Diesel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Moggeuh frummelzzzz, koffie is klaar, hoop dat jullie lekker geslapen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedemorgen Diesel en voor wie straks komt, Jij ook lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedemorgen. Lekker geslapen heren? Voor de laatkomers, een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 goede morgen frummels. lekker bakkie koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedemorgen Diesel, Harry en Tina! Heb mn 2e bakkie al op. Niet goed geslapen helaas, jullie wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Oh Igor, jij ook een goedemorgen natuurlijk! We schreven tegelijk. Lekker aan een bakkie? En voor alle andere laterkomers ook een goedemorgen, zo dan ben ik niemand vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Verslapen.... dus mag ik gelijk door om de hond uit te laten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedemorgen trouwens Diesel, Harry, Igor en Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Von, dus jij hebt wel een lekker nachtje geslapen begrijp ik? Fijn! Ik haal het vandaag wel ergens in, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 ik zat me al af te vragen of je nog wel werkt yvonne, omdat je deze week steeds zo laat bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Zie dat ik Tina helemaal over het hoofd heb gezien, sorry .... Wel lekker geslapen Madelief, maar veeeeel te kort, gisteravond feessie gehad en na pas na twaalf uur in bed.. vandaar. En ja hoor Igor, werk me uit mijn naad... maar veel late diensten, helaas vandaag een vroege dienst, hihi... Maar het goede nieuws is dat de lente nu ECHT komt, liep net met hondje buiten, potdicht van de mist, nog schemerig en de lucht was vol, boordevol van vogelgeluiden, zoooo heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Borrie hoeistie?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Zo, boterhammetjes ook gesmeerd... ik ga er vandoor.. Pfff, moet ik niet teveel doen dat verslapen. Vind het heerlijk om 's morgens lekker even op mijn dooie gemakkie mail en zo te kunnen lezen... bakkie erbij, nog een bakkie en alles lekker rustig. Dit haasten is niets voor mij. Voordeel is wel dat ik, als ik me dan verslaap toch nog met gemak op tijd kan komen... Mensen maak er een mooie dag van. Ik ben weggggggg. :rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Op de valreep.... AR ook een goede morgen hoor.. En nu echt weggggg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Geeeeeeuw, Verwarming aan laten staan in de slaapkamer, helemaal duf nu. Beetje afkoelen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 ik ben d'r ook vandoor, fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 OK, goedemorgen, het gaat alweer. Wat stom zeg van mij. Ik slaap altijd liefst in een beetje frisse ruimte. Was er gister bezig geweest en had de radiator een tikje open gezet. Nou merk je dat 's avonds vaak niet meer. Maar 's ochtends wel als de ketel aanspringt. Bah. Ik ga er zo vandoor. Mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 moggie poehie, nog flink koud hoor. wilde auto gaan schoonmaken, maar dat moet nog maar even wachten vandaag verder met schilderen hoe is het met jullie? nog iets leuks in de planning? even koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goeie morgen mensen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Jaap, Bij de Idla hebben ze nu thermostaatkranen met een digitaal tijdklokje. Kan je instellen hoe laat de verwarming bij en af moet. Zet je er zo op, je hoeft niet de kraan zelf er uit te halen. Alleen de knop vervangen. Kost 15 €, heb er gister een gekocht voor de slaapkamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ben werken kanjers, tot vanavond en houd het net zo droog als ik vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedenmorgen:rose: Ik sluit me aan bij het dagpact: DAGPACT Albert Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Helemaal Belg...van kop tot teen moi. Er zitten hier ook een paar halven. Niwi, BB....Belange zo charmant ni natuurlijk. Fleurtje, Fleurtje, Fleurtje toch. Sorry. De meest charmante Belgische is toch mijn Vlaamsche Leeuwin. Maar jij bent zeker nummer twee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedemorgen! Vandaag eens even een kruiwagen kopen, de laatste is volledig doorgeroest omdat ik hem te vaak met tuinafval buiten heb laten staan:$ Niet zo slim. Ook vandaag even bellen over de stand van zaken wat betreft mijn baan. Word er nu wel wat onrustig van. En dan vanmiddag lekker naar de stad met een vriendin. Wordt vast een leuk dagje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden