Yvonne Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Goedemorgen frummers. Buiten is het -6 graden, binnen lekker warm. Koffie en thee staan klaar. Eerst nog even een beetje verder wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Mogge dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Morgu Joop en Denker. Tis inderdaad hartstikke koud Joop, maar januari is zo goed als voorbij.... we kunnen nog een hoop kou krijgen, maar het voorjaar komt er aan, het grootste deel van de winter hebben we gehad moetj je maar denken. En die stijfheid zal inderdaad niet meevallen na zo'n smak. Zou lang onder een hete douche wat kunnen helpen misschien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ik ben vandaag vrij dus ik ga heeel kalm aan mijn huis wat opruimen en wat trainen in de garage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Heee, zie dat Harry ook binnen is... Goedemorgen Har. Ik vind het heeeeel jammer, maar moet nu echt de douche opzoeken.. Kom straks nog wel even dag zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 goeienmorgen hey denker hoe is het de rest ook goeienmorgen...bakkie en bij lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Thanks Snoep. Het gaat goed met mij. Dik een half jaar nuchter en ik voel me eindelijk goed. Heeft maanden geduurd voordat ik een beetje licht zag. Dus ik ben blij. Ik hoop met jullie ook allemaal. Ik kom niet zo vaak meer op het forum. Veel nieuwe mensen zie ik. Jullie ook allemaal veel succes gewenst. Zet door, alles word lichter. *spelvout* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 mogge, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kooooouuuuuuuuddddd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Mogge Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 sorry mogge denker yvonne en jopie lekker geslapen?? vogels zullen het slecht hebben die zullen we vandaag even verwennen, misschien ritte-kaart voor mijn sauna. hihi zie je ze al staan in de rij met handdoek om hun nek, krantje onder hun pootje en maar ouwehoeren.... och och toine is wakker vandaag weer knallen, wel spierpijn maar dat jeukt niet maak er wat van:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 6 maanden nuchter denker fantastisch.. ga je dat wereld anders zien he ken dat gevoel ben hard op weg weer. ga zo door he we komen er wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 goede morgen frummels. jopie sterkte, het wil nog wel eens helpen om dezelfde bewegingen te maken. je bent dan wel van je spierpijnen af zo en nu koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 denker ben trots op je:present: nu gauw douche voordat igor weer stiekem gaat en die troep voor mjn laat liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Goedemorgen peopletjes, 't is -3 in mijn woonplaats. Maar een b'haag'lijke 21 in huis. 'k ben wat vroeg, voor mijn doen. Nag'noeg niet g'slapen. En 'k moet de vuilnis nog buiten zetten. Eerst even een kop groene thee met honing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 denker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Goedemorgen, Denker blij te horen dat het je goed gaat. Jopie misschien een massage? Ya en nog wat mensen hier zijn daar erg goed in. JJ je moet volgens mij eerst Lion op je iMac installeren, 29€ voor 3 appeltjes. Als je zo 'n kleine afstandbediening hebt voor films en zo werkt die daarna nog alleen voor het volume en een muzieknummer verder zetten. Lion ondersteunt namelijk Frontrow niet. En nu thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Igor, thanks. Damn mijn kachel doet er maar lang over om het warm te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Hoi hoi beste mensen, ik grijp gauw een bkaje koffie, want moet als de weerlichtt de kou gaan trotseren in de haven. Na de staking van gisteren verwacht ik een bom van werk. Ga goed en ik kom asap terug hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 hier is de krant weer laat pfffffffff jullie al een beetje wakker? ga eerst met tommy aan de wandel nog iets leuks doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ja trainen, maar nu eerst ei eten. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Goedemorgen allemaal:) Tijd niet gezien hier denker wel mooi te lezen dat het zo goed met je gaat. Ga zo door man!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Lui, ik ga er vandoor. Snijdende wind toen ik hondje uitliet... Maak er wat van vandaag hoor. Heb trouwens niet alleen medelijden met de vogels, maar ook met alle andere dieren die nu buiten moeten zijn. Vind ik denk ik toch wel één van de naarste kanten van de winter. Hier in de buurt ergens een kat die 's morgens en 's avonds klagelijk staat te mauwen omdattie naar binnen wil... bah. Ik ben weg... Laterrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ben er ook weer vandoor. Hond uitlaten, gesprek met de psych om 09:30 en tussendoor de auto van de vrouw des huizes van binnen even uitzuigen en oppoetsen. Ze zit momenteel ziek thuis en ik ben nog en dag vrij dus heb er mooi de tijd voor, en we krijgen er nog prachtig weer bij ook, wat wil eens mens nog meer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Goedemorgen allemaal. @Denker Hartstikke fijn dat het zo goed gaat en volhouden hè!! DAGPACT: Aicha (gisteren weer vergeten me droog af te melden:angry:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Werkze Yvonne. Ben ook weer weg. Groetjes allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden