Spring naar bijdragen

Woensdag 25 januari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

Morgen Jaap, hihi, je hebt gelijk, vroeger kon ik wel tot 12 uur uitslapen, maar dat is zoooo lang geleden.

Ik was een echt avondmens... s'morgens niet vooruit te branden, en pas in de avond echt op stoom komen, dat werd ik heel aktief en kon tot diep in de nacht doorgaan.

Toen kwamen er kindertjes, dus het echte uitslapen was voorbij, maar ik bleef een avondmens.

Sinds ik bij mijn huidige bedrijf werk moet ik vaak heel vroeg opstaan.

Op de één of andere manier ben ik langzaam maar zeker een ochtendmens geworden.

En eigenlijk vind ik dat heerlijk. Zeker in de zomer, kan ik echt genieten van het begin van de dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aicha, hartstikke goed dat je je hebt kunnen inhouden.

Lastig dat je zo verschrikkelijk vroeg bent wakker geworden.

Eigenlijk is het dan niet eens 'vroeg' meer te noemen.

Ga je dan liggen 'malen', dat er van alles door je koppie gaat en dat je daardoor niet meer in slaap komt?

Heb ik ook wel een poosje last van gehad, ging ik op een gegeven moment maar even naar beneden, beker warme melk, sigaretje, en dan maar weer proberen te slapen.

Soms viel ik dan pas tegen vijf uur in slaap en moest een half uur later er al weer uit.

Op een gegeven moment is dat gelukkig weer over gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede morgen iedereen,

Dagpact:

Aicha

Albert

Nancy

Borretje

Muffin

Voor de eerste keer in lange tijd slecht geslapen. De hond wou persé buiten om 04:00 vanmorgen en daarna geen oog meer dicht gedaan. Ook dank zij te veel pijn in mijn lijf. Heb serieus veel last van psoriasis en bovendien heeft de dermatoloog gisteren een paar "solaire kerastoses" dicht gebrand, bevroren eigenlijk. Dat voelt aan als zwaar verbrand, en ik wist echt niet meer hoe ik moest gaan liggen. Maar goed, beter dit dan huidkanker (waar het uiteindelijk naar toegaat als je er niks aan doet).

En voor de rest beginnen we nu met inspuitingen met "Humira", iets dat het immuunsysteem naar beneden haalt, is nog de enige mogelijke remedie tegen psoriasis. Al de rest heb ik gedurende de laatste 45 jaar allemaal uitgeprobeerd.

Maar goed, ondanks alles nemen we ook vandaag de eerste niet.

Iets anders, een van mijn drinkebroers (eigenlijk wel mijn beste vriend) kwam me gisteren opzoeken met het slechte nieuws dat zijn levertests slecht zijn en hij van de doctor dan ook de raad gekregen heeft van onmiddellijk te stoppen met drinken. Hoop dan ook dat hij die raad dan ook opvolgt. Die dronk op sommige dagen gewoon 30 pintjes uit, van 's middags 12:00 tot 's avonds 19:00, kan niet goed zijn denk ik ...

Tot later,

muffin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff Aicha, dan heb je er al een halve dag op zitten dus.

Hoop dat je vannacht wel lekker kunt slapen.

Muffin, dat klinkt hartstikke ellendig allemaal.

Een vriend van mij heeft ook jarenlang last van Psoriasis gehad. Niets hielp.

Is op een gegeven moment op vakantie gegaan naar de Dode Zee, daar is hij er helemaal van af gekomen.

Heeft op de plaats van die plekken nu wel een witte huid die niet meer kan kleuren, maar das natuurlijk in vergelijking met hoe het was helemaal niet erg.

Ik weet niet of je dat al hebt geprobeerd?

En ik hoop dat jouw vriend die knop inderdaad om kan gooien.

Laatste kans dus voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Yvonne,

Heb alles geprobeerd, inclusief Dode Zee maar bij wijze van spreke kreeg ik al terug last op het vliegtuig terug naar huis. Maar het goede nieuws is dat je er niet van sterft.

Wat mijn vriend betreft, die is goe geschrokken en die hou ik verder zelf wel (voor zover dat mogelijk is natuurlijk) op het "rechte pad". Dat is niet het type dat je op dit forum zal tegenkomen denk ik, teveel macho gehalte ...

En seffes voor de eerste keer in mijn lange leven naar yoga toe, ben ne keer benieuwd.

tot later,

muffin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...