Soothe Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Heel goed mogelijk Hannah. Misschien gaan ze er in een andere plaats, anders mee om. Mijn begeleider zette me in z'n auto en bracht me er naar toe. Maar.. soms was er geen bed, dan moest ik in de wacht. Niet leuk als je loopt te stuiteren. Soms liep er ook weleens een verdoolde geest rond. Zit je lekker monopoly te spelen, stopt hij al het geld in z,n zak. Een kleurijk gezelschap met een gemeenschappelijk probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 even iets luchtigs... eten jullie vanavond? vanavond goede film op veronica enemy..... nog wat.. ga wat rommelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik heb ook wonderlijke mensen ontmoet maar ook veel gelachen hoor. Iemand die peuken uit de asbak rookte óf zijn mobiel in een koffiebeker deed omdat hij niet gebeld wilde worden. Triest maar ook nodig om de dag door te komen dit soort dingen. En het liefste was de man die elke dag een plantje voor mij kocht, de laaste was een aarbeienplantje, zóóó lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Juist nieuws gehad dat papa in ziekenhuis is opgenomen en het ziet er niet zo goed uit. Kan er nu ook niks aan veranderen, en neen, ik ga er niet op drinken. Ik ga er dadelijk naartoe en hoop het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Will, sterkte kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 ja ja Hannah, Albertina. Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ga ook wat rommelen. Dit schiet niet op. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 waar hangt lenie eigenlijk uit zou ze nog steeds met de nieuwe liefde in bed liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 ze zal niet naar ons talen Snoep;) bijna Valentijn he. Hier alles goed mis de aansluiting hier wel hoor lees wat hap snap maar voel me een beetje ontheemd. En dan hup weer verder met adreswijzingingen klusjes bloed geven morgen begrafenis van Jongste tante volkomen onverwacht gestorven. pluk de dag mensen!!! dag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goedemiddag, Alles rustig hier, heb net weer een soll. brief verzonden, wie weet he? Vraagje Bekkie of is dat prive? Dan antwoord je gewoon niet. Werk jij op de detox ofzo dat je daar contacten hebt en misschien iets kan regelen voor Madelief? Hmm, teleurstelling Madelief, maar als je als eerste op de wachtlijst staat, kan het toch onverwacht snel gaan. Sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 hey Pieps.... vandaag een toppie dag. 2 nieuwe stoelen gekregen van een buuf hier uit de flat ( ken dat mensie alleen maar van hallo en dag?) http://i20.photobucket.com/alb...0115-20120213-1402.jpg ik ben helemaal blij... ik ga zo even terug lezen en antwoorden...maar ga nu eerst een bloemetje halen voor m'n buuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: albertinaIk heb ook wonderlijke mensen ontmoetmaar ook veel gelachen hoor.Iemand die peuken uit de asbak rookteóf zijn mobiel in een koffiebeker deed omdathij niet gebeld wilde worden.Triest maar ook nodig om de dag door te komendit soort dingen.En het liefste was de man die elke dag een plantje voor mij kocht, de laaste was een aarbeienplantje, zóóó lief.quote> Datzelfde heb ik ook. Echt goede herinneringen aan die tijd. Natuurlijk was het soms erg moeilijk en helemáál niet leuk maar overwegend hebben we ook zo ontzettend gelachen met elkaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 sorry als ik ergens doorheen dender. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Mooie stoelen Lenie, staat leuk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: jane4mis de aansluiting hier wel hoorlees wat hap snapmaar voel me een beetje ontheemd.dag:heart:quote> Ik lees je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 ja he Emma...ben er super blij mee....nu echt even weg...tot zo ( blijf ingelogt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Jane, ik mis jou ook. Emma, ja en ik heb er ook twee vriendschappen aan overgehouden, het zijn net echte mensen daar in de crisis. Nee geintje, serieus, twee hele lieve mensen ik ben blij dat ze op mijn pad zijn gekomen. We zien elkaar niet vaak maar als we elkaar zien en spreken is de tijd tekort. En beide zijn geen drinkers hoeft ook niet, wel prettig is, ze hebben mij nooit veroordeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 wens iedereen een fijne middag en avond! tot morgen sterkte madelief adieu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Albertina, leuk is dat inderdaad he? En dat veroordelen is ook zo goed. Waarom zou je ook een ander mens veroordelen, je hebt toch allemaal hetzelfde probleem? Maar lotgenoten snappen het gewoon beter als mensen die geen verslaving hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goh, alle oudgedienden komen heel af en toe toch nog eens kijken hier. Zo waren Dar en Vie hier al en nu zie ik Houtje ingelogd. Dat is verrassend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Lenie, gaaf die stoelen! En nog wel 2! Kan je samen op 1 stoel met je lief zitten en als hij doorzakt de 2de nemen! Madelief.... wachten duurt zoooooooo lang! Hou vol meid! Will, hoop dat je straks opgelucht thuiskomt met beter nieuws. Emmaroos, eh ik wilde iets tegen je zeggen... even nadenken... o ja tandarts! Bah bah bah! Heel toevallig heb ik vandaag ook een afspraak gemaakt voor maandag.... brrrrr! Zaterdag is er een bekende van mij en van mijn stad overleden (nee ik bedoel niet whitney), heb zondag even met mijn maatje over de dood gemijmerd met veel koppen thee in het café. Heb de weekpact dus gehaald. Vandaag kreeg ik de verdere uitslag van mijn leveronderzoek. Al mijn vitaminen zijn in orde, mijn lever niet onherstelbaar, maar toch beschadigd (maar dat wist ik al.) Bij het niet drinken herstelt mijn lever zich volledig. Dus toen maar meteen doorgefietst naar de tandarts. Na drie weken niet drinken krijg ik al best veel energie, zin om er op uit te gaan zonder me te hoeven schamen om mijn waterige (drank)ogen, ik durf weer in de spiegel te kijken en naar mezelf te lachen! Het lijkt soms alsof jullie veel ergere dingen hebben meegemaakt dan ik en weet niet zo goed hoe ik moet reageren. Én soms denk ik wat een chatroom en dan reageer ik ook niet.... En soms baal ik dat ik een heel verhaal heb geschreven en niemand reageert... het is best lastig om als nieuweling je aan te passen aan jullie, maar tegelijkertijd moet ik toch van mezelf iedere dag even de draadjes doorspitten, ik put er kracht uit. Groetjes Sas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hoi allemaal! Hoi Sas, heel herkenbaar, je laatste alinea, maar blijven komen hoor! Madelief: veel sterkte! Denk veel aan je! Toine: wat ga je nou eten?? Lenie: spannende tijden! EmmaRoos: wat ga jij goed! Albertina, Jopie, Snoep, Jan1000, Josje,Houtje: ook goeiemiddag! En alle anderen die ik mss vergeten ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Sas, je hoeft ook niet overal op te reageren, dan is het een dagtaak. Ik meen mij te herinneren dat je laatst naar de AA was en dat wat tegenviel? Heb je inmiddels al een andere groep gevonden? Dat kan namelijk nogal verschillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ja, best moeilijk he, Sas. Soms reageren mensen niet maar lezen ze het wel hoor. Dan weet men er even niet op te reageren denk ik. het is hier soms ook net een chatroom, persoonlijk vind ik dat erg leuk want altijd serieus is ook niet leuk. Maar zodra iemand dan een hulpvraag heeft of iets wil delen, houden de geintjes echt op. En soms kun je onderaan je stukje ook even melden dat je graag reactie wilt. Mijn mening is dat nieuwelingen echt gehoord worden maar ik kan me je gevoel wel voorstellen. Dan typ je een verhaal en komt er geen reactie, ja, ik heb dat ook wel eens maar dan roep ik even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden