Spring naar bijdragen

Woensdag 22-02-12 gehaktdag!

danmaarwater

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Aicha... ja we zijn aardig druk na een langzame start :)

Ik ga me zo langzamerhand maar eens opknappen.

Kom zo nog wel even een extra bakje halen hier.

Vandaag is het als ik het goed heb begrepen de laatste dag van de ban van Travel... nog even volhouden dus meid:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne wat heb je dat weer mooi verwoord naar Sofie.

En ik vind het ochtend gebeuren hier het leukste moment van de dag.

Kan ik lekker vrolijk de dag beginnen!

Nou moet ik ook gaan douchen want met mijn griepje heb ik vannacht aardig liggen

zweten. Ben benieuwd wat ik daar aantref??????

Lieve hemel beware mij:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug dan Jessy.

Jammer dat het fout gelopen is de afgelopen tijd.

Je schrijft dat je een dochter hebt van 16...

Moet moeilijk voor haar zijn om jou zo te zien worstelen hoor.

Je hebt de restanten in de gootsteen gemikt, das een goed begin.

Misschien handig om voor een paar dagen tegelijk de boodschappen te doen zodat je niet elke dag in verleiding komt in de supermarkt?

Nou, het begin is er weer.

Wedden dat het je nu gaat lukken??

Luitjes, ik heb even een verse pot koffie gezet.

Drink nog even snel zelf een bakje en dan snel naar mijn werk.

Maak er een mooie dag van hoor :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi,

Vandaag weer lekker allemaal dingen doen die tegen m'n gevoel ingaan. Dat begon al met opstaan. De zwaartekracht zei: blijf maar lekker horizontaal, toch opgestaan. Nu bezig met het schrijven aan Stap 1 uit het werkboek The Step Working Guides (NA-Anonieme Verslaafden). Geen zin in, want confronterend. Maar toch maar doen en naar mijn sponsor doormailen. Vanmiddag een kastje in elkaar zetten voor m'n ouwe moedertje. Geen zin in, maar toch maar doen. Etc.

Door me zo elke keer over mijn weerstand heen te zetten kan ik aan het eind van de dag in elk geval zeggen dat het weer een goed bestede dag was en dus een fijne dag. Want door in de eerste plaats al tegen de zwaartekracht in te gaan en daarna dingen te doen waarvan ik in het begin denk dat ik ze niet voor mezelf doe maar voor een ander "moet" doen realiseer ik me weer dat ik deelneem aan het leven. En door me dat te realiseren valt het "moeten" weg, wordt het meer "mogen".

Onbaatzuchtigheid klinkt zo mooi en weldoenerig, beetje niet van de wereld.. maar de mooiste dagen zijn die waarop ik me aan het eind van de dag realiseer dat ik dingen gedaan heb waar ik een ander blij mee gemaakt heb zonder dat ik er iets voor terugverlangde.

Even over dat veelgenoemde kefir"plantje"... is eigenlijk not done op dit forum. Kefir zorgt voor een gistingsproces in melk en de melkdrank die dan ontstaat is licht alcoholisch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...