Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 eigen schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Dan eet ik wel een boterham Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Akie toch... dat komt er nou van. Nou ja, je hebt de cake van Diesel in ieder geval eer aan gedaan. Luitjes, ik ga me eens opknappen en aan de slag, tis dan wel die extra dag vandaag, maar helaas geen vrije dag. Maak er wat moois van he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 En een glas gemeentepils Wat wil een mens nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Kunnen jullie heeeeel erug alsjeblieft voor mij een stukje cake bewaren. Ik krijg het nu niet weg maar tussen de middag, heel graag. Hoef ik ook niet bij de d.a. eten te bestellen waar we voor moeten betalen als vrijwilligers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: akelei cake is op ! quote> @#$^&*%%&** Nou vraag ik eens een keer een stukkie, IS IE OP Grote vreetzak Akkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Doei Yvonne, Bol, ik bak wel een nieuwe. Een veel lekkerdere. Met banaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goedemorgen! Emma, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Geweldig! Wat zal je lekker geslapen hebben, zeker na ook nog zo'n wellness dag. Grappig dat we een beetje gelijk op gaan met dingen. Dank jullie voor de felicitaties. Ik kan het nog steeds niet echt geloven. Ben ook wel een beetje achterdochtig nog, want ik heb nog niets getekend. Alleen via de telefoon gehoord dat ik aangenomen ben, en dat er alleen nog een contract tussen partijen getekend moet worden, dat is het kleine voorbehoud. De cake is op:( Denk dat ik dan maar een appeltaart ga bakken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ach Akelei, Ik voel me nog fit, en jij wordt misschien ook nog wel misselijk en krijgt er schijtkak van, wie weet? Voel je niet schuldig, ik ben je dankbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 mogge, gaan knallen vandaag.... lekker druk zijn met dingen die er toe doen, in mijn ogen zeg maar lekker geslapen? fijne dag doe wat goed voelt he ouwe * hi toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Madelief, hoe gaat het? Ben je al met de baclofen begonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: akeleiMoi? Euh ja, Bolletje, als en echt hoor als ik geweten had dat je zou komen had ik de loper uitgelegd owh nee, ik bedoel, als ik gewten had dat je ook een stukje...geld voor jullie allemaal hoor, maar wat kan ik zeggen, het was errug lekker en het is op quote> Oké het is je vergeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ha Josje, goedemorgen! Morgen ga ik daarmee beginnen waarschijnlijk. Dan heb ik om 10.30 een afspraak bij de verslavingsarts en krijg ik het recept. Op het draadje bij thema's ga ik dan schrijven hoe het gaat. Fijn dat je een baan hebt he? Zover ben ik (nog) niet. Maar het komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Nou spannend, ik ben benieuwd, ga het volgen op het draadje. En dat werk gaat ook vast komen, ik moest ook eerst met alcohol stoppen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hé verdorrie ik kan niet gehaald worden. We hebben het te druk. Jammer want ik ben zo druk bezig met de open dag. Nou ja, vrijdag dan maar weer. Blijf ik jullie vandaag vervelen, ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Josje, het zou toch allemaal wel goed komen met dat contract? Ga ik maar van uit. Ik ga es even lekker douchen. Nu het wat rustiger is. Een half uurtje, moet kunnen. Een prettige voortzetting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Daar ga ik wel vanuit Jaap. Maar helemaal 100% blij kan ik nog niet zijn, totdat ik dat zeker weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goedemorgen deze morgen. Akelei, schrokop! Maar Bol, dan heb je alle tijd vandaag om zelf een chocoladecake te bakken of te kopen:D Hier straks gebak dus ik word toch wel verwend vandaag. Emma:present: Wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd:present: Wat zul jij een leuke dag gehad hebben gisteren! Vandaag nog lekker nagenieten lijkt me. Zo zie je maar, als je een positieve wending geeft aan het leven wat je leidde gebeuren er toch mooie dingen die je niet zou verwachten. In dit geval veel minder of stoppen met drinken, juist omdat dat bij ons het negatieve verergerde. Ik denk dat dat te maken heeft met verandering van het aura, uitstraling en houding. Ook al is het niet allemaal gemakkelijk, levenslust uitstralen zonder dat je het weet. De antennes van de mensen om je heen vangen meer op dan je denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Het heeft ook te maken met sterker zijn, meer dingen aandurven. Niet geteisterd door schuld en schaamte en angst of het zichtbaar is. Meer zelfverzekerdheid uitstralen (dat is wat anders dan het zijn natuurlijk). En ook met willen! Willen dat dingen in het leven veranderen, op een positieve manier. Na jarenlang daar wel over denken maar toch in de cirkel te blijven ronddraaien die eerste stap zetten. Stoppen met datgene wat eigenlijk het leven verziekt. En de enige die de knopen door moet hakken ben jezelf. Hoe moeilijk dat soms ook is. Nu genoeg zware mijmerijen. Het is nog een beetje vroeg. Aan het werk nu, *geef mezelf een schop onder mijn derrière" Allemaal een fijne extra dag vandaag en sterkte voor wie dat nodig hebben. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hoi Snoeppie, en Hoi allen. Snoepje, ik hoop dat je gisteren niet aan de échte wijn bent geweest. Je bent wel gevaarlijk bezig. Waarom moet je na een jaar droogstaan, imitatie wijn drinken? Ik noem dit: de goden verzoeken. Je dronk voor de roes, toch. Met dit koortdansen kunnen allen bellen gaan rinkelen. Bovendien (dat vind ik) is het vuiligheid! Snoepje, zet voortaan een lekkere kop thee, dit heb je niet nodig. Snoepje, als je niet echt los komt, blijf je heel je leven een stoppert met een droge keel. Je moet het 100% willen. Een tijd terug las ik: Als het niet voor m'n kind was, had ik weer gedronken. Een verkeerde insteek is dat. Ik zou de voor en nadelen weer eens goed in kaart brengen. Je bewandelt een pad met risico's. Waarom over het randje van de klif lopen, als er ook een breed pad is? Je wacht op de leuke dingen. Dat doe ik ook af en toe. Het leven is niet altijd leuk. Je wilt lachen en lol hebben. Misschien ben je nu gewoon een Snoepje naturel. Drank maakt losser, dat staat vast. Maar toch valt een Snoepje naturel te verkiezen, boven een Snoepje uit de fles. En je zou ook iets leuks kunnen doen af en toe. Muziek, toneel, cabaret of de bios. Niet teneer zitten en denken hoe slecht je bedeeld bent. Het oude leven is voorbij, nu het nieuwe wat invulling geven. Groet van de ook niet iedere dag feestende maar droge Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Bovendien krijg je zonder drank veel meer zin in en energie voor dingen die je echt leuk vindt om te doen. Soothe noemt het al, naar de film, theater, musea. In veel steden is er een kortingspas waarmee je gratis of voor weinig, van alles kan doen. (Ik noem de Rotterdampas, maar in andere steden zijn er ook van die passen. Zo kan ik het hele jaar door gratis naar musea en met veel korting naar films.) Meer pret zonder drank. En nee, het is heus niet allemaal leuker. En toch en toch en toch kies ik na ruim drie jaar drankloos, zonder meer voor zonder. Is het gek dat je na zoveel jaar afhankelijkheid van dat middel, de tijd moet nemen om voor jezelf een nieuwe vorm van leven te vinden? Hier is in de loop van de jaren ERG veel veranderd. En, even heel praktisch gesteld, en iedereen weet het: zonder dure of minder dure flessen jajem hou je geld over. Verder in het bijzonder: Emma van harte met je nieuwe baan. En anderen ook met hun behaalde reslultaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Pardon, geen res*taten maar resultaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Nog even snel voor de de douche. Hoi Vie. Yep A'dam heeft ook een stadspas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Morgen allen:rose: Mooie posting Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ook groet aan een heel schone Soothe. By the way, als ik nog gedronken had, had ik a: niet eens interesse gehad om mijn huis op te knappen b: het geld er niet voor gehad Het Grote Verbouwen is nu voorbij (wat een rotzooi en chaos) en nu de nuances. Mijn huis weerspiegelt waarschijnlijk de mate van zin in het leven die ik zonder verdoving weer kreeg. Eerst het grote opruimen, innerlijk en van buiten, en nu aandacht voor de fijne kneepjes. Dat wens ik jullie ook toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden