Bella Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 dag "collega's" voor a.s. weekend graag een pact! het zal de eerste keer zijn sinds ik weet niet meer hoe lang ik me kan herinneren, dat ik een heel weekend geen alcohol drink. een hele midweek is geen probleem. Een hele week in geval van griep ofzo ook niet, maar dat zal dan in het najaar een keer geweest zijn. moeilijkheden: vrijdagavond = weekend!!!!!! zaterdagavond = misschien een etentje met partner buitenshuis zondagavond = zeker weten een etentje bij familie thuis ik ben bang dat ik niet van de etentjes kan genieten zonder alcohol. Al zijn het maar 2 glazen..... die doen voor mij toch al een hoop. Lachen en vrolijkheid hangen voor mij toch samen met drank. Anderzijds: zonder drank ben ik energieker en actiever. wie doet er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ik doe mee met je hoor Bella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Hoi Bella, Dit weekend durf ik het wel aan. Ben vastbesloten om helder en droog het weekend door te komen ook al ga ik zaterdagavond laat nog uit. Ik sta wel vaker keurig aan de sinas omdat ik nog moet rijden. En morgenavond bijvoorbeeld schenk ik in een mooi hoog glas cassis in, dat staat hartstikke vrolijk en heb ik het ook naar mijn zin. Groetjes, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 5 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 super! ben ook met je eens dat de vervangende drankjes wel leuk en lekker moeten zijn. Dus niet altijd maar dat saaie water of die mutserige thee, ook al zijn ze lekker. Er zijn zoveel andere lekkere drankjes die ook leuk staan op tafel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ik doe ook zeker met je mee Bella. En weet je, jij kunt de keuze maken om niet te drinken, en nog leuker is dat het je ook kan gaan lukken. Moet jij eens kijken wat je daar van gaat groeien als het je lukt. Suc6 meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Nou, de kop is eraf. Geen kunst, voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Dag belle Bella, Ik doe ook mee. De weekenden blijven voor mij tricky. De vrijdag was voor mij altijd binge-night, dus die zit al weer drooog in mijn zak. Dus de rest van het weekend nog. We kunnen het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 hahahaha wat zeg je dat leuk Ans: De vrijdag zit weer droog in mijn zak :-))) ja ik heb/had ook de vrijdag als PARTY eindelijk WEEKEND dus DRANK avond. Heb het trouwens jaren weten te beheersen doordat ik op zaterdagochtend een sportles had, dus mss daar maar weer es mee beginnen. zaterdagavond vind ik ook boring zonder drank hoor. Je moet echt iets gaan doen dan, maar wat. en dan drink je niet, dus ben je op zondagochtend gewoon om half 9 wakker, en wat dan he. Dan is die zondag ook verrekte BORING. de tijd gaat nu eenmaal sneller als je zaterdag lam bent en zondag brak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik geeft me ook nog even snel op voor het weekendpact. En..............we zijn al op de helft!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 2 down, 1 to go. gaat prima hier. en bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ik haak ook even aan vanmiddag nieuwjaarsborrel met de fam. niet dat ik trek verwacht maar beter voorzorgsmaatregelen nemen. De verleiding komt meestal onverwacht en uit een andere hoek, dus ik zit tussen jullie in hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 oja, zon nwjaarsborrel! zo eentje waarbij men zich bezat en alle onderlinge haat en nijd ineens onverwacht venijnig opgerakeld wordt en jij zit erbij en je kijkt er naar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 nee een fijn fam. bijeenkomst waarop het echt gezellig blijft ongeacht de alcohol consumptie ik heb een fijne fam. die ik helaas niet genoeg zie en omdat ik verjaardagen al mijd lijkt me dit een neutraal moment om toch iedereen weer te zien en spreken. maar wil beslist niet (mee)drinken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Vandaag feestje ivm verjaardag van mijn vriend die 50 wordt. Voor mij geen alcohol!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Vergeten we ons toch allemaal droog af te melden hier na 't weekend! Heb het gered hoor, inmiddels woensdag en weer op naar het volgende alcoholvrije weekend. Hoop dat 't jullie ook goed vergaan is:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Hoi,hoi! Ik wil even zeggen dat ik thee niet mutserig vindt. Met thee drinken heb je respect voor je lichaam en leven. Zo`n drankweekend is toch geen leven. Je maakt je hersencellen en je lichaam kapot...oh, oh wat hebben we genoten.... Heel de zondag weggegooid.... Het is wel zo hè lieve mensen. Is er voor het komende weekend een pact? Anders bij deze! Tine Ja, ik ga het steeds meer zo zien hoor! Het leven is veel te kort om ons te verdoven!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden