Spring naar bijdragen

Donderdag 15 maart


Emmaroos

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ha Bollewops,

ik heb eerst cursus (schrijven)

en daarna zie ik wel,

ik heb mn tennisarm een weekje rust gegeven

en ga denk ik straks te fietsen

das ook sporten en meteen een beetje kleur opdoen

want ja, het zal toch wel weer eens strandweer worden he

en dan wil ik voorbereid zijn.

Geniet nu al van de voorpret.

Maak er een fijne dag van allen

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

@Diesel: ik heb jaren kippies gehad, zo'n twaalf barnevelders met haan. Toen woonde ik nog in Duitsland, had een hele grote tuin. Ik mis dat heel erg, nu woon ik te klein.

Ze aten gewoon de legkorrels, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Als we buiten aten, kwamen ze gewoon gezellig erbij, op de bank, onder de tafel, en OP de tafel, zo leuk!!!!! En al die schattige geluidjes die ze maakten.

Het gaat goed met me, iedereen een droge dag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu luitjes, hier al een hele poos uit bed, douche gezien, hond uitgelaten en een hele brief geschreven.

Zonnetje schijnt, dus ik ga lekker in de tuin aan de slag straks.

Diesel... ik heb geen kippen, maar voer de vogels hier behoorlijk uitgebreid iedere dag.

En ja.... de helft van het zaad vinden ze niet te vreten en mikken dat gewoon alle kanten op.

Ondankbare gevallen hoor :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Draak ik geef haar ook legkorrels maar daarbij krijgt ze ook nog een snee brood en het eten dat over is. maar de legkorrel wordt niet zoveel door haar maar door kauwen enz. opgegeten, zij eet het ook bijna niet.

Jouw kippies lopen toch ook los rond? Dan eten ze zat wormen enz. dus eten ze heel weinig legkorrel. Zodra een kip honger heeft eten ze alles wat los en vast zit, dus jouw kippen krijgen genoeg binnen denk ik.

Zolang de schil van het ei, sterk genoeg is hebben ze zat kalk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Tuvalu, wij hebben ook barnevelders, denk krielen en gewone. Ach hier grote ren, want loslopende honden en vanwege de moes en de kruidentuin alleen voorlopig in de ren. Ze scharrelen nu dus en krijgen kippenvoer (mais en gerst) krijgen de andere vogeltjes los ook. Maar de legkorrels vinden ze maar nix, terwijl andere dat nou juist weer heerlijk vinden. Maar dus ook pollen gras en onkruid en kruiden (tja daar zit dus verschil in )enzovoort. Alles eten ze dus behalve......inderdaad, nou ja heel vreemd. Nou fijne dag nog en ik snap wel dat je je kippies mist hoor is wel gezellig zooitje idd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...