Tine Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hoi,hoi, Ik schrijf mij ook in voor het dagpact. Het ziet er mooi uit buiten. Straks eens kijken hoe het buiten voelt. Fijne dag!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 koud waarschijnlijk Tine:D Ik ga zo op de fiets, om in de sportschool verder te fietsen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedemorgen frummers. Heb heerlijk geslapen. Zit nu op mijn werk maar het is hier erg stil, iedereen slaapt uit denk ik:-). DAGPACT: Albert Lytse Pippie Borr Muffin Tine Jeannet Lytse, het enige wat ik kan doen is je ook vandaag sterkte wensen met het verlies van je vriendin. En Albertina, ook veel sterkte bij de tandarts! Jaap: geniet met volle teugen van je vrije maandag joh, lijkt mij een zaligheid. Voor de rest een fijne dag allemaal, het ziet er prachtig uit buiten, en sterkte voor degenen die dat nodig hebben. Groetjes, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goeie morgen kanjers Vandaag zou het de somberste maandag van het jaar zijn. Nou daar heb ik gelukkig geen last van. Iedereen die vandaag moet gaan werken, veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 DAGPACT: Albert Lytse Pippie Borr Muffin Tine Jeannet Gaby Goedemorgen en doei! Albertina succes bij de tandarts! Jeanet, wow... wat een film,bedankt voor de tip, was/ben erg onder de indruk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Jan Harstikke gefeliciteerd met je 9 maanden zonder Gif! Liefs Myriam Op naar het jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Knap Igie dat je dat glaasje hebt laten staan. Draak hahaha wat een deugniet die pup van je. Had ik best wel willen zien. Morrnikjes Jane. Vandaag of morgen ga ik die tabletjes halen, kijken of ik dan minderga snoepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 een voldragen sober kindje Jan! gefeliciteerd. :heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 ben benieuwd Bol net als met drank we moeten het toch zelf doen he ben spinnen, bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 ha ha Bol blue monday? slik plof staat verkeerd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Jan, van harte, 9 maanden alcoholvrij! En nu ben ik er echt vandoor. Wellicht tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: bolletjeKnap Igie dat je dat glaasje hebt laten staan.Draak hahaha wat een deugniet die pup van je. Had ik best wel willen zien. Morrnikjes Jane. Vandaag of morgen ga ik die tabletjes halen, kijken of ik dan minderga snoepen.quote> He Bol,Wat voor tabletten zijn dat? Heb zelf momenteel wel last van "snoep" aanvallen en dat is niet goed voor mijn gezondheid ...Muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goeie morgen Muf. Dat zijn chroomtabletten. Ik las gisteren dat die erg goet zijn tegen de suikerbehoefte:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedemorgen allemaal. ik kom even kijken. Blue monday dag. Las het net ergens ja. Kan kloppen als je ligt te woelen s nachts. tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ja ik moet ook anti-snoep pilletjes hebben, snap er nix van. Wil nie pilletjes om niet meer te drinken., Nou drink ik dik 3 maanden eigenlijk niet, heb 35 jaar gezopen, en dan krijg ik nu opeens een bierbuikje. Moest dat nou 35 jaar duren??? Ben echt verward, nou vind vrouwlief het niet erg maar ik wel, waar is dat goddelijke lichaam gebleven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 goedemorgen lekker koud buiten helemaal wakker tegen dat ik op het werk toekwam. Het wordt nu echt winter Jan nr 1000 Van harte met je 9 maanden droog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: Diesel waar is dat goddelijke lichaam gebleven??? quote> Hahaha Drakie die heb ik hier net voorbij zien sjezen. Dacht nog "He'daar zoeft het Goddelijk lichaam van Dies heen." Volgens mij is die z'n baasje aan het zoeken. Dus zal die jou wel vinden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: DieselNou drink ik dik 3 maanden eigenlijk niet, heb 35 jaar gezopen, en dan krijg ik nu opeens een bierbuikje. Beetje meer sporten hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 ja had net geen water op stal. alles bevroren. tja. hoort erbij. wordt weer sjouwen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Heb jij alvast geen last van een bierbuikje, Anders Ik moet er weer ff vandoor. Wat achterstallige administratie wegwerken :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Nou die is dan ontsnapt met hondepup en kip , ja ik kan niet alles overzien tegelijk, het was een Drentsche coup ofzo. Ja we hadden eergister een eerste ei van de kippen Heeft omgerekend wel al zeker 300 euro gekost dat scharrel eitje, maar gisteren was er weer 1 kip ook ontsnap vandaar het volgende: Ja ik weet niet hoe ik het anders moet neerzetten zoals Jaap, ik nog geen 9 maanden droog, dat zal het wezen Maar fleur ik doe best veel aan sporten, of deed.....tjah was in de kroeg, darten poole spelen en thuis een beetje sjoelen enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 haha fleurtje idd niet. vorig jaar was het wel grappig met die sneeuw. water vanuit de auto op het sleetje naar daar elke dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Anders heb ik dus gemist, woon je in een stalletje of heb je stal voor dieren ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 ik woon niet in een stal gelukkig nog niet haha maar mag een stal gebruiken waar de dieren staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Mogge allemaal! Ik doe vandaag ook weer mee met het dagpact. XB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden