bolletje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Goeie morgen Sofie. Je wordt alleen maar sterker tegen die zucht als je het op de manier aan pakt zoals jij doet. Knap hoor. Akkie daarom zweer ik bij dieren, zeker omdat ik geen kinderen heb. Dieren zijn zo ontzettend belangrijk voor mij. Ik kan blijven genieten van de capriolen die ze uit halen en heel vaak kom ik er op die manier uit als ik me wat minder voel. Ik concentreer me toch op de leuke dingen die er zeker ook zijn. Goeie morgen Janneman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Goodmorning Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Nog een paar weken hé Janneman dan zit voor jou het eerste jaar er ook op. Dan gaan we die dag een mooi feestje bouwen hé? Met heeeeel veel slingers en kadootjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gayes Gaar Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Goedemorgen allemaal ! Wow, wat knap als je kan zeggen dat je al een jaar gestopt bent zeg..... Hulde, hulde ! Ik doe maar gelijk even mee aan de versieringen, al is het me ene raadsel waar jullie die slinger vandaan halen... kan je die ergens kopen soms? Voor Jaap...... Gefeliciteerd: :::::: :-)-):flower: Ik kom op mijn 3e (hopelijk) alcoholvrije dag, slecht op gang. Maar dat komt omdat ik beroerd slaap en dat zal er wel bijhoren. Vanavond maar eens extra vroeg naar bed met een boek en een kop thee. Het is hier heerlijk zonnig, dus tijd om naar buiten te gaan! PS: Brekkie, dat is een nogal heftig begin van de dag, veel sterkte met je moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Goedemorgen, Japio gefeliciteerd, een jaar droog maar geen droogkloot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ja Bolletje, het gaat snel tot nu toe. Wel het begin van droog staan het lastigst, zoals bij Gayes Gaar. Drie dagen is dan al een hele prestatie! Ikzelf ben blij in hele zwakke momenten toch overreind te zijn gebleven met jullie hulp hier. Na maanden zelfs met ontkurkte fles in de handen gestaan, de zaak toch weggegooid en daarmee mijn zelfvertrouwen gevuld. Was een diepte punt zonder bodem geraakt te hebben, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Goedemorgen allemaal, Jaap gefeliciteerd met het eerste jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Goeiemorgen allemaal. Voor Jaap::musicnote:rose;:musicnote:rose; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ook een hele goede morgen allemaal, en jaap proficiat dit wordt voor mij dag 2!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Waarschuwing: Ik had het van de week over thermostaatkranen met timer die bij de Aldi te krijgen zijn voor 15 Euro. Die dingen passen echter niet direct op alle radiatorkranen. Ik heb een pasring moeten bestellen, dat ding kost zelf maar 2,90 maar met verzendkosten enz. komt het op ruim 10 Euro. Mocht je nog zo een ding willen halen kijk dan eerst op www.thermy.de of je een adapter nodig hebt. Heeft niets met drank te maken maar wil het toch even zeggen omdat ik van de week hier over dat ding verteld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Welkom gayes gaar en may, ik zal zo eens even wie is wie lezen, dat heb ik de laatste dagen niet gedaan. Heel grappig GG, Brekkie:D Namen krijgen hier soms vanzelf of onbedoeld grappige verbasteringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Hoi frummers, er bekruipt me nu ineens een nare gedachte: ik verdrink mijn dag niet meer, dus nu MOET ik allerlei Nuttige Dingen Doen. En ik heb helemaal geen zin om te gaan huishouden en poetsen en boodschappen etc etc. Ik dacht altijd: als ik stop met drinken dan kan ik eindelijk mijn dagen verantwoord vullen. Mijn huis brandschoon, verwaarloosde contacten weer opnemen, goed voor mijzelf zorgen. En nu drink ik niet, hang ik achter mijn computer, lees een krantje en eet een zak honingdrop leeg. Ik word af en toe toch zo moe van mijzelf, ipv dat ik trots ben, ga ik me weer allerlei dwanggedachten op mijn hals halen. Het vreet energie merk ik, om de drank te laten staan! Ik hoop dat dit op den duur beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Coco, Nee geen 2 maanden, was het maar waar! Het is 15 dagen nu, maar ik ga die 2 maanden stap voor stap halen. Dank voor je slinger! Elke droge dag is er weer één he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Tuvalu doorbijten meisje! Alle mogelijke kracht wens ik je, hou vol Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ha Tuvalu, ik heb ook van die dagen hoor. En het helpt niets om jezelf op de kop te geven of je schuldig te voelen. Dan ga je je alleen maar nog vervelender voelen. Het helpt mij altijd om te denken: nou, dan is het vandaag maar zo, misschien is het morgen of vanmiddag weer anders, nu laat ik dat gevoel er maar zijn. Verder merk ik, en ik lees dat hier meer, dat je gewoon ook nog vermoeid kunt zijn, je lichaam moet herstellen en dat heeft tijd nodig. Het is niet van de ene op de andere dag anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Heb je een vrije dag vandaag Harry? Lekker genieten van de zon of schijnt ie bij jou niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Middagdienst Josje... En jij, al vorderingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 goedemiddag. lekker getraind, vanmiddag weer met broer. wat salade gegeten brrrrr alles goed hier? he, wou dat het al zomer was.. nog even aan de schilder. fijne middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Josje en Coco!!! Wat ben ik superblij en opgelucht dat te horen van je! Ik ga mij ook een 'griepje' aanmeten ! (Voel me gelijk al een stuk beter). Dank je wel hoor, wat is het toch fijn om over dit soort dingen met mensen te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Nee Harry, ik laat los en wacht af. Het heeft ook voordelen, heb nu wel een vakantiegevoel en voel even geen druk meer. Het komt wel goed, ik probeer positief te denken. Fijn Tuvalu dat je je wat beter voelt. Gewoon lekker hangen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Jij ook een fijne dag Coco:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Zo, ga even tijd aan het hondje besteden, tot later:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 ja ach coco, beetje bezig blijven geeft me rust in het hoofd. schilderen en fitness zijn dingen waar ik goed in ben, dus ja 1 +1 = 2 zeg maar. komt af en toe wel mijn strotje uit, maar we je moet wat he ga verder zo mooi he, niet snotteren nu he... snif adieu-tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ik wens iedereen ook een fijne dag en de kracht om te bereiken wat ie zich voor vandaag heeft voorgenomen. Koffie opdrinken en op weg, de baas wacht... Nou ja, in elk geval de collega's van de ochtenddienst, die willen naar huis. Bye.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Bedankt voor de berichtjes!!! daar voel ik me gesterkt door, weet dat ik er ff doorheen moet, maar is lastig! Voel me idd stuk beter als ik wakker word, slaap ook veel beter, anders word ik 5 keer per nacht wakker, of kan de slaap niet meer vatten. Ik hoop dat ik de knop kan vinden om het drinken te laten. Ik ben genetisch bepaald met deze verslavingsgen, dus nu maar hopen dat ik geen andere verslaving ontwikkel. Ik wens iedereen een fijne middag en ik had me al gemeld voor de dagpact, maar ben er weer afgevallen, weet niet hoe ik dat moet doen, dus zou iemand mij dat ff kunnen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden