Spring naar bijdragen

Maandag 16 januari

MarQ

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 219
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen frummers.

Heb heerlijk geslapen. Zit nu op mijn werk maar het is hier erg stil, iedereen slaapt uit denk ik:-).

DAGPACT:

Albert

Lytse

Pippie

Borr

Muffin

Tine

Jeannet

Lytse, het enige wat ik kan doen is je ook vandaag sterkte wensen met het verlies van je vriendin.:present:

En Albertina, ook veel sterkte bij de tandarts!

Jaap: geniet met volle teugen van je vrije maandag joh, lijkt mij een zaligheid.

Voor de rest een fijne dag allemaal, het ziet er prachtig uit buiten, en sterkte voor degenen die dat nodig hebben.

Groetjes,

Jeannet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een voldragen

sober kindje Jan!

gefeliciteerd.

:musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Knap Igie dat je dat glaasje hebt laten staan.:sun:

Draak hahaha wat een deugniet die pup van je. Had ik best wel willen zien. :P

Morrnikjes Jane. Vandaag of morgen ga ik die tabletjes halen, kijken of ik dan minderga snoepen.quote>

He Bol,

Wat voor tabletten zijn dat? Heb zelf momenteel wel last van "snoep" aanvallen en dat is niet goed voor mijn gezondheid ...

Muf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik moet ook anti-snoep pilletjes hebben, snap er nix van. Wil nie pilletjes om niet meer te drinken., Nou drink ik dik 3 maanden eigenlijk niet, heb 35 jaar gezopen, en dan krijg ik nu opeens een bierbuikje. Moest dat nou 35 jaar duren??? Ben echt verward, nou vind vrouwlief het niet erg maar ik wel, waar is dat goddelijke lichaam gebleven??? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
waar is dat goddelijke lichaam gebleven??? :(quote>

Hahaha Drakie die heb ik hier net voorbij zien sjezen. Dacht nog "He'daar zoeft het Goddelijk lichaam van Dies heen." Volgens mij is die z'n baasje aan het zoeken. Dus zal die jou wel vinden hoor.:P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou die is dan ontsnapt met hondepup en kip , ja ik kan niet alles overzien tegelijk, het was een Drentsche coup ofzo. Ja we hadden eergister een eerste ei van de kippen :) Heeft omgerekend wel al zeker 300 euro gekost dat scharrel eitje, maar gisteren was er weer 1 kip ook ontsnap vandaar het volgende:

Ja ik weet niet hoe ik het anders moet neerzetten zoals Jaap, ik nog geen 9 maanden droog, dat zal het wezen ;)

Maar fleur ik doe best veel aan sporten, of deed.....tjah was in de kroeg, darten poole spelen en thuis een beetje sjoelen enzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...