Spring naar bijdragen

maandag 6 februari


toine

Aanbevolen berichten

Originally posted by: bekkie
Ik heb het gezien Will, jeetje wat mooi dat pootje op je arm. Zit hier te snotteren als een klein kind kan er zo slecht tegen.
Call me when you need me. :heart:quote>



daarom ga ik nu niet kijken...ik snotter al alleen van de berichten hier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Nancy qua niet drinken gaat het goed hoor, ben alleen iemand die het niet kan loslaten als ik zie wat voor verdriet Will nu heeft heb haar laatste moment meegemaakt had ik misschien beter niet kunnen doen, maar ik was zo dol op dat beest, en zag ook de toewijding van Will.

Heb 5 jaar geleden zelf mijn kat moeten laten inslapen, heeft een nacht opgebaard gelegen bij mij thuis, heb haar zelf in de crematieoven gelegd en staat prominent in mijn huiskamer in een mooie pyramide vormige urn.

En tsssjjaaa de winterdip zal wel meespelen, maar ben gewoon een emotie mens als het om dieren gaat.

Tnxx voor het vragen Nancy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne avond Toine!

(ps. Rijst NIET meewokken, apart serveren....

Ennuhhh, vooral KORT wokken! Anders wordt het een prutje

en het moet juist knapperig blijven... dus ook die

spruiten KORT koken! Voordat je ze mee roerbakt...)

Ik ga ook naar de keuken.

Eet ze en fijne avond verder allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Spikie, ik zou willen dat ik je heel even een knuffie kon geven. Niet dat je daar zo mee geholpen bent, maar even wat warmte delen zou misschien toch fijn voor je zijn.

Ik kan wel zeggen dat het misschien minder wordt als je ouder bent maar daar schiet je nu niets mee op.

Ik hoop echt dat bij binnenkort het zonnetje gaat schijnen en je je weer een heel stuk beter gaat voelen. Ik gun het mensen altijd zo, als ze zich zo voelen als jij nu doet.

Ik ken van vroeger ook wel die grafstemmingen. Bij mij kwam dat heel vaak doordat ik toch te eenzaam was. Nu heb ik er bijna geen last meer van.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal sorry weinig gereageerd op jullie allemaal maar denk ook aan jullie hoor.:heart:

Will heel fijn dat je contact hebt gezocht met me, keep on going en ik vertrouw erop dat als je me nodig hebt je me gewoon belt. Huil maar geeft niks maakt je alleen maar een mooiere man.

XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Will,

Wat zal het stil zijn in huis. Je hebt het goed gedaan hoor, ook al voel je je nu triest. Bazma heeft een goede baas aan je gehad en jij had een goed vriendinnetje aan haar. Gelukkig stond je er vanmiddag niet alleen voor.

Een knuffel voor je.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...