Lenie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 SCHREEUW!!!!!!!!....dat m'n hond ziek is....( trigger?) zucht...lama, ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Lenie wat mankeerd hij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goede avond, we gaan hier vanavond fonduen. Ik ken dat eigenlijk niet zo want wij deden dat nooit. Wel kaas fondue maar niet zo met stukjes vlees in hete olie bakken. Spannend! Jane, wat zijn schuimpjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hond ziek Lenie? Wat je daarstraks zei? Over die hot spot? Wat is een hot spot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 En 'k ben weer thuis! M'n 'prak' staat al op tafel. 'k heb een drietal waxinelichtjes ontstoken voor de sfeer. 'k ga nu ontspannen eten. Tot over...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Lenie wat mankeerd hij dan? Hannah.. Je hond is ziek Lenie , jij toch niet? nee ik niet VM ..Wat je daarstraks zei? Over die hot spot? Wat is een hot spot? ... http://www.hondenpage.com/hond...ie/wid_105-Hotspot.php ik ben weer weg....red me wel... wilde eigenlijk alleen een hallootje. meer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Originally posted by: jane4Jaap je bent een scheetje.Ik weet niet of dit mag van de mods maar ik weet zo gauw geen beter woord voor je.quote> Ja hoor poepie dat mag volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Lenie heb je nu niet ff zin om bij ons te blijven? Ik heb geen prettig gevoel als mensen heel vluchtig een berichtje plaatsen en dan weer weg zijn of je moet het druk hebben. Ben je al naar de dierenarts geweest? Meesal krijgen ze een kap om en kunnen ze niet meer krabben. Ik geloof dat hotspot niet heel ernstig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Lenie ik snapte je bericht niet eens en las t later, maar dit doe je dus vaker vrij snel verongelijkt reageren terwijl je in een soort van telegramstijl schrijft. Hot spot? Ik dacht dat dat een ontmoetingsplek of zoiets was. Nina schuimpjes, ik weet niet of ik het je uit moet leggen:P ik denk dat jij meringues wel kent schuim van eiwit suiker en soms een kleurtje, héél langzaam in de oven. nou wij kopen die in Holland dus van de fabriek en Sterklaas heeft er hier overgelaten, zodat de winkel ze nog ff 3 zakken voor 1,= kwijt moet. En ikke die nooit zoet kocht, alleen héél af en toe een zwak had voor schuimpjes, vecht nu tegen een suikerverslaving. Voor alle duidelijkheid; ik ben nu ook een minderaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 ohhhhh meringues!!! jaaaaaaaaa die maak ik zelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Nu weet ik in elk geval wat mijn kater heeft als hij zich weer helemaal kaal plukt; na een anti-vlo middeltje groeit het aahr weer aan, dus ik heb nooit naar een naam gezocht. thnx in elk geval. En lenie, ik vind het sneu zoals het gaat, maar er is ook een deel van me dat denkt; maak dan ook contact naar ons toe. snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 lekker he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 dat is dus vloeken hier Akelei en alhoewel het een kloppende freudiaanse verschrijving lijkt is verleidelijk met korte ei het lijden komt erna voor mij dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 ja lekker en ook heel leuk om te maken! Wij maken ze hier met super veel (natuurlijke) kleurstojes! Ze zien der dan ook geweldig uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hoi Bolletje, Heel goed gedaan! De ontvanger hoeft niet blij te zijn met de boodschap en ook hoeven wij het niet eens te worden of te zijn met elkaar. Kennelijk ben jij behoorlijk diplomatiek geweest. Heel knap vind ik dat. Want dat koppen er willen afdraaien gevoel daar gaat volgens mij niet zo'n kracht vanuit, ik voelde me naderhand vaak nog veel rotter. Je hebt het met je mond gedaan en daar heeft de ontvanger het vaak veel moeilijker mee! Dat is intelligentie! Je bent trouw aan jezelf gebleven. Liefs pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Originally posted by: bolletjeLenie heb je nu niet ff zin om bij ons te blijven? Ik heb geen prettig gevoel als mensen heel vluchtig een berichtje plaatsen en dan weer weg zijn of je moet het druk hebben.Ben je al naar de dierenarts geweest? Meesal krijgen ze een kap om en kunnen ze niet meer krabben. Ik geloof dat hotspot niet heel ernstig is.quote> Bol..... dit heeft m'n hond al zo lang...ga niet eens meer naar de DA.heb gewoon even een baaldag....niemand zeg wat, tenzij je schreeuwt....en dat wil ik dus niet.komt wel goed.hij loopt op z'n endje...helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Akelei dat zijn Amerikaanse gewoontes, foei! Ik heb net 3 gegrilde rode paprika's naar binnen gewerkt, hmmmm, ook lijdzaam zoet. Bewaar de schuimpjes wel voor na de volley, en oh ja, nog 3 choc.ijs over vd kerst, was ik zomaar vergeten. dat wordt lastig kiezen straks beter nog n parika dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Zo zeg dank je wel Pleun:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 @ Jane.... als ik s'middags hoi etc zeg, met een verhaal er achter aan...dat moet toch genoeg zijn?? of ben ik nu zo ( uitgegroeid) blond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik lees soms terug van achter naar voor lenie, sorry ik reageer ook impulsief soms maar ik ga hier niet uit van moedwil maar van kommunikatie misverstanden snapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 jawel, maar dat wil je niet zien als je gefrustreerd bent... mijn excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 o Lenie dat is verdrietig als ie al zo oud is. Je zegt dat je al eens daarvoor naar de dierenarts bent geweest. Zijn ze er achter gekomen waardoor het komt? En kun je er dan niet een rekverband om doen zodat hij er niet meer aan kan komen? Vreselijk vind ik dat altijd als je je dier ziet lijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Dat feestje komt als ik jarig ben, OK? Verrassing wanneer dat is, maar duurt niet lang meer. Waterman, hè. Sha, dat kwam recht uit het Ik ga zo even koken en morgen een weekend Friesland, Snits. Vroeg naar bed. (Scheetje mag vast, tieten mocht ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik ga maar weer eens een balletje slaan mijn ouderdomsalzheimer speelt weer op of was het van de ouderdom? of toch Korsakov? nou ja, in elk geval is het niet besmettelijk kom vanavond laat nog wel ff bijlezen dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 foei jaap laatste waarschuwing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden