Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 februari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, ff niet op het forum geweest maar af en toe een beetje bijgelezen en gezien dat er weer nw mensen op zitten, dat is mooi! Fijn dat Fleur weer terug is en Wijfie en Chrissiie, Shahire en alle anderen waar ik contact mee heb gehad, hoop dat het goed gaat met iedereen! Als ik soms meelees vind ik het jammer dat er soms heftige discussies plaatsvinden tussen mensen. We zijn allemaal anders en iedereen moet zelf bepalen hoe of wat je je probleem oplost. Wat voor de een werkt, is voor de ander niet de weg. Maar ok, dat is maar mijn mening maar merk aan mezelf dat ik dan geen zin heb om actief te zijn. Misschien mag ik dit niet zeggen, juist omdat ik niet zo actief ben..... Toch helpen berichten me ook, ik pak eruit waar ik wat mee kan. Het forum is eigenlijk zoals het leven is, zoveel mensen op de wereld, zoveel verschillende meningen.

Met het drinken gaat het wel goed voor mijn doen. De dagen ertussen worden steeds minder, maar helaas af en toe een uitglijder. Krijg het wel steeds meer onder controle. Ik zit nog wel een internetbehandelijng te overwegen, maar gezien de uitgeklede zorgpolis houdt me dat wel een beetje tegen. Heb eigenlijk het geld niet, maar maak toch de overweging dat het wel helpend is en de moeite waard, dus dubben.

Wens iedereen veel sterkte en succes in de strijd tegen die geest in de fles die alleen maar ellende veroorzaakt!

Liefs van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JJ misschien spaar je de kosten voor die behandeling wel uit op de drank die je dan laat staan.

Bolletje, let op dat je er een neemt met aparte tankjes voor elke kleur, anders is bijvoorbeeld alleen het zwart op en moet je toch het hele inktding vervangen, en dat maakt het dan weer extra duur.

Ik ga zo naar het feestje, heb geen zin, W heeft ook geen zin dus moet alleen.

Maar moet me daar even laten zien, kom ik niet onderuit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@teveel, haha, 2 zielen... Afijn, dat heb ik me ook bedacht hoor en dat is ook waar. Maar als je elk dubbeltje moet omdraaien blijft het toch ruim 200 euro... Ga er dus nog even over denken, maar las wel dag het effectief is, dus het is op zich de moeite waard!

En lees net wat over printers, mijn inkt is ook oud en op, krijg rare resultaten uit de printer, maar zo'n patroon is ook weer een aderlating... Pffffff, wat kan je een problemen hebben he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja weet ik Hannah.

Teveel ik vul altijd zelf mijn inktpatronen. Heb nog een ltr. zwarte inkt liggen. Dan heb ik na zo'n 3-4x vullen de printer er uit, als ie kapot zou gaan.

Maar ik kreeg net een tip dat ze bij het Kruidv. een aanbieding hadden dus maar eens ff kijken. Bedankt in ieder geval. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suikertje,

Bedankt dat je dat vraagt :)

Weekend verloopt tot nu toe saai, kan de draai niet helemaal vinden. Wel de routine dingen gedaan: schoonmaken, boodschappen, paar keer lopen met de hond, koken, eten. Maar ja, in de loop van de dag slaat dat eenzame gevoel wel toe. Nu maar aan de koffie en zo meteen maar beetje tv kijken en op tijd naar bed. Ik heb gelukkig om het weekend de kinderen en ook een aantal vaste dagen door de week, maar vandaag is begin van 5 dagen zonder, dat is best lang.

Lees aan jouw bericht dat jouw weekends ongeveer hetzelfde zijn?

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Erik, mijn weekenden zijn tot nu toe ook niet flitsend. Paar boodschappen doen en wat opruimen. Vind vooral de zondag lang duren.

n heb de kinderen nog steeds niet,m maar daafvoor ga ik komende dinsdag naar de rechter.

Dan zal het echt nog wel een tijd duren voor ik ze een heel weekend heb hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff hier pjoetern nie mogelijk tlkns internet eruit, eet nie eens of dit aankomt, dus Made als je dit leest moet je ook helaas ff wachten op antwoord. Nou hier weer keukenruit ingegaan vanmiddag pff heb gloof ik bijna voor elk raam wel platen liggen nu ;) ach zo wordt alles eens vervangen. Maandag maar nieuwe halen, voorlopig ziet het eruit alsof er luiken voorzitten :) Nou Fijne avond allemaal enhou je haaksduss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Igor,

Alleen en eenzaam op het forum? Ik heb nog helemaal niets bijgelezen, maar wilde eerst jou begroeten. Hoe gaat het met je?

Vanmiddag bij mijn schoonmoeder in het verzorgingshuis op bezoek geweest en aansluitend op verjaardagsbezoek bij de pleegkleinkinderen. Hun Thaise moeder was jarig geweest en door het slechte weer was de viering met de echte opa en oma (vrienden van ons) uitgesteld. Vandaag dus ingehaald.

Ik ben zo ongeveer kapot van die kleine boender van 3. Het is een heel lief, zeer levenslustig jochie. Wij komen altijd een paar uur later, want anders krijg ik alle aandacht en dat is sneu voor de anderen!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...