Madelief Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Goedemorgen Frummels. Ik ben al sinds 3 uur wakker. En ik ben aan het strijken en wassen. Ik weet niet of ik morgen of maandag in de detox ga.. Dat hoor ik morgenvroeg. Dus ik ben druk bezig om het voor mijn partner zo goed mogelijk achter te laten. Ook voor mijn katjes, gelukkig gaat het dooien, ze hebben fris water nodig en genoeg eten. Heb nog niet teruggelezen, maar ik ben niet alleen, dat is een ding wat zeker is! Bekkie:heart: Ik mag gelukkig wel mn laptop meenemen. Het is geen gesticht ofzo. Ook mag ik bellen, niet de hele tijd, trouwens, ik ga het heel zwaar krijgen. Dus jullie weten dan dat ik er soms niet ben. Ook weet ik niet hoelang ik er zal moeten blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Goeie morgen Madelief, succes. Ikzelf ga het vandaag weer proberen om het een dag droog te houden. Gisteren is niet gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Esperanza, goedemorgen. Neem de eerste niet! Het gaat jou ook lukken, met of zonder hulp. Ik ben afscheid aan het nemen van mijn zogenaamde vriendje alcohol. In mijn hoofd is de knop al om. Nu nog de detox. Daarna hopelijk baclofen. Waarom ben jij trouwens zo vroeg wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik heb het weer eens gepresteerd mijn bed niet te halen vannacht. Op de bank in slaap gevallen dus. Als ik het zo tegen jou vertel besef ik hoe erg het eigenlijk wel is. Op de duur ga je het normaal vinden, op de bank in slaap vallen bedoel ik. En, dagelijks een paar flessen achterover gieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ja Es, ik weet het maar al te goed. Schakel hulp in, ik heb het gedaan via GGZ. En het is een verassing voor me hoe snel ik word geholpen. Dus, jij kan het ook. Bij mij is de knop om in mijn hoofd. Nu nog de detox in. En dan zal ik bijna dagelijks een coach hebben. Dan moet ik blazen o.a. maar ik hoop met medicatie er nooit maar dan ook nooit meer aan te beginnen. Geen druppel alcohol meer. Oke, ik zeg dit wat stellig, ik ben ook maar een mens, maar ik wil het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Dat is mijn droom ook. En, mijn motto is altijd geweest,- als je iets wilt, moet je er wel aan werken- !!!!!!!!!!!! Vreemd, dat ik er nooit bij stil heb gestaan dat dit ook voor mijn drankmisbruik geldt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Eind vorig jaar heb ik het gepresteerd om 6 weken droog te staan, in het kader van, er moeten een paar kilo's af (dieet dus). Wat waren wij hier allemaal gelukkig. Tot, kerstavond, dan was het weer foute boel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 We deden toen zelfs twee, soms drie weken met een bak bier. Dat was toen gewoon voor de visite. Nu sleep ik er een stuk of vier mee elke week.............. Mijn drank is voornamelijk wijn maar ja, als dat op is......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Es, ik ben ontzettend handig geworden in het halen en kopen van wijn. Daar ben ik niet trots op, nee! Maar ik ben een alleen drinker. Vandaag ga ik alle lege flessen wegdoen, mijn kasten zitten er vol mee. Vandaag moet alles weg. Ik ga afscheid nemen van het gebeuren. Als ik dat niet doe word ik geen 46 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 myrjam..een jaar...gefeliciteerd:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Goedendag. Myriam, doorzetter. Een jaar van het vergif af, zoals je hetzelf noemt. Het monstertje is dood. Goed dat je het geen nieuw leven in blaast. 1 jaar, gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Esperanza, Als je het toen kon, kan het nu ook hè. Een kleine tip. Begin nu al met veel water drinken. En ik bedoel echt veel. Ik dronk en liter of 5 a 6 per dag de eerste weken. En nog dorst en een gore smaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Klinkt goed Sofie. Pak hem beet die kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Goeie morgen Jaap, precies, dat denk ik ook, alleen, het lijkt nu niet zo gemakkelijk te gaan. Het zit in het koppeke zeker ? Ik ga het zeker weer proberen. Mijn theekist zit nog vol overheerlijke, verschillende soorten thee dus........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Myriam 1 jaar :light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Myriam 1 jaar RESPECT :light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hey AR ik heb jouw bloemen gecopieerd. was zo een mooie opzet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Jan je bent de laatste twee vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Madelief, succes met de voorbereidingen! Lijkt me goed om er zo bewust naar toe te leven. Myriam, van harte met je jaar. Wat een mijlpaal! :musicnote::ros:musicnote::De; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Madelief!! Zet hem op meid. ik hoop dat je snel kan beginnen! Esperanza, rustig aan meisje, probeer in ieder geval flink te minderen. Het is gif.... Joehoe Myriam, PROFICIAT!!!!!!!!!! Ik schtijf me in voor het dagpact! Ik ga lekker....fijn! Fijne dag allemaal en tot laterssss.... Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Goedemorgen luitjes, een nieuwe dag, nieuwe kansen dus... Madelief, goed van je dat je nu echte hulp hebt gezocht. Het zal inderdaad allemaal best heel zwaar zijn, zeker in het begin. Maar je gaat op weg naar een heel ander leven lijkt me, dat moet iets zijn om naar uit te kijken.. En gelukkkig hoef je die weg niet alleen te gaan... Myriam, van harte met jouw jaar, dikke pluim: En tsja... FLEUR... hoop dat ze zomaar opeens weer komt binnenfladderen die gekke kippebil:heart: Heb de cola al koud gezet voor haar. En nu ga ik eerst maar eens een grote pot koffie zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Myriam, top! Een jaar zonder alcohol. Geweldig. Ik heb niet teruggelezen dus mss heb je al geschreven over je jaar. Anders zou ik het fijn vinden van je te horen hoe je het gedaan hebt enzo. Vind ik altijd zo inspirerend om te lezen. Fleur, KOMEN NU, hoogste tijd. Fijne dag allen, ik mag zo gaan werken. Es kijken wat die baliekluivers wel en niet uitgevreten hebben...Doeiiiiiii SHAAAAAAA, van harte meid:D Ps kgeloof dat Cactus iets verandert heeft met de volgorde van de data. Weet niet mr precies wat???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Myriam. van harte!!! Ooit hoop ik ook zover te zijn! Ik wil ook graag een slinger..hihi Ben toch nog even in slaap gevallen, gelukkig. Zo mn badje in. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 moggie, madelief, succes, komt goed he! fijne dag allemaal toine neman heeft goed geslapen, dus we gaan knallen vandaag.. gaan jullie doen? ik trainen, trainen en trainen eten, eten en eten hihi maak er wat van he bla die bla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden