Kohtje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ja May, de (harde) praktijk, de realiteit, is vaak toch de beste leermeester. Ze zeggen toch niet voor niks dat je door schade en schande wijs wordt? En dat je van je eigen fouten het meeste leert.. Dus eigenwijs in de zin van wijs worden van je eigen ... Mits je natuurlijk open staat om écht te leren en eventueel dingen anders te gaan doen, en niet eigenwijs bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: borretjeMaak het nu niet moeilijker dan het is..Komaan..je bent hier voor je drinken, neem ik aan.Anders was je niet op adb, toch?Ieder begin vrààgt aandacht, zelfdicipline en verandering van levensstijl.Geef het tijd...En ja verveling ook, af en toe..Saai zelfs..Zo saai..totdat je de rust en vertrouwen in jezelf gecreëert hebt..om jezelf te ontwikkelen waar je eens, ergens, stil bent blijven staan te ontplooien.quote> Mooi gezegd, Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: borretjeMaak het nu niet moeilijker dan het is..Komaan..je bent hier voor je drinken, neem ik aan.Anders was je niet op adb, toch?Ieder begin vrààgt aandacht, zelfdicipline en verandering van levensstijl.Geef het tijd...En ja verveling ook, af en toe..Saai zelfs..Zo saai..totdat je de rust en vertrouwen in jezelf gecreëert hebt..om jezelf te ontwikkelen waar je eens, ergens, stil bent blijven staan te ontplooien.quote> heel mooi gezegd bor!!! sluit me volledig hierbij aan, en hoop snel de rust en vertrouwen in mezelf tevinden, te creeren!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Hoi, Partime droogstaan. Ook een optie. Als ik dat had geweten. De Parttimer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Helaas bestaat er niet zoiets als een beetje droogstaan, voor de getrainde alcoholist. In de meeste gevallen is het gedoemd te mislukken. Maar volg uw pad. De praktijk zal het leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Borretje, schreef ons aller Anna niet een keer dit, Je kan niemand bewegen het drinken TE STAKEN. Evenmin kan niemand je er toe bewegen OM te drinken. Zoiets was het geloof ik. We kunnen tips en adviezen geven. Maar het is aan de persoon zelf er wat mee te doen. Ik was ook behoorlijk hardleers. Ga zo voort Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Lien welkom en GG ook welkom. Ga er voor, er is winst te behalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Jaap, gefeliciteerd kerel. Stilletjes aan schoof je richting het volle jaar. Dat heb je mooi gedaan Jaap. Mijn complimenten en ik wens je al het goede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Jaap, gefeliciteerd met een jaar nuchterheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties. Het was een goed jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 *Het was een goed jaar.* Dat zeggen ze van een dure Bourgogne ook. Maar mooi te vernemen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Staat me niets bij over een handenstukje. Dus hier niets te reproduceren. Hond uit en kokkerellen. groet en doe goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 ff lastig momentje sta te koken, heb net alle restjes wijn weggegooid, en de kast met drank leeghaald, en nu had ik ff zoiets van hmmm lekker wijntje en dan het besef onee, ik drink niet meer!!! dus we nemen nog een glaasje water!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Goedemiddag, Ben der weer hoor. Weer een heerliujke werkdag gehad. Ik was gisteren zo kapot, kon niet meer op het forum schrijven, ik lag om half 10 op bed en sliep de hele nacht als een os. Tot kwart over 5 want toen moest ik er weer uit, heerlijk gewoon. Jaap, gefeliciteerd!!!!!!!! Lien en May, welkom. Jeetje, Bekkie, wat een verhaal zeg, erg hoor. Sterkte met je moeder. Ben trouwens blij dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 6 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Bedankt allemaal voor het medeleven. Mijn moeder is inderdaad nu een poosje bij mij, en gaat dan weer een tijdje naar één van mijn broers. We gaan driftig op zoek naar een eigen huisje bij mij in de buurt. Naar omstandigheden gaat het dus redelijk met haar, veel verdriet maar dat is logisch. @Bolletje of ik hem flink op zijn hoofd heb getimmerd, ik heb een gekneusde hand dus dan weet je het antwoord Ben er niet trots op maar dit moest even en zeker na zo'n lange tijd, vroeger ben ik ook zijn slachtoffer geweest en nu was de maat helemaal vol. Sterkte voor degenen die het nodig hebben. Liefs, Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 @bekkie wat kun jij trots op jezelf zijn!!!! heel stoer!!! krijg er kippenvel van ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 @jaap, wat ontzettend knap van je!!! datmoet toch kicken zijn om een jaar lang nuchter te zijn!! Ik hoop dit over een jaar ook te kunnen zeggen!!!' Je bent een kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 middag Pieps... ben een beetje sjaggo... ga eerst maar even terug lezen. zag wel al Jaap.... gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Goedemiddag! Krijg net een berichtje via linked in van een werving en selectiebureau of ik even contact op wil nemen voor een functie die ze geschikt achten voor mij. Linked in werkt dus! Ben er een beetje beduusd van. Het is natuurlijk niet verkeerd om op meerdere paarden te wedden. Even laten bezinken maar. Fijn voor je Emma, weer zo'n leuke werkdag. Wat zal het voor je moeder een opluchting zijn om nu in veiligheid te wonen Bekkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 oh en een warm welkom voor de nieuwe Pieps... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Bekkie.... heel veel sterkte...sjee joh wat een gedoe..bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 zo heerlijk... weer getraind en ja weer salade lijk wel een konijn kan net zo goed naast die kippen gaan liggen.... eten jullie? en nu geen verhalen over sappig vlees en een heerlijk gekruid ditje of datje he hi oohoh lol even speelgoed pakken en dan badderen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 pfffffff...moe van het zitten in het zwembad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Spaghetti ,Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: snoepjepfffffff...moe van het zitten in het zwembadquote> je moet ook zwemmen daaro... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden