AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Aicha Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Mss "laatste ongelezen" aanklikken Aicha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goedemorgen, Aicha, misschien kan ik je uit de brand helpen. Elke browser (internet Expl, firefox, etc) heeft als het goed is de functie pagina vernieuwen. Links of rechtsboven, naast de adresbalk staat een icoontje met een soort ronddraaiend pijltje. als je daar op klikt zou het moeten gebeuren. Je kan ook op de toets F5 drukken dat heeft hetzelfde effect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Ik ga zo weer even broodjes smeren. Eentje met kaas Eentje met ham en eentje voor het lekkere met ham-kaas En wat fruit bij me steken, Dan heb ik mijn voer voor vandaag weer bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Voordat ik uitlog, Snoepje, van harte gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Snoep :light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon: Van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Hoe weten jullie dat weer? Ah, ik zie het ook staan. Snoepie, gefeliciteerd. Eigenwijze waterman. Het is het mooiste sterrenbeeld wat er is. Neem dat maar van mij aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 F5 werkt perfect bedankt kerels (zijn toch vaak slimmer dan ik hi hi). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Oeps..... was dus toch nog niet helemaal wakker :$ :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: Lieve lieve Snoep, van harte meis, zal nog even snel de tafel voor je dekken, eitje koken, jus'tje voor je inschenken en verse koffie zetten. Hoop dat je een fijne dag zult hebben.... En nu luitjes moet ik er vandoor... plicht roept... Laterrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goedemorgen, Snoep, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een goed nieuw levensjaar toegewenst. :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Het wordt een goed jaar voor de watermannetjes, als ik de astrologie mag geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goedemorgen iedereen, Snoepje van harte gefeliciteerd. Ik ben zelf nog niet helemaal goed wakker, ik sliep weer veel te laat. Ga vanmorgen naar de sportschool, dan moet ik wel wakker worden. Maar eest een bakkie leut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goede morgen lieve mensen! Meld me even fris aan! Dagpact: Tine Laterss.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 goede morgen frummels snoepie poepie van harte gefeliciteerd. dat je een mooie dag mag hebben en goed verwend wordt en dat je je weer vaker laat zien op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goodmornink. Heb een goeie dag allen. Take care. Lief zijn voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUU IN DE WEI STAAT EEN KOEEEEEEE EN DIE KOE ZEGT I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUU HAPPY BIRTHDAY TO YOUU :heart: :heart: Van harte lieverd met je nieuw levensjaar. Omarm de kracht die in jezelf schuilt (jieeeeeeeeehaaaaaaaa!!) Ik van jou Een waterman?! Aha...perfecte match...jij en ik . Staat echt in de boekskes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goedemorgen btw Goedendag ook zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 fleurtje pas op de baas kijkt over je schouder mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goedemorgen gefrummelde zie je...Fleur is echt een vliegkippe...in uit..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goedemorgen allemaal! Ben een paar dagen niet meer hier geweest, maar vandaag toch maar weer wel. Allereerst Snoepje, hartelijk gefeliciteerd!!! Enne ja, ik heb het gedaan: ik sta sinds gisteren droog, dus geen alcohol meer gehad, en die 35 peuken heb ik ook maar niet meer gerookt!!! Vandaag weer geen alcohol en geen sigaretten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 moggel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 crissy knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Chrissy wat goed om te horen dag 2 gaat in.....goed hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Lieden, fijne dag vandaag wie weet koekeloer ik hier nog wel even om de hoek of niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Thanks Igor en Shahire, vandaag ga ik het "gewoon" weer zo doen (is de planning althans)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden