Soothe Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedemorgen allen, @ Jan hoi, U bent een toppert van een stoppert. Vervolg rustig je weg. Het gaat goed! Groet en succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedemorgen allemaal! Even een snel berichtje vanaf het werk. Wat een prachtig weer zeg! Zou liever goed ingepakt gaan wandelen dan hier op kantoor te zwoegen:huh: Nou ja, een blauwe hemel doet al wonderen op deze blauwe maandag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hoi Bolletje, Hoe gaat jouw meisje op een koude dag als deze? En nog een vraagje, houdt zij van water? Ik heb gister zo gelachen. Woef moest in bad. Wat een drama. Hij verstijfde helemaal (water was aangenaam warm, daar lag het niet aan) en wist niet hoe snel hij er uit moest klauteren. Hij heeft zo'n hekel aan water. En dan woont hij nota bene op een woonboot:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Het is heerlijk wandelweer. Zonnig, fris, laagje ijs op het water. Nordic walken zit erop. Nu maar aan de dag beginnen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ans die truttebel hier houdt ook niet van water hoor. Als het regent heeft ze zo'n hekel aan die nattigheid. Ze krijgt liever pijn in haar buik dan naar buiten gaan. Maar hoe vaak was jij die uk van jou? Want eigenlijk hoeft dat helemaal niet hoor, en ik heb ooit gehoord dat het niet eens zo gezond is voor een dier. Ik was mijn dieren nooit of ze moeten echt heel smerig zijn. Pfftt ik ben bezig hier mijn kamer te verbouwen maar het wil niet zoals ik wil. Maar alles wordt nu tenminste van de kant gehaald en dat is ook weer eens nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hallo Jopie, Hier moet ik eerst eens rustig over nadenken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Nu toch maar eens wat doen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Welkom terug Orchidee! Hoop dat je antwoord krijgt over de internetbehandeling, daar kan ik je helaas niet bij helpen. Ben lekker buiten bezig, even hier piepen en dan straks weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hoi Bolletje, De fokker zei 'm 1 x in het jaar te wassen. Ik was 'm alleen als hij echt smerig is. En dat was hij ook, die kleine smotz:D Jij vond het heerlijk om in de viezigheid te rollen. Bovendien, met zijn maagprobleempjes was er eea in zijn vacht blijven hangen, dus was echt nodig. Succes met het verbouwen van je kamer! Hoop dat het uiteindelijk wordt zoals je wilt. Fijne dag vandaag. Moet helaas meteen weer uitloggen, zometeen een vergadering, uagh. Voor iedereen trouwens een fijne dag gewenst en veel sterkte voor wie het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: Keesie71Zo ben weer uitgewerkt voor vandaag. Nu even bedenken wat ik vanmiddag ga doen. Iemand nog goede ideeen?quote> Keesie, kom mij maar even helpen, hier is genoeg te doen!En anders, je wandelschoenen opzoeken en lekker naar buiten! Het is heerlijk weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Een reis van duizend mijl begint bij de eerste stap. Mahatma Gandhi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Middag Zijn we stil vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ha Fleurie!! Ja het is stil, maar het is zo'n prachtig weer! Ik denk dat iedereen buiten bezig is. Ik heb bijna alle olijfbomen ingepakt nu, mijn haar vol spinnen, ach die vinden er toch niets aan op mijn hoofd, dus die vallen er wel weer uit! Haha! Hoe is het met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ieeeeeeeeeeuwwwwwwww!!!! Spinnen :o Er bestaat geen akeliger beest dan een dikke spin Wat geploeterd in de tuin jij . Hoe is het met de katjes? Hebben ze het aantal kunnen inperken? Dacht dat ze er toen een deel hadden weggehaald en een aantal deel minder mannelijk hadden gemaakt..toch? Hier alles goed. Terug aan het werk...pfff...gedaan met hangen in de zetel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedemiddag allemaal Even zeggen dat ik voorlopig niet meer schrijf op deze blog. Heeft niets te maken met alcoholprobleem, want drink nog steeds niet. Heeft andere oorzaak, maar niets voor jullie om je zorgen om te maken. Ik ben alleen een beetje dom geweest. Hoop snel weer te komen, lees nog wel mee. Ik heb je pb gezonden borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 . Vanmorgen keurig op de afgesproken tijd bij de tandarts. Praktijk dicht. Ik bellen, zou ik morgen een afspraak hebben? Op mijn afspraken kaartje gekeken, toch echt de 16e. Maar goed, nerveus geweest voor niets, morgen op herhaling. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Jammer Broekmans, maar hopelijk tot snel weer? Fleur, spinnen zijn zeer nuttige beestjes hoor! Gelukkig heb ik er geen angst voor. Althans niet in Nederland. Op Java en Bali is het wel een ander verhaal, dan zijn ze 10x zo groot en soms giftig. Dus hier heb ik er geen moeite mee, maar het kriebelt wel een beetje op mijn hoofd nu Hihi! Maar het is gedaan, dus nu moeten ze nog met een steekkar naar de schuur. Dat ga ik niet doen, die dingen wegen zeker 100 kg per stuk. Nu even uitpuffen en een wasje opvouwen. Ik weet niet hoe het komt maar ik heb energie voor 10 vandaag!. Nou werkse nog en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Meer energie dan ikke dus Liefje Spijtig Broekie, Niet alle raad is goede raad. Niet elke daad is een goede daad. En ook weer andersom Wie kan er volgen? Ikke ni Bah uitstel Tina Goed voor nu maar minder morgen. Je krijgt toch wel een spuitje zeker? Heb gehoord dat ze dat in Olland niet zo vlug doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 een spuitje klinkt wel erg euthenasie-achtig Fleur verdoving noemen we dat hier heel deftig:D jammer Tina misschien is de tandarts aan het balansen ofzo, ik stond net voor een dichte Ldl ook. Thuis een ware voorjaarsdrift gehad; oven, gasfornuis, ramen gezeemd, wasje voorbereid, vuil en buiten laatste Kerstspullen eindelijk weg. Nu mag ik lekker op de fiets de andere supers eens af, voor alle hamsterdingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goe bezig Jane. Spik en span Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 goedemiddag iedereen nog de beste wensen! gaat goed. trainen- trainen- eten- lezen enz.. had een bannetje en was jullie gewoon echt zat hi begin alles steeds meer te begrijpen en vooral hoe ik met dingen moet omgaan, bodhisatva? drinken is daar voorlopig geen onder deel van. sport weer samen met iemand en dat gaat leuk, heb een doelstelling, zowel fysiek als mentaal. sorry dat ik jullie niet kon melden dat ik een ban had, maar ja dan kan je niet inloggen he. eergisteren heeft mijn broer zijn hondje bobby laten inslapen. dat hakt erin.. mihoen - 2 kipfilets - 3 eieren salade - shake - rosbief en wat brocoli klinkt samen niet logisch, maar is goed bij hard trainen, rocky hi wow heb jullie wel gemist hoor... tot horens maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: toinewow heb jullie wel gemist hoor...quote> Bewijzen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hoi Toine. Je klinkt positief. Zefs een ban heeft zo z'n voordelen. Beetje tijd voor wat reflectie, toch. Houd u bijeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 vreetkont :o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Moet je nodig een stukje zeep cadeau doen dan. Kan je die mond van je schrobben. Zoveel bans in zo'n korte tijd. Dat deed ik je in mijn gloriedagen zelfs niet na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden