Madelief Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Frummels, ik moet rennen! tot later! Zooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 tegen niemand het boze poppetje overigens, komt nu wel zo over geloof ik? oh ja, ik zou uitloggen grom, zit nog steeds aan de koffie en in ochtendjas dus nu ga ik echt.....heeeeeeel echt.......wegggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Fleurtje Fleurtje bellefleurtje ook jij krijgt het voordeel vd twijfel hoor lekker shoppen straks en morgen er weer gewoon tegenaan zonder drank en sigaretten, maar misschien wel in een mooie trui/leuke laarsjes en in elk geval een nieuwe look:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 wil toch ook nog even wat kwijt! Iemand in de pan hakken heeft geen meerwaarde vind ik. Zo voelde het laatst wel voor mij maar daar heb ik me overheen gezet. Ik zou een kwade dronk hebben. Knap hoor om dat te kunnen ontleden!!! Opbouwend heeft veel meer zin dan je eigen woede op een ander te uiten of krijg ik nu weer een bom. Groet van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Jane veel plezier straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 En in 2012 wordt er niemand afgehakt of afgekraakt en zijn we eens volwassen!! Zo, Sha heeft gezegd Eigenlijk haar tweelingzus want Sha is al weg, geloof ik...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Akelei, zal het haar zo even nabrengen nu ze al boven bezig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Hee Snoep, ik weet niet wat er aan de hand is. Heb het niet gevolgd, maar wens je al het goede! Je hebt het toch maar gehaald 1jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goedemorgen, Snoeperdepoep, van harte gefeliciteerd, een jaar droog! Ondanks alles heb je je er maar mooi doorheen geslagen. Respect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Schiet eens op dan Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 oeps...een boze tante Bol wil ik niet meemaken........zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: ShahireSnoep haar jaar IS vol quote> Jippie heel fijn te horen.Snoepie van harte meis, en dat er nog maar heel veel jaren bij mogen komen :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Sha. En zo is het. Gelukkig gebeurd het maar zelden dat ik boos ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Inderdaad, Bolletje wordt niet gauw boos. 'k was haar laatste slachtoffer. En da's toch al zeker 24 uur g'leden. Ze deelde me rechts én links toch een paar oorvijgen uit! Ze zijn er nog rood van. Neen, je laat 't wel uit je hoofd Frau Oberst Bol te ontrieven... Nee hoor, zo zit Bolletje niet in elkaar! Een schat van een mens is 't! Goedemorgen, b'lasting toeg'voegde waarde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goedemorgen frummers, Vergeef me mijn belerendheid in deze, maar Albert had trouw als altijd het dagpact gestart en naar afspraak Lytse erbij gezet en wil graag hierbij de eer aan hem laten. Dagpact : Albert Lytse Pleun Bol Muffin Jane4 Jeannet Dag 10 voor mij! Snoep, van harte gefeliciteerd met je jaar alcoholvrij! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Jeannet, chapeau! Dag tien voelde als een overwinning voor mij. Gunn, het goede in de mensen zien en daarop reageren is ook mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Speciaal voor Snoep: :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ Gefeliciteerd meis! Hoop dat je ondanks dat je je zo slecht voelt toch een beetje kan beseffen wat een geweldige prestatie dit van je is!! Dikke kus Yah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Jeannet voor jou een klein slingertje om je 10e dag te vieren! top! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: jane42 zielen een gedachte Dieselwanneer kom jij erbij?quote> Ach Jane is nix voor mij hoor, ik wil wel die joker blijven en overal tussendoor kunnen blijven rijden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Hoi,hoi! Snoep proficiat!! Geweldig gedaan! Voor mij ook dag 10! Mooi rond getal Dag... enne ik schrijf me ook in voor het dagpact. Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Jeannet en Tine ontzettend knap van jullie. Dag 10 al. Wat een prestatie zeg. Voor jullie allebei een grote bos :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Dagpact : Albert Lytse Pleun Bol Muffin Jane4 Jeannet Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goedemorgen lieve frummelaars!!!! DAGPACT: Albert Lytse Pleuntje Bollie Muffin Jane Jeannet Tine Pippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Snoep gefeliciteerd meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goedemorgen Lieve Frummers Snoep :light::light::light::light::light::light::light::light::light: je kan zeggen wat je wilt, maar een jaar heb je gehaald! en ik vindt dat een mega-prestatie, ik wil je veel Wijsheid en Licht wensen voor het komende jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: TineVoor mij ook dag 10!Tinequote> Tine, gefeliciteerd Succes is niet dat we nooit vallen, maar dat we telkens snel weer opstaan als we gevallen zijn.Je bent een doorzetten, chapeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden