd mijn mp-3 spelertje met mijn eigen muziek er op... lekker hard en op de maat de oefeningen doen of hardlopen/crosstrainer. Maar moet me er wel elke keer weer toe zetten, gek he? Zo, en nu echt spullen pakken en wegwezen. Lui, maak er een mooie dag van... Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Zie dat Pleuntje ook weer ingelogd is. Hoe is het meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goedemorgen lieve Bol:heart: Ik ga vandaag niet drinken! Ik ga vanmiddag Tjap Tjoy met kip proberen te maken, hoop dat het een beetje wil lukken. Kan wel redelijk Surinaams koken. Heb van mijn mannetje v.d. kerst een nieuwe naaimachine gehad daarmee hoop ik enthousiasme te ontwikkelen om ergens anders mee bezig te zijn i.p.v. alleen maar nare gedachten in het hoofd te hebben. lieve groet, Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ja he Yvon, het forum werkt vaak ook als een stok achter de deur. In dit geval Igor achter de deur. Nance ik woon wel in Nederland hoor haha, in Drente. En het is hier inderdaad nog steeds rustig, raar is dat. Maar er zal straks wel weer wat komen denk ik. Oh en ik zal mn stopdatum ff aanpassen, ik ben namelijk de 22ste december gestopt, foutje. De eerste dagen waren best moeilijk, ook omdat mn relatie over was en ik dus op zoek moest naar woonruimte. Maar die heb ik gevonden en op kerstavond zat ik er al. En jij Nance, gaat het goed met jou???? Coen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Heel goed Pleun. Hé heb je geen zin om met het dagpact mee te doen of is dat te beangstigend voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ik wil jullie allemaal een hele fijne dag wensen en bedanken voor jullie steun! Heel veel liefs van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ja Bol, wil ik graag proberen! Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Originally posted by: CoenDagpact: Albert Lytse Pippie Smikkie Rumark Jeannet Jootje NanceCoenPleuntjeBol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ja Pleuntje, doe ook mee!!!! En Pippie: gaat nu goed, afkicken viel niet mee, ben wel érg moe nu, slaap heel veel, gelukkig heb ik nog vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ik doe vandaag ook weer mee hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goedzo Pleun, we gaan er weer voor vandaag meis!!! Ja Nance, ben ook blij dat die eerste dagen voorbij zijn zeg. Wat een ellende is dat, dan wil je toch ook nooit meer drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Kirky, ik heb je gelezen, kritiek heb ik niet. Ik weet hoe het is en gun dat jou absoluut niet. Ik wens je toe dat je jezelf weer bijeen kunt pakken. Voor jou heeft het leven erg veel hobbels, te veel, denk ik wel eens. Nogmaals heel erg veel sterkte en ik hoop van harte dat je de draad weer weet op te pakken. Afgezaagde woorden, hier al zo vaak geschreven, toch héél erg gemeend. Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Originally posted by: CoenDagpact: Albert Lytse Pippie Smikkie Rumark Jeannet Jootje NanceCoenPleuntjeBolBella:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goedemorgen, ik ben geraakt door het bericht van Kirky, vergeet helemaal jullie te begroeten. Bij deze dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Albert Lytse Pippie Smikkie Rumark Jeannet Jootje Nance Coen Pleuntje Bol Bella Je staat erbij hoor, Bella! Goeiemorgen overigens en jij ook, Albertina! Heee, nieuws over Kirky? Moet nog teruglezen... En Pippie: nee, de afgelopen dagen deden me beseffen dat m'n lichaam zich echt aan het ontGIFTEN was en waarschijnlijk voorlopig nog wel is....maar daar is de strijd niet minder om.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goedemorgen Pleun, Die tjap Tjoy met kip is een chinees recept (gemengde groenten) voordat je jezelf helemaal suf zoekt bij de surinaamse recepten. De surinaamse versie (soort van) is kip met moksi meti. Koken is een hele goede afleiding (mits het niet te associatief is voor je) Doe mee met het dagpact dan sta je niet alleen vandaag. even mbt je naaimachine (het eerste wat binnenschoot ) http://tinyurl.com/79r4pxg Een fijne dag voor jou toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Laat ik dan de zogenaamde afgezaagde woorden van Albertina, zoals ze dat dan zelf zegt.... maar bevestigen, kirky....Kalmte, Moed en Wijsheid... het is je zo gegund.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Snap het Tina. Ik heb het nu ook gelezen, inderdaad moeilijk. Vooral omdat je hem waarschijnlijk nu niet kan steunen. Heel vervelend. En nu maar hopen dat ie zich zelf weer bij elkaar gaat pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Originally posted by: niwiLaat ik dan de zogenaamde afgezaagde woorden van Albertina,zoals ze dat dan zelf zegt....maar bevestigen, kirky....Kalmte, Moed en Wijsheid...het is je zo gegund....quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 ja he, het is een machteloos gevoel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden