Yvonne Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Dank je Diesel Maar jouw koffie mag er ook zijn hoor. Jaap, strak plan, ff de cijfertjes op een rijtje zetten, want het lijkt me geen goedkoop klusje zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Met flessen is het altijd zo van wat stop je erin of wat haal je eruit. Er zijn heel wat hulpkreten, maar ook kontakten uit berichten per fles gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Goedemorgen lieve frummels, eerst even met een kop koffie lezen wat er zoal is geschreven vandaag. Al best veel zie ik . Tot zo!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Goeiemorgen Aicha... ja we zijn aardig druk na een langzame start Ik ga me zo langzamerhand maar eens opknappen. Kom zo nog wel even een extra bakje halen hier. Vandaag is het als ik het goed heb begrepen de laatste dag van de ban van Travel... nog even volhouden dus meid:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Originally posted by: YvonneHIhihi... zie het helemaal voor me die twee dikke kippebillen al ruziend onder de nog niet betegelde douche...quote> die twee dikbillen...zijn alle twee van fleur hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 LOL, ja dat zou ik ook zeggen Snoep,maar het is door de stoom toch niet met zekerheid vast te stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Wat ruikt die koffie toch elke keer weer lekker, en dan al die fris gedouchte mensen... Ik wens iedereen een hele fijne en droge dag toe, en geniet allemaal van de beginnende lente! Dagpact. Albert Remmo Lytse. Billy-Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Originally posted by: DieselLOL, ja dat zou ik ook zeggen Snoep,maar het is door de stoom toch niet met zekerheid vast te stellen quote> ik wil wel even een foto plaatsen van mijn billen hoorhttp://youtu.be/-cAk4SvrzWA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Yvonne wat heb je dat weer mooi verwoord naar Sofie. En ik vind het ochtend gebeuren hier het leukste moment van de dag. Kan ik lekker vrolijk de dag beginnen! Nou moet ik ook gaan douchen want met mijn griepje heb ik vannacht aardig liggen zweten. Ben benieuwd wat ik daar aantref?????? Lieve hemel beware mij:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Ik ga mij eens even terugtrekken. Eens in de cijfers duiken. Een prettige voortzetting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Nou Snoep zulke billen wil ik ook wel. Kan ik ze niet een keer lenen van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Die mogen er wezen Snoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Nu ben ik helemaal van mijn apropos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Verdorie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Maar Aicha was je nou gister of vandaag jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Originally posted by: AichaNou Snoep zulke billen wil ik ook wel. Kan ik ze niet een keer lenen van je?quote> nee aicha..wat van mijn is...blijf van mijnjapie...alleen kijken hezo weg nu...naar school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Goedemorgen wat een gezelligheid hier. Ik neem nog een kop koffie en dan lekker douchen. Las dat ik Dinah had gemist gisteren. Leuk Dinah een pup! En dat je ook nog weet van mijn hond, doet me goed:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Ja maar snoep nou ken je niet weggaan zo hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 want dadelijk zegt Fleur ook dat dat haar billen zijn en ik heb nix gezien dat was Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Goedemorgen Frummels! Even inloggen voor ik word opgehaald. Dag 3 gaat in. Het is nog steeds moeilijk, en dat zal nog wel een tijdje zo blijven denk ik. Heb nu wel mn ontbijt op en ga nog snel een bakkie zetten. Tot later!! Dag dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Goede morgen allemaal! Ik ga snel ......paar uurtjes werken. Dag.....Tine Oh ja, ik schrijf me in voor het dagpact.....ruikt altijd al een beetje naar het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 LOL Tine, das lekker positief dat het inschrijvn voor het dagpact je al aan het weekend doet denken. Zou mezelf dan zeker vanaf maandag met1 inschrijven Hierbij dan Dagpact. Albert Remmo Lytse. Billy-Bob Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Goeiemorgen allemaal, Vanaf vandaag begin ik met niet drinken, een tijdje geleden heb ik me al aangemeld en heb ik het even volgehouden, maar dat is fout gegaan. Nu overnieuw de schouders eronder en weer beginnen met alcohol de baas. Jessy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Welkom terug dan Jessy. Jammer dat het fout gelopen is de afgelopen tijd. Je schrijft dat je een dochter hebt van 16... Moet moeilijk voor haar zijn om jou zo te zien worstelen hoor. Je hebt de restanten in de gootsteen gemikt, das een goed begin. Misschien handig om voor een paar dagen tegelijk de boodschappen te doen zodat je niet elke dag in verleiding komt in de supermarkt? Nou, het begin is er weer. Wedden dat het je nu gaat lukken?? Luitjes, ik heb even een verse pot koffie gezet. Drink nog even snel zelf een bakje en dan snel naar mijn werk. Maak er een mooie dag van hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Hoihoi, Vandaag weer lekker allemaal dingen doen die tegen m'n gevoel ingaan. Dat begon al met opstaan. De zwaartekracht zei: blijf maar lekker horizontaal, toch opgestaan. Nu bezig met het schrijven aan Stap 1 uit het werkboek The Step Working Guides (NA-Anonieme Verslaafden). Geen zin in, want confronterend. Maar toch maar doen en naar mijn sponsor doormailen. Vanmiddag een kastje in elkaar zetten voor m'n ouwe moedertje. Geen zin in, maar toch maar doen. Etc. Door me zo elke keer over mijn weerstand heen te zetten kan ik aan het eind van de dag in elk geval zeggen dat het weer een goed bestede dag was en dus een fijne dag. Want door in de eerste plaats al tegen de zwaartekracht in te gaan en daarna dingen te doen waarvan ik in het begin denk dat ik ze niet voor mezelf doe maar voor een ander "moet" doen realiseer ik me weer dat ik deelneem aan het leven. En door me dat te realiseren valt het "moeten" weg, wordt het meer "mogen". Onbaatzuchtigheid klinkt zo mooi en weldoenerig, beetje niet van de wereld.. maar de mooiste dagen zijn die waarop ik me aan het eind van de dag realiseer dat ik dingen gedaan heb waar ik een ander blij mee gemaakt heb zonder dat ik er iets voor terugverlangde. Even over dat veelgenoemde kefir"plantje"... is eigenlijk not done op dit forum. Kefir zorgt voor een gistingsproces in melk en de melkdrank die dan ontstaat is licht alcoholisch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden