Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 januari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wil toch ook nog even wat kwijt!

Iemand in de pan hakken heeft geen meerwaarde vind ik. Zo voelde het laatst wel voor mij maar daar heb ik me overheen gezet. Ik zou een kwade dronk hebben. Knap hoor om dat te kunnen ontleden!!! Opbouwend heeft veel meer zin dan je eigen woede op een ander te uiten of krijg ik nu weer een bom.

Groet van Pleuntje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Shahire
Snoep haar jaar IS vol :angry:quote>


Jippie heel fijn te horen.
Snoepie van harte meis, en dat er nog maar heel veel jaren bij mogen komen :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Sha. En zo is het. Gelukkig gebeurd het maar zelden dat ik boos ben :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, Bolletje wordt niet gauw boos. 'k was haar laatste slachtoffer. En da's toch al zeker 24 uur g'leden. Ze deelde me rechts én links toch een paar oorvijgen uit! Ze zijn er nog rood van. Neen, je laat 't wel uit je hoofd Frau Oberst Bol te ontrieven...

Nee hoor, zo zit Bolletje niet in elkaar! Een schat van een mens is 't!

Goedemorgen, b'lasting toeg'voegde waarde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers,

Vergeef me mijn belerendheid in deze, maar Albert had trouw als altijd het dagpact gestart en naar afspraak Lytse erbij gezet en wil graag hierbij de eer aan hem laten.

Dagpact :

Albert

Lytse

Pleun

Bol

Muffin

Jane4

Jeannet

Dag 10 voor mij!

Snoep, van harte gefeliciteerd met je jaar alcoholvrij!

:present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lieve Frummers :moon:

Snoep :musicnote::heart::light::sun::musicnote::heart::light::sun::musicnote::heart::light::sun::musicnote::heart::light::sun::musicnote::heart::light::sun::musicnote::heart::light::sun::musicnote::heart::light::sun::musicnote::heart::light::sun::musicnote::heart::light::sun:

je kan zeggen wat je wilt, maar een jaar heb je gehaald! en ik vindt dat een mega-prestatie, ik wil je veel Wijsheid en Licht wensen voor het komende jaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...