lady jane Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 2 behandelingen zeker Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Han ik had kunnen weten dat jij me voor zou zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Janus, bespeur ik daar een beetje gegniffel? Voorlopig 3 afspraken. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: jane4ha ha die Boltanten:Dze hebben je net te vaak tante genoemd hier zeker;)quote> Zeer slecht gesteld met mijn gramatica:angry: Hé dat gezuip toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hihihi Hannah, ik wil ook wel eens dubbelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Lieve mensen Dit was een lastige dag Vandaag kreeg ik de uitslagen van onderzoeken en biopten binnen Zoals verwacht en gevreesd,zijn de uitslagen niet positief De uitslag is kanker Voorlopig gaat er niets aan gebeuren,mijn algehele toestand is te slecht COPD reuma en diabetes hollen mijn lijf snel uit Lang alcoholvrij geeft niet altijd verbetering op het lichaamlijke vlak Toch blijf ik hoop houden dat er binnenkort iets aan gedaan kan worden Altijd positief blijven bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Oh Bako, meis wat zwaar allemaal, veel kracht vrouw, weinig te zeggen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ik wens je heel veel sterkte Bako. Het zal een moeilijke tijd voor je worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bako, heel veel kracht en sterkte, meer woorden heb ik even niet. Ik bewonder je moed en positiviteit. En ik hoop met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Lieve Bako, Ik denk aan je. Veel sterkte en positiviteit. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 *Dit bericht is ongepast gebleken* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 *Dit bericht is ongepast gebleken* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bako is weer uitgelogd. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Iedereen die het nodig heeft veel sterkte gewenst Het forum is toch ook veel te druk denk ik wel eens. Zo wordt het bericht dat Nancy voor het eten plaatst over het hoofd gezien. Ja Nancy, we hebben inderdaad meestal een onderliggende reden waarom we zijn gevlucht in de drank. Heftig wat je toen hebt meegemaakt, heel verdrietig. Ik loop deze weken soms ook tegen mijn onmacht aan om met sommige problemen uit het verleden om te gaan. Maar ik geef mezelf ruimte door het er maar te laten zijn. Die gevoelens zonder de juiste oplossing te weten. Ik kan niet altijd alles oplossen. En dat hoeft blijkbaarook niet. Ik kan het nu altijd aan. Het nu is er gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Tja Bor....een vraag waar je bij jezelf het antwoord op moet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Jane, niet zo lelijk doen over mn supertandjes he:D Ik ben er heeel blij mee, al had ik liever mn eigenste tandjes wat langer gehouden maar ja... Das nie zo. Rondje hondjes en naar bed. Bammetje moe. Pijp uit. Morgen weer een drukke dag. Sterkte voor iedereen en een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ben jij tevreden met zo'n bitje BB? enne Bor, Bako is een vrouw en wat voor een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Zullen we daar een zij van maken Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Goedenavond allemaal, Tactive is druk geweest met verwijderen, las ik???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bako:present: Sterkte en tke care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Voor Aichia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Één goedenavond, Ans. Ja, 't is een heftige middag g'weest. Ook 'k was werken vanmiddag, dus heb 't niet live meeg'maakt. Als Tactive 't weghaalt, zal 't wel ongepast zijn. Maar 'k heb geen idee waar 't over ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ans, je link werkt niet. *Edit* Ah, nu wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Misschien maar beter ook dan, Gunn. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden