Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 februari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kransgenoten, schaatsend of niet,

deze bijkomende appendicitusgeopereerde gaat het goed.

En wel zo goed dat hij morgen de ijzers onder gaat binden.

De dood of de gladiolen!

Dat swarte iis vliegt me al twee weken aan, en ik maar bijkomen.....

Nou, niet meer, morn ken it nog!

Klein tochtje maar, hoor, tussen de 40 en de 80.

De hetnietmeerhoudende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi ouwe, dus voelt goed genoeg om een kleintje te doen ;) Pff wat je een klein stkkie noemt, zelfs met een hele rug zou ik dat een lang end hebben gevonden. Ik zou eerstme schaatsen eens moeten proberen te slijpen denk ik, die liggen al 20 jaar ongebruikt minimaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Mooi ouwe, dus voelt goed genoeg om een kleintje te doen ;) Pff wat je een klein stkkie noemt, zelfs met een hele rug zou ik dat een lang end hebben gevonden. Ik zou eerstme schaatsen eens moeten proberen te slijpen denk ik, die liggen al 20 jaar ongebruikt minimaal.quote>


't Zit zo in m'n kop, 't vliegt me al de hele week an!

Zal ook gerust wel 40 worden, ik zie 't.
Ga lekker naar Harlingen, stap daar op, en schaats Bolsward op en neer, dee 'k vroeger naar school als er ijs lag, dus leuk!
Heb ik zin in nog wat, doe ik nog 'n rondje.
De kroeg in Kimswerd op de terugweg is 't enige gevaar, stak daar froeguah op de terugweg altijd ff aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben niet meer naar de borrel gegaan, zag er zó tegenop dat het me beter leek om niet te gaan. Voor de belangrijke afspraak van vanmiddag was ik misselijk en duizelig, heb echt het gevoel dat ik overbelast ben. Dus maar even rustig aan. In plaats van mijn gevoelens weg te drinken moet ik ze nu onder ogen zien. Ok, ik ben overbelast, maar ik ga proberen om mezelf op een andere manier te leren ontspannen. Weet alleen niet wat... niks kan me echt ontspannen. Alleen drank brengt me in de gewilde staat... Vanavond maar lekker eten, vroeg slapen en even een film kijken ofzo. Ik wil even niks meer. Geen moéten meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer terug van dingen doen.

Het is dat het koud was, daarom mocht ik even binnenkomen bij het uitzendbureau. Normaal moet het echt op afspraak! Dat is toch echt anders dan 'vroeger', toen iedereen zo binnen liep, een gezelligheid en drukte van jewelste aan de diverse bureaus.

Maar goed ook dit uitzendbureau gaf me weinig kans. Er komen 240 reacties gemiddeld binnen op een vacature. Goed, ik heb mijn CV opgestuurd en hoor het dan wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe binnenvallen hier. Mijn vriend zijn operatie is vanmorgen gestart en onverhoopt gestopt. Operatie zou zes uur duren om alle kankerbesmette organen weg te snijden. Ik werd net gebeld en hoor dat hij nu inoperabel is, ondanks zijn voorafgaande chemo en uitgesproken verwachtingen. Ik ga zo naar hem toe maar weet niet wat te zeggen.......pffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yah Hadd, kan me voorstellen dat zo'n kroeg dan idd ook bij die route hoort, miss warme choco. Maar wel leuk idd om juist daar dan weer te rijden. Nou veel plezier dan en hopenlijk goei weer ervoor. zoals de Ieren altijd al zeggen over hun favorite vocht : "Black is Beautifull" en das zo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...