roodborstje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Originally posted by: lien2206 Originally posted by: MadeliefDAGPACT:MadeliefLytselien2206quote> roodborstjequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Originally posted by: Madelief DAGPACT: Madelief Lytse lien2206 roodborstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 hallo madelief, ik wil vandaag ook bij dagpact, alle voorbereidingen voor het feest is voor mij een risico. Dus ik wil me graag aansluiten maar het lukt me niet. Ik snap jou instructie niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 ik had niet gezien dat we al op blz.2 bezig waren, nu staat borretje er niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Goedemorgen allemaal, wat een prachtig weer, daar wordt een mens toch blij van. Mij doet het in elk geval goed. Zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Roodborstje je drukt op quote, dan haal je alleen de q onder het berichtje weg en de dingen die er niet bij horen en zet je naam eronder, en druk op beantwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 ook goeiemorgen mensen Roodborstje zet Bor en maar ff bij dan kun je meteen nog eens oefenen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Fijne lentedag allemaal! Nu ben ik weg, naar verslavingsarts. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Tot straks Made. en geniet maar van je behaalde suc6. Mornikjes Jane. Vandaag een hele mooie dag voor je. Ga je nog sporten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Originally posted by: borretjeDAGPACT: Madelief Lytse lien2206 Borretje RoodborstjeAdamquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 ha Bollewops, ik heb eerst cursus (schrijven) en daarna zie ik wel, ik heb mn tennisarm een weekje rust gegeven en ga denk ik straks te fietsen das ook sporten en meteen een beetje kleur opdoen want ja, het zal toch wel weer eens strandweer worden he en dan wil ik voorbereid zijn. Geniet nu al van de voorpret. Maak er een fijne dag van allen :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Jij ook Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Moggeuh Boll en Jane, ja genieten van het mooie weer is goed idee vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Jane wel binnen de stad verhuisd en bevalt het je, ach ik lees te weinig terug misschien Boll geef jij jouw kippie ook legkorrels, hier eten ze dat amper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Goedemorgen, Pluk de dag waarde medestrijders, vandaag is er uitermate geschikt voor Bye... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Goeiemorgen allemaal! @Diesel: ik heb jaren kippies gehad, zo'n twaalf barnevelders met haan. Toen woonde ik nog in Duitsland, had een hele grote tuin. Ik mis dat heel erg, nu woon ik te klein. Ze aten gewoon de legkorrels, dus daar kan ik je niet mee helpen. Als we buiten aten, kwamen ze gewoon gezellig erbij, op de bank, onder de tafel, en OP de tafel, zo leuk!!!!! En al die schattige geluidjes die ze maakten. Het gaat goed met me, iedereen een droge dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Morgu luitjes, hier al een hele poos uit bed, douche gezien, hond uitgelaten en een hele brief geschreven. Zonnetje schijnt, dus ik ga lekker in de tuin aan de slag straks. Diesel... ik heb geen kippen, maar voer de vogels hier behoorlijk uitgebreid iedere dag. En ja.... de helft van het zaad vinden ze niet te vreten en mikken dat gewoon alle kanten op. Ondankbare gevallen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ja Draak ik geef haar ook legkorrels maar daarbij krijgt ze ook nog een snee brood en het eten dat over is. maar de legkorrel wordt niet zoveel door haar maar door kauwen enz. opgegeten, zij eet het ook bijna niet. Jouw kippies lopen toch ook los rond? Dan eten ze zat wormen enz. dus eten ze heel weinig legkorrel. Zodra een kip honger heeft eten ze alles wat los en vast zit, dus jouw kippen krijgen genoeg binnen denk ik. Zolang de schil van het ei, sterk genoeg is hebben ze zat kalk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Jullie brengen me op idee met al die kippetjes, Ga 2 eitjes koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Hahahaha, Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 mogge en dag, mooi weer genieten he:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ha Tuvalu, wij hebben ook barnevelders, denk krielen en gewone. Ach hier grote ren, want loslopende honden en vanwege de moes en de kruidentuin alleen voorlopig in de ren. Ze scharrelen nu dus en krijgen kippenvoer (mais en gerst) krijgen de andere vogeltjes los ook. Maar de legkorrels vinden ze maar nix, terwijl andere dat nou juist weer heerlijk vinden. Maar dus ook pollen gras en onkruid en kruiden (tja daar zit dus verschil in )enzovoort. Alles eten ze dus behalve......inderdaad, nou ja heel vreemd. Nou fijne dag nog en ik snap wel dat je je kippies mist hoor is wel gezellig zooitje idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ja kalk hebben ze genoeg Boll, het enigste nadeel van de eieren is dat het vliesje van de rauwe eieren erg stevig is als je ze breekt, maar zijn erg lekker idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 En toen werd het heeeeel stil... iedereen naar buiten? Ik duik ook de tuin in... Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Niks naar buiten...hard aan het werk Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden