bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Draak Jane zit volop in de verhuizing kerel. Maar je schreef dat het niet zo lekker gaat met je. Wil je daar iets over kwijt? Is het je rug soms weer of voel je je geest. niet zo prettig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 eetse Toine en tot later Koh en hopenlijk een goeie meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ha Tante, nie bezorgd zijn hoor, gaat eigenlijk heel goei hoor, maar wilde vanalles doen, maar maag geeft weer eens problemen en daardoor nie lekker in me vel. Maar had Jane haar huis nu endelijk verkocht dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Kransgenoten, schaatsend of niet, deze bijkomende appendicitusgeopereerde gaat het goed. En wel zo goed dat hij morgen de ijzers onder gaat binden. De dood of de gladiolen! Dat swarte iis vliegt me al twee weken aan, en ik maar bijkomen..... Nou, niet meer, morn ken it nog! Klein tochtje maar, hoor, tussen de 40 en de 80. De hetnietmeerhoudende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 En alle lijsters het beste, natuurlijk, oud of nieuw, zo droog asje maar wilt. De tochookmeevoelende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Mooi ouwe, dus voelt goed genoeg om een kleintje te doen Pff wat je een klein stkkie noemt, zelfs met een hele rug zou ik dat een lang end hebben gevonden. Ik zou eerstme schaatsen eens moeten proberen te slijpen denk ik, die liggen al 20 jaar ongebruikt minimaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ja net gezien hoe je "echte" zoopie zou gemaakt moeten worden, ben er met1 nieuwsgierig na hoe dat dan weer smaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Dus zou als je hier in oosten van Drenthe langs skaatst een tent voor je neer kunnen zetten ( ook zwart ijs hiero tenslotte) voor de koek en zoopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Dag allemaal, Rustig hier op het forum, ik ben vandaag weggeweest en dacht, ik zal wel veel bij moeten lezen maar dat valt erg mee. Eigenlijk heb ik ook niet veel te melden, behalve dat de eerste dag zonder roken al aardig op weg is. Bah, vind er niks aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 ER, voor wat het waard is.........er hangen niets dan voordelen aan schattie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 O dat weet ik niet of ze haar huis verkocht heeft Drakie. Moet je haar maar zelf vragen. Em. op je wipneus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Originally posted by: DieselMooi ouwe, dus voelt goed genoeg om een kleintje te doen Pff wat je een klein stkkie noemt, zelfs met een hele rug zou ik dat een lang end hebben gevonden. Ik zou eerstme schaatsen eens moeten proberen te slijpen denk ik, die liggen al 20 jaar ongebruikt minimaal.quote> 't Zit zo in m'n kop, 't vliegt me al de hele week an!Zal ook gerust wel 40 worden, ik zie 't.Ga lekker naar Harlingen, stap daar op, en schaats Bolsward op en neer, dee 'k vroeger naar school als er ijs lag, dus leuk!Heb ik zin in nog wat, doe ik nog 'n rondje.De kroeg in Kimswerd op de terugweg is 't enige gevaar, stak daar froeguah op de terugweg altijd ff aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Is het je eerste dag dat je gestopt ben Emmaroos? Lijkt me zo moeilijk zal er ook aan moeten geloven maar blijf het maar uitstellen. Dus chapeau hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ben niet meer naar de borrel gegaan, zag er zó tegenop dat het me beter leek om niet te gaan. Voor de belangrijke afspraak van vanmiddag was ik misselijk en duizelig, heb echt het gevoel dat ik overbelast ben. Dus maar even rustig aan. In plaats van mijn gevoelens weg te drinken moet ik ze nu onder ogen zien. Ok, ik ben overbelast, maar ik ga proberen om mezelf op een andere manier te leren ontspannen. Weet alleen niet wat... niks kan me echt ontspannen. Alleen drank brengt me in de gewilde staat... Vanavond maar lekker eten, vroeg slapen en even een film kijken ofzo. Ik wil even niks meer. Geen moéten meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Will, dank je, is ook zo hoor. Bollie, jij wéét inderdaad dat ik echt een wipneusje heb, hahahaha, Bekkie, ja de eerste dag, wel heel vaak gestopt hoor maar wil nu heel echt van alle verslavingen af. Ben het beu. Met jou ook weer wat rustig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Dwab:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ja hoor gaat goed. Was gisteren ook rustig was alles alleen ff zat. Kan gebeuren he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Natuurlijk, dat heb je soms, is niks mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Zo weer terug van dingen doen. Het is dat het koud was, daarom mocht ik even binnenkomen bij het uitzendbureau. Normaal moet het echt op afspraak! Dat is toch echt anders dan 'vroeger', toen iedereen zo binnen liep, een gezelligheid en drukte van jewelste aan de diverse bureaus. Maar goed ook dit uitzendbureau gaf me weinig kans. Er komen 240 reacties gemiddeld binnen op een vacature. Goed, ik heb mijn CV opgestuurd en hoor het dan wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Beks Motor terug gestart. up and runnig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ik heb van de week toch een nieuwe bril gekocht hé? Sinds die tijd heb ik toch vermoeide en brandende ogen bah. Heb er gewoon last van. Morgen maar eens naar Hans terug hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Om je dóóóóód te ergeren Josje:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 ben een beetje nerveus... vanaaf komt ie weer.. sorry als ik ergens doorheen dender...ik ga nu even lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Effe binnenvallen hier. Mijn vriend zijn operatie is vanmorgen gestart en onverhoopt gestopt. Operatie zou zes uur duren om alle kankerbesmette organen weg te snijden. Ik werd net gebeld en hoor dat hij nu inoperabel is, ondanks zijn voorafgaande chemo en uitgesproken verwachtingen. Ik ga zo naar hem toe maar weet niet wat te zeggen.......pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Yah Hadd, kan me voorstellen dat zo'n kroeg dan idd ook bij die route hoort, miss warme choco. Maar wel leuk idd om juist daar dan weer te rijden. Nou veel plezier dan en hopenlijk goei weer ervoor. zoals de Ieren altijd al zeggen over hun favorite vocht : "Black is Beautifull" en das zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden