Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 februari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Dwab: de vorige AA meetings waren wel goed hoor, alleen deze niet. Ik begin de mensen al te leren kennen dus de stap is niet zo zwaar. Hoop dat de volgende weer goed is, ik ga er wel wat van zeggen volgende week...

Ik ga naar mijn werk!

Tot vanavond allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: will
Beks, zo gauw ik je mag bellen, laat me dan eens iets weten aub, heb het gevoel dat je erg pissig op me bent, wil er over praten, heel erg zelfs :heart:
:heart:quote>


Lieve Will,
als je dat idee hebt pak dan zelf de telefoon of stuur een sms
een waardig vriend wacht niet eerst op reactie van de ander

Sha :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Bambam een linkje om wat vooroordeeltjes over dit zogenaamde luie volk weg te nemen.

Lees vooral de laatste 2 zinnen van dat verhaal. Hier kan ik aan toe voegen dat de jeugdwerkloosheid

op bijna 50% staat, zelfmoordcijfers zijn verdubbeld, daklozen verdrievoudigd, minimumloon zal

dalen van 750 naar 600 bruto, uitkering, pensioen etc op 300 per maand staat en in veel gevallen

geen enkele uitkering. Voor dat minimumloon moet je 40 uur werken maar als je baas zegt dat je

45 uur moet werken voor dat loon dan doet iedereen dat want voor jou 10 anderen.

Gezondheidszorg nagenoeg niet meer bereikbaar is, ook niet met een ziekenfondsverzekering,

medicijnen en bloed of niet te krijgen of niet te betalen zijn. Dat basislevensonderhoud voor

groenten, brood, melk etc ongeveer anderhalf keer zo duur als in nl. Verwarmen van het huis

onbetaalbaar is geworden, olie en houtprijzen zijn omhooggeschoten. Huren van een huis is

wel goedkoper en ja de 300 dagen zon per jaar zijn gratis, de sinaasappels aan de boom ook B)

Verder vind ik het geen onderwerp voor hier, behalve dat ik nuchter meer kans heb om uit

deze situatie te komen dan als ik mezelf mee laat zuigen in verslavingsgedachten.

Ik moet er alleen wel eeeeeeeeeeeeerg hard voor werken.

Maar ja ook dat doe ik nuchter effectiever dan toen ik dronk. O zo ;):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

DAGPACT

Albert

SW

Gaby

Emmaroos

Billy-Bob

Will

Erik

Niet veel te melden, nog geen idee wat vandaag gaat brengen. Zo meteen in ieder geval de zorgzame ex zijn: ex heeft gisteren een heleboel ribben gekneusd tijdens schaatsen, zo direct even checken wat ik kan doen.

Tot later!

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dwab,

Goed van je dat je al gepland hebt hoe de dag van vandaag haalbaar voor je is. Dat is een goede methode om te voorkomen dat je in de fout gaat! Een paar dagen geleden ging het ook goed. Je kúnt het. Je hebt het bewezen!

Veel liefs en ik zal voor je duimen op de moeilijke momenten. Vertel je nog hoe het gegaan is?

Ga ervoor meis!

Lytse.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.......klopt, maar soms wil ik

struikelen, omdat ik

spuugziek word van die zak

op mijn rug..............

lukt mij wel om hem te dragen,

wordt er alleen saai en ellendig

van

met struikelen bedoel ik

gewoon lekker zuipen

en ja de een merkt niet eens

dat hij of zij een zware zak

meedraagt, terwijl de ander

er echt onder gebukt gaat.

gebrabbel van toine neman

ga maar vrede sluiten met

de kippen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Toine,

Ik heb net al een lekkere nordic walkwandeling gemaakt. Lekker in de zon en op de kou kan je je kleden!

Verder worden het hier huishoudelijke dingen. Nek niet goed en alweer een koortslip, dus mijn voorlezen gaat helaas niet door. Jammer.

Rustigjes aan soep trekken, garnalen pellen e.d.

Vanavond eet ik Indische sperziebonen met blokjes kipfilet.

Succes met trainen en overdrijf het niet. Die Raynaud van jou is waardeloos met dat koude weer hè. Ik kwam die aandoening toevallig tegen toen ik op zoek was naar iets anders.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja klopt, dat raynaud is niet leuk.

je leert met alles leven hoor, alleen

beperkt het mij in veel dingen.

komt goed.

hoe is het verder met je?

apart ,hier loopt ook iedereen met

een koortslip, terwijl ik een slecht

auto-immuum heb en dat nog nooit

in mijn leven heb gehad,

weer een voordeel....

nordic walken is natuurlijk heerlijk

met dit zonnetje!

tot schrijfs

toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een kort berichtje, en dan zo wandelen met de hond, boodschappen doen, en ach, laat ik weer eens een ander uitzendbureau opzoeken. Nog even en ik ken ze allemaal! Even het interieur bewonderen, leuke gesprekken voeren met de intercedentes en wie weet levert het ook nog wat op!

Allemaal een fijne, zonnige dag:present:

Mooi Jopie:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet eerst naam krijgen Joop en dan gaan die t. shirts wel lopen hoor. Dan heb je handen tekort.:)

Made. lukt het allemaal nog een beetje? Ben je iets aan het doen waardoor je je daar een beetje op kunt richten?

Ik ben vandaag niet gehaald, ze hadden het te druk, dus heb ik hier wat aan geotterd en ga nu wat zitten gamen. Lekker met m'n snuffert in het :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, het gaat niet echt goed met me.

Ik had al mijn hoop op vandaag gericht.

Ik ben vreselijk moe.

Moe van mezelf, moe van de alco, moe van de medicatie.

Morgen komt mijn dochter langs, daar kijk ik erg naar uit.

Mijn partner is nu een paar boodschapjes halen.

Ik duik zo weer mijn bed in.

Bekkie, gelukkig gaat het wat beter met je?

Fleur, fijn om je hier weer te zien!

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...