lien2206 Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goedemorgen allemaal, wat een gezelligheid al. Snoep van harte gefeliciteerd, geniet van je dag! Ik zit nu nog ff aan een bakkie en ga zo richting mijn werk, en heb geen zin, maargoed er moet toch brood op de plank allemaal een fijne dag en ik doe ook mee met de dagpact! weet niet wie er alleemaal nog meer op staan! Maar ik doe mee. Gisteren ook droog gehouden en vandaag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goeiemorgen allemaal. Snoep, van harte gefeliciteerd!!! Chrissy: goed hoor, zet 'em op! Doe je mee met het dagpact?? Dagpact: Aicha Albert Lytse Tine Nancy Lien (je staat erbij hoor) Chrissy Hoi ook Toine! Je "moggel "wordt gelezen hoor, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Igor, Nog eventjes en de vlaggen hangen voor je uit, bijna een maand droog!!!! Of heb ik dat verkeerd en ben je aan het minderen?? Evengoed: vlaggen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Ha Nancy, Ja hoor, haal dat vraagteken bij mijn naam maar weg! Als ik het goed begrepen heb met meelezen, houdt dat dagpact in dat je je 's morgens aansluit en 's avonds weer afmeldt en laat weten of je het droog gehouden hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Moggel kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Originally posted by: Chrissy (is de planning althans)! quote> dat mag je wel weglaten hoor.gewoon eigenwijs doen. nee vandaag vertik ik het om toe te geven aan de drank, niemand zal mij vandaag aan het drinken krijgen hoe vervelend ze ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Ha Chrissy! Ja, dat klopt, alleen dat afmelden heb ik zelf pas sinds kort in de gaten, haha, maar bij deze: gisteren droog gehouden dus meld me af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 nancy je hebt het goed gezien. ik ben over de 4 weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goeiemorgen mensen deze dag krijgt een 7 van weeronline. Ik hoop dat ie voor jou een 10 wordt Snoepie; van harte gefeliciteerd meis, ontbijtje op bed, zonnetje in de lucht en ADB slingers aan je vituele muur. :present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: hoop dat je snel weer mee komt schrijven; fijna dag!!! zo en ik ga Snoeps verjaardag lekker in de sauna vieren heel sober, maar met datzelfde zonnetje fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Moggel Hannah en Bolletje! Goed zo Igor, ik wou dat ik dat ook kon zeggen! Nou, ik wacht nog ff met de vlaggetjes, maar ze komen er aan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Originally posted by: igor Originally posted by: Chrissy (is de planning althans)! quote> dat mag je wel weglaten hoor.gewoon eigenwijs doen. nee vandaag vertik ik het om toe te geven aan de drank, niemand zal mij vandaag aan het drinken krijgen hoe vervelend ze ook doen.quote> Je hebt helemaal gelijk, dat is mijn houding eigenlijk ook... weet alleen zeker dat ik me vandaag tussendoor een stuk minder stoer ga voelen. Dat soort kromme logica Enne.... gefeliciteerd met je 4 weken al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 goeie morgen Nancy. Ff zingen voor onze Snoep.Lang zal Snoepie leven lang zal Snoepie leven LALALA :moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Nancy, beter laat dan nooit he . Gaat er maar om dat je droog blijft toch! Ik zie dat je al sinds 6-12 gestopt bent met roken en oxazepam, super van je! Is dat ook nog vol te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Hoi Jane! Veel plezier in de sauna, ben jaloers op je.... Heerlijk, die warmte op je huid.... Helaas, ik moet vandaag aan de studie... Oh, ik bedenk me net dat ik nog ergens een waardebon heb liggen van Vakantieveilingen.nl voor een saunabezoek, ik ga eens even zoeken en wat boeken! Heee, dat rijmt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Gezellig, zingen, hoort erbij op een verjaardag! Ik doe mee Bolletje: Lang zal Snoepie leven lang zal Snoepie leven LALALA :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 crissy mocht je een dipje krijgen bedenk dan meteen dat het je gisteren wel gelukt is om droog te blijven en dat je daar beretrots op mag zijn. kin omhoog schouders naar achteren en laat ze maar een poepie ruiken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Snoep proficiat met je verjaardag! Enne Chris....zet hem op, super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Chris, wat goed dat je en probeerd te stoppen met roken en met drinken. Vroeger is er iemand, die toen tegelijk met mij op het forum kwam, ook met roken en drinken gestopt. Ik vind dat ontzettend knap als je dat kunt volhouden hoor. We gaan er voor hé lieverd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Hoi Chris! Ja, roken was ook niet echt mijn hobby, ik rookte er zo'n 3 op een dag sinds een jaar. Ik was begonnen in de hoop dat ik daardoor minder zou gaan drinken, maar niets was minder waar. Dus dan maar stoppen. Drinken is mijn probleem, niet het roken. En die oxazepam: tja, erg verslavend. Dacht dat ik het nodig had om met angsten en paniekaanvallen om te kunnen gaan. Therapie werkt beter. Ik ben aan m'n problemen gaan werken en heb nu geen oxa meer nodig. Voelt heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Zal ik doen Igor, en als het te moeilijk wordt kom ik hier wel heel hard om hulp roepen... mag wel hè ? Tja Bolletje, ik geef mezelf de kans om het te proberen zo dubbelop, wil dat echt het liefste (ben een beetje het type "grote-stappen-snel-thuis"). En ja, we gaan er helemaal voor! Mijn zoontje dacht me gisteravond toen ik naar een peuk snakte te helpen door te zeggen dat ik "er best wel eentje mocht pakken, alleen maar voor de smaak" :D! Wat een liefie toch, maar de hele junk in me maakte een salto ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goeeeeeedemorgen allemaal! Snoep gefeliciteerd meis! Will....succes bij de huisarts vandaag,ben benieuwd! Chrissy,op naar dag 2:heart: Jane thanks voor het recept! Ga het een keertje maken!! En ik....heb een pot koffie nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Wauw Nancy, wat goed van je dat je onder de oppervlakte eraan bent gaan werken! En idd de pammetjes zijn ultra verslavend! Als je dat kunt meid, dan moet het met adb toch ook lukken!!! Mijn hobby was roken trouwens wel: al jaaaaren 30-35 per dag! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Yayala, heb net een pot gezet, maar is wel heel erg sterk geworden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Lekker....kan ik wel gebruiken vandaag:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden